Nowa Corolla po Faceliftingu!!!!!!!! - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Reszte ciekawych info na temat nowej corolii wzucilem do Newsow...

[url]http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=29111&c=20&f=23[url]
  
 
Dla zainteresowanych cennik nowej Corolli po faceliftingu. Ceny nieźle poszły do góry!!!
http://www.toyota.katowice.pl/dex?id=114&item=10

LINK TUTAJ

[ wiadomość edytowana przez: jackal dnia 2004-04-19 12:43:18 ]
[ powód edycji: Poprawiłem link ]
  
 
O Kurwa...gon - patrzę właśnie na ceny Diesli



Teraz to już przesadzili nawet z klimą to za dużo - ja się cieszę, ze już mam moją i jestem szczęśliwy
  
 
ale są też optymistyczne akcenty:
Corolla DYNAMIC - zgaduję że cóś na wzór Civica Sport...
a TSport będzie bardziej wypasiony...
i szyber możesz sobie zamówić...

tylko jeszcze kasa by się na to wszystko przydała
  
 
Widze ze linka zle wklejilem... to jeszcze raz:

motonews.pl/forum/?op=fvt&t=29111&c=20&f=23
  
 
wydaje mi się że aż tak drogo nie będzie...
tzn porównałem Corolle 1.6 3 drzwi przed podwyżką i po podwyżce cen...
doszedłem do następujących wniosków...
najlepszą propozycją okaże się wersja DYNAMIC (64.200 zł). W porównaniu do poprzedniej Sol (65.600 zł). Obydwa te egzemplarze będą się różnić tym że w nowszej (tańszej) wersji będzie to samo co w SOL ale klimatyzacja będzie manualna a nie automatyczna. Reszta wydaje się bez zmian... może zmianie ulegną drogne szczegóły ale nic strasznego.
Nowa wersja jest lepiej wyposażona w stosunku do poprzedniej a więc jej cena wzrosła jednak po podliczeniu wyposażenia do starej wersji to ceny się wyrównują...

Kurcze za 64.200 + 1.820 za lakier można mieć całkiem fajne autko
  
 
Dieselek 1.4 90KM wygląda interesująco.

Czyżby Toyota przeczytała nasze (moje) narzekania na słabą moc z danej pojemności w silnikach D-4D

Większy wybór opcji i wersji to jest to, chociaż ceny do bardzo przystępnych nie należą
  
 
Cytat:
Jackal pisze:
Czyżby Toyota przeczytała nasze (moje) narzekania na słabą moc z danej pojemności w silnikach D-4D



Oczywiście

Ale jestem jakoś negatywnie nastawiony do tych "dodatków", za które trzeba płacić! Przyszły z banku druczki z ratami za Corollkę i mam dosyć inwetsycji i oglądania się za Faceliftingiem

  
 
Nie dziwię się ,że Toyota do Corolli montuje D4D 116kM , bo do AVE D4D niedługo będzie montowała D4D 2500cc i mocy około 150kM
  
 
Cytat:
2004-04-20 06:51:02, Yota pisze:
Nie dziwię się ,że Toyota do Corolli montuje D4D 116kM , bo do AVE D4D niedługo będzie montowała D4D 2500cc i mocy około 150kM



Kolejny nędzny silnik D-4D. Kiedy oni się nauczą, że 150 KM w dieslu powinno być oferowane z pojemności 2 litrów. Silniki dla emerytów
  
 
oj Jackal, jeszcze się nie nauczyłeś, że od mocy ważniejszy jest moment obr.? Ważne ile tego będzie....
  
 
Cytat:
2004-04-20 15:21:10, MaciekB pisze:
oj Jackal, jeszcze się nie nauczyłeś, że od mocy ważniejszy jest moment obr.? Ważne ile tego będzie....



=== a tak przy okazji;kilka słow wytłumaczenia o momencie obrotowym ( dla laika )
  
 
JACKAL
D4D -- zawsze można podkręcić przez tuning. I silniczek nabiera wigoru . A propo 250Nm ,która "benzynówka tyle daje z 2000cc?,a można podkręcić do 305Nm w "V-tech"-u w Krakowie
  
 
Ernet
Moment to "dla laika" siła przenoszona na koła. Diesle np. mają dużo wyższy moment niż takie same pojemnościowo benzynowe, z mocą jest na ogół odwrotnie.

Maćku
Moment momentem, ale w nowych dieslach jest wystarczająco wysoki i wtedy zaczyna mieć znaczenie moc. Konkurencja porządna (BWM 2 litry 163 KM) i mniej porządna (Opel 2 litry 150 KM) jużto opanowała, a Toyota ...

Yota
Wszystko prawda, tylko dlaczego mamy jeszcze płącić za tuning, kiedy inni oferują to fabrycznie??


[ wiadomość edytowana przez: jackal dnia 2004-04-20 16:00:41 ]
  
 
JACKAL -byłeś szybszy w odpowiedzi dla ERNETA
  
 
Ja już troche jeżdżę moim 90 konnym D4D ( MMO 215/ 2400 ) i musze przyznać, że jest on dla mnie wystarczający.

Ale oczywiście w porównaniu z konkurentami w tej samej klasie, moja Corolla wypada raczej słabiutko

Ale za to ja na stacji ropnej wygrywam
  
 
Dzieki Jackal , dzieki Yota. Trochę sie tutaj pouczę
Nie zadawajcie mi tylko prac domowych
A powaznie... dopiero teraz, gdy " czeka " mnie wóz marzeń zacząłem interesować się motoryzacją.... . Proste, chcę wiedziec jak najwięcej stąd moje " dziwne " pytania. Teraz rozumiem, co mówił do mnie gość z - przepraszam za wyrażenie - Seata.
To był żart , oczywiście. ........ że mimo słabego ( 75 KM ) silnika
( 1.2 ) ma on doskonały ( nie pamiętam jaki ) moment obrotowy. Tz. ,jesli dobrze zrozumiałem, że np. na 5 biegu, bedzie dobrze przyśpieszał juz od... np. 50km/ h ?
Pozdro
  
 
Cytat:
Tz. ,jesli dobrze zrozumiałem, że np. na 5 biegu, bedzie dobrze przyśpieszał juz od... np. 50km/ h ?
Pozdro



dobrze to pojecie wzgledne

ale zgadza sie, im wiekszy moment tym lepiej przyspiesza... moc odpowiada bardziej za predkosc maxymalna
  
 
Teraz o momencie obrotowym praktycznie AVE D4D 110kM, 250Nm Przyspiesza na 5biegu od 80-120km/h w 10,9s . Octawia 1.9tdi 110kM ,235Nm w 13,5s .A silniki benzynowe o mocy 110kM mają jeszcze gorsze przyspieszenia i tak np. AVE 1.6 110KM 145Nm od 80-120km/h w 21,5s / model z1998-2000r/ ,megane 1,6
110kM w 17s . Corolla 1,6 VVT-i 110kM w 15s. Aby benzyniak dorównał dieslowi w momencie obr. musi mieć turbo i moc około 220kM lub pojemność silnika ok. 2500cc / Honda Acord typeS 2400cc/
  
 
WSZYSTKO JUZ WIEM