Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-05-02 18:57:06 Uderz do MaćkaW - on ma takie cudo.Widziałem,siedziałem w owym na zlocie i przyznaję iz bardzo fajne toto jest |
mati_lecha Miłośnik FSO Poznań | 2004-05-02 19:18:56 Plusik Cargusik to np. kareteczki pogotowia , one mają tylne lampeczki od Atutka.
................ I cały rządzik na bruczek. |
MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2004-05-02 20:09:22 Pierwsze egzemplarze Cargo powstały pod koniec 1992 roku (badania prototypów). Do sprzedaży wszedł w drugiej połowie 1993 roku. Były to początkowo wersje z metalowym podszybiem jak w pierwszych modelach Caro. Później wprowadzono do sprzedaży wersję z plastikowym podszybiem. Wersja ze światłami od Plusa weszła do sprzedaży ok. 1998 roku (tu nie jestem pewien). |
anmimo Miłośnik FSO Wartburg/Wołga/Dacia ... Białystok | 2004-07-16 14:19:33 ...i tu Ciekawostka!!
Jest pewno Cargo ktore nie jest Cargo.... Ale moze od poczatku Bylem na lewiznie i zaszedlem do komisu.... Stalo czerwone Cargo (nie sanitarka) z 1995 roku silnik 1,6 wtrysk Abimexa, przod szeroki zawiech tyl waski most, przebieg 135tys. km, ale zaczolem czytac nazwe i ...... Nazwa jest Polonez track 1,5. Pytam sie wlasciciela komisu jak jest on zarejestrowany a on ze to Polonez Track, sprawdzamy w dowodzie pojemnosc 1600, a w nazwie pojazdu POLONEZ TRACK 1,5 ... I tu zagadka dla Adamusa.... |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2004-07-16 14:30:01
KOMBInacja norweska jakas |
GT Miłośnik FSO Żaba Hindenburg | 2004-07-16 14:31:03 co do Cargo + to sa 2 wersje.U mnie na osiedlu jest baza karetek to wiem.
roznia sie tylem,jedne maja swiatla z C+ a inne z A+.Te ze swiatlami z C+ maja blende i klamki starego typu,a te z A+ maja nowe klamki.Silniki tez sa rozne,te z C+ to GLI Boscha,A+ ma GSI Delphi |
CAr Ford Focus 1.4 16V Silniczek śmiga po lesie :) | 2004-07-16 14:35:21 Mój ojciec w pracy ma Cargo ale nie plusa. Ma 4 lata i ma przejechane 165 tyś KM i chodzi jak pszczółka. |
pablo_fso Miłośnik FSO R.I.P. Polonez Atu p ... Wola | 2004-07-16 16:54:45 mi sie podoba w Cargo sanitarkach fotel z podłokietnikiem, ciekawe jak by to się sprawdzało w Caro .. a co do świateł to faktycznie fabryka w Grójcu montowała światła z Caro i Atu równolegle żeby potem całkowicie przejśc na te z Atu, jeszcze zauważyłem że Cargo plus ma oznaczenia z tyłu nie plusowskie tylko takie jak w latach 91-97 i ciekawie wygląda napis 1.6 GSI na starym wzorku, a no i Cargo plus miał modernizowany tylny most przystosowany to większych obciązeń (ład. 510kg), wzmacniane felgi i opony i zmodernizowane hamulce poprzez zwiększenie średnicy tłoczka i powierzchni szczęk, tylko właśnie nie wiem ile z tych zmian i czy wogóle trafiło do osobówek .. |
Yoshi81 523I Łódź | 2004-07-16 17:40:21
To jest z 2000 To w 2000 można było jeszcze kupić zwykle Cargo Nie wiedzialem. |
pablo_fso Miłośnik FSO R.I.P. Polonez Atu p ... Wola | 2004-07-16 17:43:12 faktycznie chyba sie ktoś pomylił ... |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-07-16 17:50:58 W tym wieku takie " pomyłki " się zdarzają |
Yoshi81 523I Łódź | 2004-07-16 17:52:06 Ale dziwi mnie,że część Cargo plusow ma tylne lampy Caro,cześć Atu.
|
pablo_fso Miłośnik FSO R.I.P. Polonez Atu p ... Wola | 2004-07-16 17:59:50 po prostu lampy z Atu były pewnym etapem modernizacji bo były praktyczniejsze bo węższe i był łatwiejszy dostęp np. do wprowadzania noszy |
Yoshi81 523I Łódź | 2004-07-16 18:09:13 A od kiedy weszły????????
I kiedy przestano robić Cargo plusy????????? Ma ktoś o tym informacje??????????? |
pablo_fso Miłośnik FSO R.I.P. Polonez Atu p ... Wola | 2004-07-16 18:13:18 oj takie info ciężko będzie Ci zdobyć dokładne .. tylne lampy juz na 100% były w 1999 wydaje mi sie że weszły razem z nowszymi klamkami w 1998, a do kiedy produkowali ?hm.. a do kiedy produkowali osobowe ? tego nawet dokładnie nie wiadomo ... |
4971 Miłośnik FSO FSO 125P 1,5L Wodzisław Sl. | 2004-07-16 18:51:55
Zauważcie, że było kilka wersji Cargo. Normalna karetka i Van gdzie zamiast tylnej szyby dużej z Poloneza była mała z CC. Potem były Plusy, a ostatnia wersja były Cargo + ze swiatłami ATU - tu były dwie wersje z drzwiami podnoszonymi w całości do góry i drzwiami dzielonymi na ół i otwieranymi na boki (tych jest najmniej). Było tez pseudo Cargo - sanitarki robione na bazie Poloneza w czeladzi - tych tez jest duzo. Są one troche mniejsze od orginałów i dach z boków jest jakby naturalnym przedłużeniem boków nadwozia (normalne Cargo ma górę pionową). |
frezzer Polonez Cargo+ Siemianowice | 2004-07-23 11:46:41 A wiec teraz doczytałem owy temat
Jako ze jestem wlascicielem Cargo+ i co nieco troszeke wiem o histori tej wersji Otóz Cargo+ a dokładnie mr. 99 to ma juz swiatła z Atu - ostatnie ze swiatełek caro a juz plusty to tylko koncówk serii dla wyrobienia zapasów magazynowych. Jesli sie dobrze oriewtuje to ostatnie Cargo powinno byc z 2000 roku (za mało juz było chetnych, wiec zakonczuyli produkcje) Ja ma wlasnie z roku 2000 i jedynie jakie były wtedy do odbiopru to kolor wiśniowy i wszystkie z wtryskiem Bosch-a< były tez wersje z wielopunktem Delphi ale one szybko znalazły odbiorców, tak i z kolorem niebieskim. Jeszcze przed MR 99 były dostępne silinki 1,9 ale ze wzgledu na niespełnienie norm Euro juz nie były motnowane. I na zakonczenie powiem ze autko jest ekstra 82 tys km juz przejezdziłem i anie nie mysle sie go pozbywac, a stan jak igła |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-07-25 00:55:43 Myślałem swojego czasu o takim...
Jak sie kształtuje zuzycie paliwa? |