Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
marcij Miłośnik FSO Polonez 1.4 GLI Tarnow | 2007-10-05 20:59:51 Witaj ! Napisz na poczatku jakiej firmy ten klekot. Co do oleju , to po Twoich opisach stawialbym na uszczelniacze zaworowe. To da sie zrobic nawet bez zdejmowania glowicy w niektorych silnikach. Mierzyles kompresje ? Jesli trzyma cisnienie to na 90% beda uszczelniacze. Jest taka czynnosc , ktora nazywa sie proba olejowa , zeby sprawdzic ,, czy puszcza gora czy dol. Mierzy sie kompresje ,do tego cylindra , ktory nie trzyma cisnienia , wstrzykuje sie troche oleju , jesli dalej nie bedzie trzymal, to puszcza glowica , jak kompresja sie pojawi to znaczy ze pierscionki.
Co do kupna pierscieni , to pewnosc bedziesz mial dopiero po zdjeciu glowicy , najlepiej dopiro wtedy kupic czesci , ewentualnie kupic w sklepie z mozliwoscia zwrotu jak nie beda potrzebne. |
pvzon Miłośnik FSO pf 125p szczecin | 2007-10-09 12:30:36 jak bierze litr na 500 km to raczej nie są uszczelniacze |