Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
goorek F&F MEMBER był/jest Łęki City / Kraków | 2004-04-26 23:16:57 witam. mam pytanko zwiazane z obspawaniem budy w kancie aby go wzmocnic, aby po utwardzeniu zawiasu i kiedys po wsadzeniu klatki (jak wszystko dobrze pojdzie kiedys) sztywnosc nadwozia byla odpowiednia i nie posypalo sie wszystko.
ogolnie co trzeba wzmocnic. wielkie dzieki. pozdro |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2004-04-27 14:50:30 dołączam się do pytania, prosze o szczeguły, sposoby, opisy itp tak żeby wytrzymało trzesienie ziemi |
BARRY F&F Sympatyk zalezy od dnia Stalowa Wola | 2004-04-27 15:10:42 Swego czasu pytalem na FSO AK :>
odpowiedzili mi tak ze jesli dokladnie nie wiem co obspawac i jak wzmocnic to lepiej zostawic bo mozna zrobic gorzej niz bylo.... |
KiLeR CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-04-27 15:42:28 Mocowania amorkow, podluznice, mocowania resorow, progi, tunel srodkowy, nadkola... |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2004-05-03 09:34:55
ciągły spaw przy mocowaniu amorków i resorów...nie wiem jak z resztą ( tzn czy spaw ma byc ciągły czy nie ). Może ktoś pomoże...bo już za kilka chwil mój kant idzie w ręce mandaryny . |
Mruk F&F Sympatyk Bielawa | 2004-05-03 18:42:08 Witam!
Ciągłe spawy tylko tam gdzie nie występuje moment skręcający na nadwoziu, reszta spawów nie może przekraczać 10-20 mm. W uproszczeniu, spawy równoległe do osi pojazdu nie powinny być ciągłe. Ja osobiście nigdy nie stosowałem ciągłych spawów i auta z OBR też ich nie miały. Spaw ma wzmocnić nadwozie pomiędzy zgrzewami. Pozdrawiam |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2004-05-04 15:10:05 proponuje wzmocnic przedni pas na wysokosci mocowan drazkow reakcyjnych, mocowan gornego wahacza, podluznic na wysokosci belki i mocowan stabilizatora, obspawac spawem ciaglym mocowania amortyzarow, przerywanym laczenia boczkow do grodziowej sciany. przerywanym wzdluz podluznic, wzmocnic mocowania wieszakow pior tylnego zawieszenia, obspawac ciaglym spawem mocowanie tylnych amortyzatorow |
Twarog F&F Sympatyk Fiat 125p/Opel Omega Kobyłka | 2004-05-04 15:36:06 A nie wiecie może ile kosztuje taka zabawa mniej wiecej obspawanie całej budy?? Wiem ze ceny sa rózne wszedzie ale tak mniej wiecej do ilu zł
Pozdrówka |
lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2004-05-04 15:51:24 ja myśle ze do 200-250 stówek zmieścisz sie z zakonserwowaniem jeśłi znajdziesz kogos z migomatem , tylko nie jakiegos stasia co pije i spawa |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2004-05-10 22:33:57 cena jak najbardziej realna ale na aucie rozebranym do golej blachy |
Buart Ford Escort.mk.VII.k ... Wałcz | 2005-02-14 23:16:35 cze jestem tu nowy ja własnie skonczylem spawanie mojego bolidu na prace dyplomową spawałem sam tylko te koszty blachy normalnie mnie wyczyscily do końca narazie jestem w połowie a juz wyłożylem 2500zł |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2005-02-14 23:18:03
Co Ty budujesz? |
Buart Ford Escort.mk.VII.k ... Wałcz | 2005-02-14 23:22:16 robie remont kapitalny malucha z małymi modyfikacjami! |
Kwadrat125 F&F Sympatyk Fiat 125p Mielec/Kraków | 2005-02-14 23:25:06 chyba furke sobie spawa od podstaw ja tez tego nie rozumem |
Buart Ford Escort.mk.VII.k ... Wałcz | 2005-02-14 23:30:01 czemu byla tak skorosowana że nie bylo już co łatać! |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2005-02-15 08:55:00 przy spawaniu budy duzym problemem sa masy uszczelniajace wydobywajace sie spomiedzy laczenia blach, zle sie to spawa. spawy oczywiscie przerywane bo inaczej blacha peknie zaraz za spawem. proponuje dodac blache z dziurami na nadkole przednie(np 2mm) pomoze w razie wypadku bo kolo bedzie mialo trudniej wejsc do srodka, kiedys poldkiem walnalem w slup i go skasowalem no i kolo rozerwalo nadkole. warto naspawac blache 1,5-2mm na podluznice przednie bo lubia tam w poldkach(125p) pekac, oczywiscie otwor po dziurze tez trzeba obspawac, wtedy blacha nie trzyma tylko na zewnetrzej czesci(mam nadzieje ze dobrze to opisalem). warto przyspawac klatke do nadwozia i to nie tylko na dole ale rowniez do slupkow srodkowych i przednich. |
karlo BMW E-28 520i Wrocław | 2005-02-16 11:02:33 Jednym zdaniem piszac : obspawac zawieche (okolice drazkow reakcyjnych i stabilizatora bo przy mocnym zatrzymywaniu i przy mocnych prezeniach lubi tam pekac) no i reszte zawiechy tak jak wczesniej juz wspomniano i podluznice . Moim zdaniem nic wiecej nie ma prawa poscic |
donpedro ford escort Krakow | 2006-04-29 18:53:07 jesli sami przygotujecie zgrzewy i usuniecie te masy uszczelniające
to koszt u goscia ktory szykuje rajdówki to 500zł -obspawanie+dodatkowe blachy na mocowania zawieszenia. |