Nowa Corolla po Faceliftingu!!!!!!!! - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W TS nie będzie Optitronów, bo będą białe tarcze, a takich Optitronów nie ma
  
 
Cytat:
2004-05-05 14:36:35, jackal pisze:
W TS nie będzie Optitronów, bo będą białe tarcze, a takich Optitronów nie ma



Tak jakos napisałem
Wprawdzie mnie to bezposrednio nie dotyczy ( nie kupuje TS'a ), ale Optitron bardzo sie mi podoba. I jakie robi wrażenie
  
 
Wszystko wygląda nieźle, ciekawe ile zostanie na zewnątrz w europejskim modelu, szczególnie kombi wygląda naprawde efektownie chociaż w Europie samochód będzie miał pewnie mniej agresywny wygląd, jeśli chodzi o wnętrze to niewiele się zmieniło, troche z Ave ( klamki, wloty powietrza, przełączniki lusterek i szyb ) a w sedanie kierownica z Camry.
A ceny 90.000 za dieselka PRESTIGE mimo wyposażenia to troche dużo wg mnie najciekawszą propozycją jest 1.6 HB 5DR DYNAMIC jeśli miałbym kupić to właśnie tą wersje
  
 
Dość drastyczna przesiadka z AVE wagon do Corolki HB

A tak serio to chamstwo, taka wersja dynamik powinna być możliwa we wszystkich modelach. Dlaczego stawiac ludzi przed wyborem, albo auto sportowe, albo cywilne, czemu ci w cywilnych nie mają mieć możliwości troszkę przysportowić jak by chcieli (i zapłacili) chyba to nie jest problem. A na dwa auta to mało kogo stać.
  
 
Taka dowolność jest możliwa, ale nie w tej klasie cenowej Chociaż część konkurencji pozwala zbudować auto praktycznie w dowolnej konfiguracji. W Toyocie jest już i tak znacznie lepiej niż kilka lat temu.
  
 
Dzisiaj, 11 maja, pojawiło się troszkę więcej informacji, ale IMHO ciągle za mało.

Dla przypomnienia japońska Corolla po liftingu
  
 
Jestem ciekaw, co z silnikami (następcami VVt-i)
  
 
Cytat:
2004-05-11 14:45:39, wroobel pisze:
Jestem ciekaw, co z silnikami (następcami VVt-i)



Zdziwie się jesli się cos zmieni
  
 
Silniki bez zmian, natomiast IMO brakuje benzynowego VVTi 1.8 o mocy ok 130-140 KM oraz diesla D-4D 2.0 o mocy ok. 140 KM.

Jeśli chodzi o benzynkę to Toyota ma taki silnik 1.8 (Ave, Corolla Verso), ale nie daje go do Corolli, a szkoda bo niemiecka i francuska konkurencja ma takie konfiguracje z 1.8 i 2.0 w benzynce.
  
 
Podaję linki do japońskich stron z opisami nowych modeli Corolli.

Widać z jakimi silnikami oferowane są poszczególne wersje, jaki mają ceny w jenach oraz, co chyba jest najciekawsze, można podejrzeć zdjęcia !!!

RunX (Corolla Hatchback)

Kolory RunX


Corolla Sedan

Kolory Corolli Sedan


Corolla Fielder (kombi)

Kolory Corolli Fielder


Silniki :
(między innymi)
1,3 - 87 KM
1.5 - 110 KM
1.8 - 132 KM


A tutaj trochę tapet:

Runx

Sedan

Fielder



[ wiadomość edytowana przez: jackal dnia 2004-05-13 16:52:03 ]
  
 
Wnętrze japońskiej wersji Corolli po liftingu:

Runx (Corolla hatchback 5d)



Corolla Sedan
  
 
Może lepiej zobaczcie rzeczywistość europejską.

Polecam też zdjęcia Camry-coupe
  
 
To Camry Coupe nazywa się SOlara, ale nie o tym w tym wątku.

