Polonez Cargo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Intersuję mnie jego historia.;
Z tego co wiem pierwsze powstały w 1993.
A jak było z Cargo plus .
Widziałem wcozraj Cargo plus z tylnimi reflektorami Atu.
Czy takie były montowane potem????????????
Do kiedy robiono Cargo plusy??????????
I czy jeswt możliwe Cargo z Roverekim??????????
Z góry dzięki za pomoc.
  
 
Uderz do MaćkaW - on ma takie cudo.Widziałem,siedziałem w owym na zlocie i przyznaję iz bardzo fajne toto jest
  
 
Plusik Cargusik to np. kareteczki pogotowia , one mają tylne lampeczki od Atutka.

................

I cały rządzik na bruczek.
  
 
Pierwsze egzemplarze Cargo powstały pod koniec 1992 roku (badania prototypów). Do sprzedaży wszedł w drugiej połowie 1993 roku. Były to początkowo wersje z metalowym podszybiem jak w pierwszych modelach Caro. Później wprowadzono do sprzedaży wersję z plastikowym podszybiem. Wersja ze światłami od Plusa weszła do sprzedaży ok. 1998 roku (tu nie jestem pewien).
  
 
Cytat:
2004-05-02 19:18:56, mati_lecha pisze:
Plusik Cargusik to np. kareteczki pogotowia , one mają tylne lampeczki od Atutka.

................

I cały rządzik na bruczek.



Nie do końca, plus cargo wygląda identycznie jak poprzednik, zmiany zewnętrzne dotyczą tylko detali takich jak zderzaki, atrapa, klamki, listwy, nie pamietam nawet czy miał blende z tyłu, ale chyba nie miał niestety, a karetki się różnią od oryginalnych cargo, co daje na to że jest nowa wersja poldka, bo zwróccie uwagę na linię tyłu z boku, a także tylną część nadwozia, a mianowicie tylne drzwi, są woeiele mniejsze. To tyle z mojej strony. Moją wypowiedż popieram faktem iż widziałem karetki w wersji plus, jak i widziałem Cargo w wersji plus na poznańskich ulicach, nie pamiętam czy było z poznania, ale było koloku wiśniowego takiego samego jak na plusach i wnetrze też pochodziło z plusa a zderzaki z boku bodajże były w całości do nadkola, ale tego nie jestem pewien.
  
 
...i tu Ciekawostka!!

Jest pewno Cargo ktore nie jest Cargo....


Ale moze od poczatku
Bylem na lewiznie i zaszedlem do komisu....
Stalo czerwone Cargo (nie sanitarka) z 1995 roku silnik 1,6 wtrysk Abimexa, przod szeroki zawiech tyl waski most, przebieg 135tys. km, ale zaczolem czytac nazwe i ......
Nazwa jest Polonez track 1,5.
Pytam sie wlasciciela komisu jak jest on zarejestrowany a on ze to Polonez Track, sprawdzamy w dowodzie pojemnosc 1600, a w nazwie pojazdu POLONEZ TRACK 1,5 ... I tu zagadka dla Adamusa....
  
 
Cytat:
2004-07-16 14:19:33, anmimo pisze:
...i tu Ciekawostka!!

Jest pewno Cargo ktore nie jest Cargo....


Ale moze od poczatku
Bylem na lewiznie i zaszedlem do komisu....
Stalo czerwone Cargo (nie sanitarka) z 1995 roku silnik 1,6 wtrysk Abimexa, przod szeroki zawiech tyl waski most, przebieg 135tys. km, ale zaczolem czytac nazwe i ......
Nazwa jest Polonez track 1,5.
Pytam sie wlasciciela komisu jak jest on zarejestrowany a on ze to Polonez Track, sprawdzamy w dowodzie pojemnosc 1600, a w nazwie pojazdu POLONEZ TRACK 1,5 ... I tu zagadka dla Adamusa....



