Korek wlewu paliwa-głupie pytanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Porządkując pokój znalazłem korek do wlewu od plusa(plastikowy),przymierzyłem, pasuje do auta,więc bym go zmienił,bo mój jest taki już obleśnie zardzewiały.
Czy moge to zrobić,chodzi mi o problemy z elektrostatyką na przykład,moze w plusach było coś z wlewem inaczej.
Wiem ze to mało powazne pytanie,ale z fizy zawsze byłem ciemny,a w koncu to wlew więc wolę nie ryzykować.
  
 
sądze zę nie masz sie czego obawiać. Korek w końcu będize cały czas dotykal doaluminiowej rury wlewu więc można uznać ze będzie uziemiony tak samo jak cały zbiornik

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Dokładnie bez obaw można założyć ten korek a plusy maja tylko zamiast aluminiowej rury plastikową
  
 
Cytat:
2004-05-16 19:52:21, Nabauab pisze:
Porządkując pokój znalazłem korek do wlewu od plusa(plastikowy),przymierzyłem, pasuje do auta,więc bym go zmienił,bo mój jest taki już obleśnie zardzewiały.



U mnie też jest zardzeiały jak cholera. Czeba by kupić nówkę
A tak pozatym kupywał już ktoś Korek do wlewu paliwa. Ile kosztuje.

Z góry dzięki
  
 
Korek metalowy około 7 złotych.
  
 
i wszystko styka
  
 
Mam plusa i mam alu rurę i do tego metalowy korek któy notabene jest strasznie pordzewiały, auto z 2000 roku więc chyba dawali jak im się chciało, albo plastikowe miały tylko w wersji atu.

PS Nie wiedziałem wogóle że kiedykolwiek były inne niż metalowe, wież za to jakie były do kaszla, bo sam teraz mam w kaszlu korek wlewu na szyfr
  
 
Korek jest na pewno z Plusa,dostałem od znajomego,chyba Atu,to dawno było,już nie pamietam,czym on tam jezdził. Z wewnętrznej strony ma zieloną zatyczkę na sprężynie z napisem"Ventilato"
Chyba jakiś ekologiczny
Apropos malucha,niedawno jakaś babka prosiła mnie,żebym jej pomógł odkręcić korek na stacji i się zbłazniłem ,kręcę w jedną, w drugą i nic,jak to cholerstwo tam działa??
  
 
Cytat:
2004-05-16 22:39:37, Nabauab pisze:
Korek jest na pewno z Plusa,dostałem od znajomego,chyba Atu,to dawno było,już nie pamietam,czym on tam jezdził. Z wewnętrznej strony ma zieloną zatyczkę na sprężynie z napisem"Ventilato"
Chyba jakiś ekologiczny
Apropos malucha,niedawno jakaś babka prosiła mnie,żebym jej pomógł odkręcić korek na stacji i się zbłazniłem ,kręcę w jedną, w drugą i nic,jak to cholerstwo tam działa??

Oooo to jest wyzsza szkla obslugi. A mi sie zacina zamek od wlewu i jak wloze kluczyk to nie chce sie przekrecic. Jezeli juz sie przekreci to sie za to wyciagnac kluczyka nie da. I tak siedze zawsze na stacji 10 min i sie morduje....
  
 
Cytat:
2004-05-16 22:29:25, Mebig pisze:
Mam plusa i mam alu rurę i do tego metalowy korek któy notabene jest strasznie pordzewiały, auto z 2000 roku więc chyba dawali jak im się chciało, albo plastikowe miały tylko w wersji atu.

PS Nie wiedziałem wogóle że kiedykolwiek były inne niż metalowe, wież za to jakie były do kaszla, bo sam teraz mam w kaszlu korek wlewu na szyfr

u mnie w atu plusie jest plastikowy korek ale, że w caro plus były metalowe... dziwne
  
 
Ali-En ja mialem to samo u siebie .Nasmarowalem olejem zamek od wewnatrz i od razu zaczal chodzic jak po masle.Sprobuj moze u ciebie tez to cos da.
Pozdrowionka.
  
 
Cytat:
2004-05-16 21:33:47, mati_lecha pisze:
Korek metalowy około 7 złotych.



Qrcze, ale mnie tanio wycenili
  
 
Wlew w Atu był najbardziej zaawansowanym technicznie rozwiązaniem stosowanym w poldku, wymuszonym koniecznością spełniania wymogów ekologicznych przy eksporcie. Niestety względy oszczędnościowe zadecydowały o zarzuceniu tego rozwiązania w Plusach, stąd powrót do metalowej rury, która notabene nie jest aluminiowa tylko stalowa ocynkowana. Niestety korków metalowych już nie cynkowali jak kiedyś (pewnie zmiana kooperanta na tańszego) i dlatego rdzewieją jak cholera.