Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mylkus3 Łada 2107 Lubin/Wrocław | 2010-12-12 18:07:25 A wiec wymienię go na nowy. Po jakimś czasie mam nadzieje zwróci się w paliwie |
Kamil_H SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 1.3 Poznań | 2010-12-12 19:56:50 Przed zakupem nowego napisz jaki jest wynik eksperymentu z lekkim wciśnięciem gazu, bo być może moduł sterujący tym ustrojstwem niedomaga.
Moja rada jest taka: omiń elektrozawór i zapomnij o sprawie. Ja tak zrobiłem, pozbyłem się kłopotu raz na zawsze a zwiększonego spalania nie zauważyłem. |
milko 2106 Warszawa | 2010-12-14 18:34:07 Swego czasu miałem przejścia z gaśnięciem silnika na wolnych obrotach po rozgrzaniu . Przyczyną okazała się moja nadgorliwość i wcześniejsza wizyta w warsztacie na wszelki wypadek sprawdzenie czy aby wszystko dobrze działa w silniku Mechanik nie dokręcił dobrze tego elektrozaworka w gaźniku skutkiem czego nie było dobrego kontaktu masowego i zaworek się wyłączał . Na ssaniu było dobrze , bez ssania d..a blada.
Popsikał bym gwinty jakimś wd 40. |
mylkus3 Łada 2107 Lubin/Wrocław | 2011-01-17 17:21:33 Dzisiaj zbadałem dokładnie sytuacje i gdy wcisnę gaz na tyle żeby tylko zwolnił się mikro wyłącznik, to silnik nie gaśnie. Jak puszcze gaśnie. Sprawdziłem już wszystko i wychodzi że to musi być wina modułu sterującego. |
mylkus3 Łada 2107 Lubin/Wrocław | 2011-01-21 15:52:06 Dzisiaj zaobserwowałem jeszcze jedną ciekawą rzecz. Gdy silnik jest już naprawdę dobrze nagrzany, to elektrozawór brzęczy, czyli przełącza się z bardzo dużą częstotliwością, rosnącą wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika. Gdy wcisnę lekko gaz, przestaje. |
Kamil_H SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 1.3 Poznań | 2011-01-21 16:19:26 Rany, Ty jeszcze z tym walczysz? Omiń ten zawór i zapomnij o sprawie. Szkoda zdrowia. |