KOMBInacja norweska jakas
  
 
co do Cargo + to sa 2 wersje.U mnie na osiedlu jest baza karetek to wiem.
roznia sie tylem,jedne maja swiatla z C+ a inne z A+.Te ze swiatlami z C+ maja blende i klamki starego typu,a te z A+ maja nowe klamki.Silniki tez sa rozne,te z C+ to GLI Boscha,A+ ma GSI Delphi
  
 
Mój ojciec w pracy ma Cargo ale nie plusa. Ma 4 lata i ma przejechane 165 tyś KM i chodzi jak pszczółka.
  
 
mi sie podoba w Cargo sanitarkach fotel z podłokietnikiem, ciekawe jak by to się sprawdzało w Caro .. a co do świateł to faktycznie fabryka w Grójcu montowała światła z Caro i Atu równolegle żeby potem całkowicie przejśc na te z Atu, jeszcze zauważyłem że Cargo plus ma oznaczenia z tyłu nie plusowskie tylko takie jak w latach 91-97 i ciekawie wygląda napis 1.6 GSI na starym wzorku, a no i Cargo plus miał modernizowany tylny most przystosowany to większych obciązeń (ład. 510kg), wzmacniane felgi i opony i zmodernizowane hamulce poprzez zwiększenie średnicy tłoczka i powierzchni szczęk, tylko właśnie nie wiem ile z tych zmian i czy wogóle trafiło do osobówek ..
  
 
Cytat:
2004-07-16 14:35:21, car pisze:
Mój ojciec w pracy ma Cargo ale nie plusa. Ma 4 lata i ma przejechane 165 tyś KM i chodzi jak pszczółka.


To jest z 2000
To w 2000 można było jeszcze kupić zwykle Cargo
Nie wiedzialem.
  
 
faktycznie chyba sie ktoś pomylił ...
  
 
W tym wieku takie " pomyłki " się zdarzają
  
 
Ale dziwi mnie,że część Cargo plusow ma tylne lampy Caro,cześć Atu.
  
 
po prostu lampy z Atu były pewnym etapem modernizacji bo były praktyczniejsze bo węższe i był łatwiejszy dostęp np. do wprowadzania noszy
  
 
A od kiedy weszły????????
I kiedy przestano robić Cargo plusy?????????
Ma ktoś o tym informacje???????????
  
 
oj takie info ciężko będzie Ci zdobyć dokładne .. tylne lampy juz na 100% były w 1999 wydaje mi sie że weszły razem z nowszymi klamkami w 1998, a do kiedy produkowali ?hm.. a do kiedy produkowali osobowe ? tego nawet dokładnie nie wiadomo ...
  
 
Cytat:
2004-07-16 17:59:50, pablo_fso pisze:
po prostu lampy z Atu były pewnym etapem modernizacji bo były praktyczniejsze bo węższe i był łatwiejszy dostęp np. do wprowadzania noszy


Zauważcie, że było kilka wersji Cargo. Normalna karetka i Van gdzie zamiast tylnej szyby dużej z Poloneza była mała z CC. Potem były Plusy, a ostatnia wersja były Cargo + ze swiatłami ATU - tu były dwie wersje z drzwiami podnoszonymi w całości do góry i drzwiami dzielonymi na ół i otwieranymi na boki (tych jest najmniej). Było tez pseudo Cargo - sanitarki robione na bazie Poloneza w czeladzi - tych tez jest duzo. Są one troche mniejsze od orginałów i dach z boków jest jakby naturalnym przedłużeniem boków nadwozia (normalne Cargo ma górę pionową).
  
 
A wiec teraz doczytałem owy temat

Jako ze jestem wlascicielem Cargo+ i co nieco troszeke wiem o histori tej wersji

Otóz Cargo+ a dokładnie mr. 99 to ma juz swiatła z Atu - ostatnie ze swiatełek caro a juz plusty to tylko koncówk serii dla wyrobienia zapasów magazynowych. Jesli sie dobrze oriewtuje to ostatnie Cargo powinno byc z 2000 roku (za mało juz było chetnych, wiec zakonczuyli produkcje)

Ja ma wlasnie z roku 2000 i jedynie jakie były wtedy do odbiopru to kolor wiśniowy i wszystkie z wtryskiem Bosch-a< były tez wersje z wielopunktem Delphi ale one szybko znalazły odbiorców, tak i z kolorem niebieskim.

Jeszcze przed MR 99 były dostępne silinki 1,9 ale ze wzgledu na niespełnienie norm Euro juz nie były motnowane.

I na zakonczenie powiem ze autko jest ekstra 82 tys km juz przejezdziłem i anie nie mysle sie go pozbywac, a stan jak igła
  
 
Myślałem swojego czasu o takim...
Jak sie kształtuje zuzycie paliwa?