Rozrzad - DOHC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam problem z rozrządem. Zdiąłem glowice ( ustawiona na znaki) zawiozłem do zakładu. Przyjezdzam a tam brachol oglada gładzie cylindrów i kręci wałem, a ja nie zaznaczyłem sobie jego ustawienia. Mam schemat ustawien, ale tam nic nie ma na temat ustawienia wału (Szkic 2.0 na gaźniku a ja mam 2.0 ie). Jest jakis znak na kole pasowym, ale jak go nie ustawie, to pokazuje w swiat.
  
 
jak nie ma na kole pasowym to zdejmnij koło pasowe i bedzie znak pod nim
  
 
Są 2 wypusty na kole do czujnika GMP, i 1 znak.
Jak ustawie prawidłowo ( tak mi sie wydaje ) to znak pokazuje jakies 70-90 stopni w prawo od czujnika.
  
 
Chyba bede musiał zdiąc kolo pasowe ( kurde trzega podniesc silnik-nie mam takiego klucza ) miałem nadzieje, ze ktos mi doradzi jak ustawic po znakach. Ale dzieki z info.
Pozdro.
  
 
mam w poldku 2,0 dohc rozrząd wszędzie na znaki jest ustawiony tylko na ssącym jest 2 ząbki przestawiony w prawo patrzac od przody silnika ktoś tak jeździł... ale auto się nie wkręca powyżej 4 tys ktoś coś wie na temat przestawiania rozrządu dla lepszych osiągów itp??
  
 
jak nie widzisz cechy to wsadz srubokret przez otwor na swiece i ustaw 1-4 na górze. to masz GMP.
co do przestawiania walka to przeskok o jeden zabek to juz za duzo. do ustawiania rozrzadu trzeba miec kola regulowane.
  
 
jak ustawić wiem, znaki są tylko wg znaków 2 ząbki przestawiony jest ssący a nie raz słyszałem ze niektórzy przestawiali 1 na ssącym ze niby lepiej auto szlo........ja zawsze miałem na znaki dlatego pytam czy ktoś coś próbował
  
 
Odgrzeję kotleta. Koło rozrządu idące na wałek pośredni - wiem że ono jest takie samo jak jedno z kół na wałkach rozrządu. Pytanie - takie samo jak ssące, czy takie samo jak wydechowe? Bo nie pamiętam...
  
 
Takie samo jak wydechowe