Starlet czy corsa B

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WItam
Mam dylemat. Niedlugo prognozuje duzy przyplyw gotowki no i chcialbym sobie autko kupic.
Chce wydac nieduzo na auto... tak z 15tys.zl
chce zeby bylo male (male oplaty) no i z gazem.
Jakie auta mi polecacie? W tej cenie moge kupic starletke...ale czesc drogie corsa b wydaje sie lepszym rozwianiem.
Co jeszcze byscie mi polecili ?wersje 3 drzwiowe ... silniki do 1,4
  
 
Stary i Ty się jeszcze pytasz ? tutaj ? na tym forum ?
Części drogie, kto Ci tego naopowiadał, w Starletce nic się nie psuje (jeżdżę od 6 lat dosyć dynamicznie), a części też nie są kosmiczne, nie musisz Toyotowskich koniecznie kupować, ale jak już mówiłem jak auto nie zarżnięte to nim jesczcze pojeździsz bez napraw za 15 k pln to kupisz już P9 (nowszą budę), nie jeździłem Corsą (tylko Rekordem) to ci nie powiem co z nią jest, Jackal chyba Opelkiem poganiał ?
Ja jak kupowałem pierwszą Starletę to wziąłem katalog i patrzę, które małe auta są żwawe, nie psują się i mają 3 drzwi, Renault, Peugeot i Citroen poszły od razu, nad Opelkiem się zastanawiałem, a potem tylko Suzuki i Nissan, ale Toya na szczęście zwyciężyła
  
 
ja może dam jeszcze inną propozycję...
może Mitsubishi Colt równie żwawy silnik... za tą cenę to autko będzie już z nowszą budą...
Colt i Starlet chyba nie będą się dużo różniły... podobne ceny częsci, osiągi równie dobre, natomiast Corsa to już nieco inne autko.
Nie jestem pewien ale Corsa chyba najwięcej pali z tych które wymieniłem.
  
 
Cytat:
Nie jestem pewien ale Corsa chyba najwięcej pali z tych które wymieniłem.


Zależy jaka . Moja 1.4 ECO (versja dojczland)paliła mało ale zato za szybko też nie jeździła. Inna sprawa ,że tą(niewysiloną)wersje można katować po oporach i sie nie rozleci.Wiem co mówie bo zarzynałem 5 lat strasznie (każdy bieg do odcięcia,zakręty na suchym asfalcie na ręku notorycznie) i jest nie do zarżnięcia . Tylko sie zawieszenie troche zwichrowało a szczegulnie maglownica.