Zdjęcia z japonii miały pokazać co zmienili we wnętrzu i z zewnątrz, bo u nas Corolla będzie miała analogiczne zmiany. Niestety nie znalazłem zdjęć pokazujących z bliska zegary, więc nadal pozostaje niewiadomoą czy Optitrony czy nie.
  
 
Cytat:
2004-05-14 10:15:33, jackal pisze:
To Camry Coupe nazywa się SOlara, ale nie o tym w tym wątku.

Niestety nie znalazłem zdjęć pokazujących z bliska zegary, więc nadal pozostaje niewiadomoą czy Optitrony czy nie.



== myślę, że pozostawią Optitrony.
  
 
Ja niedawno zamawiałem Corolle i facet w salonie pokazywał mi
dane wyposazenia nowych wersji . Optitrony będą !!!
Co ciekawe powiedział Mi że model który zamówiłem jest robiony w Japonii
Zamowiłem Corolle 1,6 3D

Pozdrawiam
  
 
Na tym zdjęciu wcale nie wyglądają jak Optitrony



Obym się mylił i wersja europejska będiz emiała inne wyposażenie niż japońska.

Jak znajdę coś wiecej to dam znać.
  
 
[quote]
2004-05-14 14:07:27, jackal pisze:
Na tym zdjęciu wcale nie wyglądają jak Optitrony

=== masz rację,chociaż az trudno mi uwierzyc aby Toyota zrezygnowała z tak ( moim zdaniem ) efektywnych ( a czy efektownych, to jeszcze nie wiem ) wyświetlaczy. Jeśli jednak tak sie stanie , to mam kolejny powód, dla którego JEDNAK wersja Corolki PRZED FL podoba się mi bardziej ============

Obym się mylił i wersja europejska będiz emiała inne wyposażenie niż japońska.

Jak znajdę coś wiecej to dam znać.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuury Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

  
 
Cytat:
2004-05-14 14:52:22, ernet pisze:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuury Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup



To nie ode mnie zależy. Toyota ogłosi zdjęcia ok 20 maja, do tego czasu jest embargo na wygląd. Wiadomo już jakie będzie wyposażenie, ale nikt nie chce zamieścić w sieci zdjęć

Cierpliwości.
  
 
Nie zamieniłbym obecnego modelu corolli htb na ten nowszy, nawet za dopłatą Nie będę już wspominał o optitronach, bo do końca nie wiadomo, czy pojawią się w nowej wersji czy nie, ale przód nowej corollki jest dla mnie nie do przyjęcia. Ten monstrualny grill, brak tam proporcji i wyczucia. Mówię serio, bo z reguły posiadacz starszej wersji zawsze w skrytości zazdrości posiadaczą nowych modeli. Ale nie tym razem Co do modeli sedan i combi to może zmiany wyjdą im na dobre, dotychczasowe wersje nie do końca przypadły mi do gustu. Ale cóż to tylko moja opinia, pozdrawiam przyszłych posiadaczy nowych wersji
  
 
Cytat:
2004-05-14 23:30:02, philippo23 pisze:
Nie zamieniłbym obecnego modelu corolli htb na ten nowszy, nawet za dopłatą Nie będę już wspominał o optitronach, bo do końca nie wiadomo, czy pojawią się w nowej wersji czy nie, ale przód nowej corollki jest dla mnie nie do przyjęcia. Ten monstrualny grill, brak tam proporcji i wyczucia. Mówię serio, bo z reguły posiadacz starszej wersji zawsze w skrytości zazdrości posiadaczą nowych modeli. Ale nie tym razem Co do modeli sedan i combi to może zmiany wyjdą im na dobre, dotychczasowe wersje nie do końca przypadły mi do gustu. Ale cóż to tylko moja opinia, pozdrawiam przyszłych posiadaczy nowych wersji



Pisałem już gdzieś o tym, wiec teraz krótko.Zgadzam się z tobą. Przód wydaje się mi taki...... koreański
Ale z końcową opinią poczekam do chwili obejrzenia Rolki FL na żywo