CHACK ENGINE

  szukane wyrażenia:   check  -  engine
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Założyłem nie dawno gaz do mojej 21099 i mam problem z kontrolką chack engine po przejechaniu 20-30 km zapala sie.Byłem w gazowni podłączali przerózne rzeczy i nic z tego, gość mi powiedział że trzeba podłaczyć ładzine pod komputer na gazie i skasować jakis chyba błąd nie jestem pewien.Można to jakoś obejsc przez komputer, albo może jest jakaś inna metoda

I jeszcze jedno pytanie można jeżdzić ładziną z zapaloną kontrolka czy mogą mnie spotkać jakieś przykrości.
  
 
zasadniczo nie powinno się jeździć przy świecącym "CE".
...i to była ta zła wiadomość....

Mam jeszcze jedną:
Mam Samarkę z wtryskiem i podobny problem doskwierał mi półtora roku temu po założeniu LPG
Byłem na komputerze i niewiele to pomogło....
Błąd pozostał....
Ale znalazłem rozwiazanie...
... musisz wykręcić żaróweczkę........
  
 
Check engine zawsze bedzie sie swiecil jak samochod jedzie pomimo ze nie wtryskuje benzyne!! Kontrolka swieci sie tylko i wylacznie z powodu instalacji w ktorej brakuje urzadzenia "oglupiajacego" kompa od wtrysku!!
Ja mam 2107 na gazie na wtrysku i pali mi sie caly czas.
Normalka. Urzadzenie do mnie to koszt jakies 100-200peelenow i koles powiedzial ze kompa sie odlaczy i palic sie nie bedzie.
Przy zalozeniu ze wszytsko ok z silnikiem ( czyli na bezynie dziala ok i sie nie pali) TO CALKOWICIE NORMALNE!!
  
 
Ja troche nie w temacie. Od którego roku produkowali Samare z wtryskiem i jakie silniki to były ?
  
 
zazwyczaj nie ma lub nie działa emulator wtrysków lub sondy lambda.
  
 
Wielkie dzieki za pomoc czyli zostaje mi jeżdzić na zapalonej kontrolce.Jeszcze sprubóje podłączyć ja pod kompa mam znajomego który bawi sie w diadnostyke przy ładach jak on mi nie pomoże to wykręcam żarówke i po zawodach
  
 
witam
z tego co sie orientuje to wina instalacji gazowej
znaczy sie ktos kto zakladal gaz poszedl po najmniejszej lini oporu i poodcinal wtryskiwacze jakimis przekaznikami czy cos w tym stylu(zamiast zalozyc przeznaczone do tego celu emulatory) zastosowanie przekaznikow zamiast emulatora to oszczednosc jakies chyba 100 czy 200zl. jesli mechanik poinformowal cie o tym ze beda przekazniki i zaplaciles w zwiazku z tym nizsza cene za urzadzenie to spoko a jesli nie to pewnie wzial kase za emulatory a tobie wsadzil przekazniki.czysty zysk(dla niego oczywiscie)

podobno nie stosowanie emulatorów skraca rzywotnosc wtryskiwaczy

oczywiscie moze byc jakas inna przyczyna.
  
 
witam !!!
Moim zdaniem powinienes podlaczyc podłaczyc ja pod kompa ..
Niestety swiecaca kontrolka "CHECK ENGINE "nie wrozy nic dobrego
....chyba , ze wyciagniesz zarowke
  
 
odkopuję trochę temat. CE

dziś podczas jazdy zapaliła się kontrolka check engine i Wskaźnik ekonomizera przestał działać. Autko to Samara Baltic GL 1.5 na wtrysku. kompletnie nie mam obycia z ruskimi kompuerami i nie wiem co to może być. Ma ktoś jakiś pomysł
Auto nie ma LPG.
  
 
Ekonomizer jest podcisnieniowy?? Może kabel od niego sie urwał lub wypadł...zerkałeś pod maskę? Czy tak o pytasz??

Dex
  
 
wiem, że ekonomizer jest podciśnieniowy wężyk jest na swoim miejscu, jest cały, ale jak patrzyłem na tylną ścianę licznika to do wskaźnika ekonomizera idzie jeszcze jakiś przewód. TZN idzie przewód do kostki wpinanej w okolicach 4 wskaźników, i idzie ścieżka która na końcu znów zamienia się w przewód (już w środku licnika) który z kolei jest przykręcony konektorkiem do śrubki mocującej wskaźnik ekonomizera w obudowie licznika. U mnie w Samarze tego nie ma.

[ wiadomość edytowana przez: Przemek_21083 dnia 2008-10-25 00:45:27 ]