Czujnik poziomu paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na sam poczatek chce przeprosic za zaczynanie nowego postu, ale nei wiem czy byl juz taki poniewaz wyszukiwarka mi nie dziala
"WYSZUKIWARKA W TRAKCIE PRZEBUDOWY PRZEPRASZAMY"

Tak wiec streszcze o co chodzi,
Zalozylem do DF okragle zegary, oryginalnie byl tzw "termometr"

Czy czyjnik poziomu paliwa tez jest inny? Bo zostawilem oryginalny.Czy moze trzeba zalozyc polonezowski?

Bo dzieje sie nastepujaca rzecz, zalalem 12 litrow i wskaznik powinien pokazywac ok 1/4 baku a ledwo sie wychyla poza zero, natomiast konttrolka rezerwy gasnie

Drodzy moderatorzy prosze nie blokowac watku, przynajmniej do czasu uzyskania odpowiedzi
  
 
Przy okazji podepne się do tego postu.
Małe pytanko czy istnieje jakaś metoda na wyeliminowanie
"pływania" paliwa w baku?
Bardzo mnie wkurza migajaca na każdym zakrecie kontrolka rezerwy.
  
 
Cytat:
2003-11-15 19:16:14, drukarz pisze:
Przy okazji podepne się do tego postu.
Małe pytanko czy istnieje jakaś metoda na wyeliminowanie
"pływania" paliwa w baku?
Bardzo mnie wkurza migajaca na każdym zakrecie kontrolka rezerwy.


Masz 3 mozliwosci:
1.Lac wiecej paliwa
2.Delikatniej brac zakrety
3.Rozciac bak i wspawac przegrody
  
 
Zna ktos odpowiedz na pytanie:
Czy czujniki poziomu paliwa, fiata 125P z silnikiem fiatowskim i starym typem wskaznikow i poloneza SLE maja takie same charakterystyki rezystora suwakowego?
  
 
A ja miale problem y z obrotomierzem po prostu obrotomie lata jak glupi a po 50 minutach akumulator siada poradzcie mi cos
  
 
Ja wiem. Mają inne charakterystyki. Po pierwsze ten od Poldka działa w drugą strone. Po drugie od któregoś roku miał sporo większy opór (druciki były nawinięte ciaśniej).
  
 
Cytat:
2003-11-20 19:08:23, Grzech pisze:
Ja wiem. Mają inne charakterystyki. Po pierwsze ten od Poldka działa w drugą strone. Po drugie od któregoś roku miał sporo większy opór (druciki były nawinięte ciaśniej).


dziala w druga strone? dziwne bo jak podlaczylem okragle zegary zamiast "termometru" to wskazowka sie wychyla w dobra strone tylko zdecydowanie zamalo, zalalem 1/4 baku a wskazowka wychlila sie nieznacznie powyzej 0 a powinno pokazywac ok 1/4,

inny opor czujnika wyjasnialby to zjawisko
  
 
Mam takie pytanie ? , wskazówka poziomu paliwa pokazuje mi iż mam cały czas pełny bak, a to jest niemożliwe bo za zwyczaj mam około 5-7 litrów w baku, rezerwa też się nie zapala. Jaka jest tego przyczyna ?
Podejrzewam walnięty czujnik w baku ale nie jestem pewien, wolałbym się troszkę upewnić zanim wydam 50 zł na nowy.
  
 
ktoś ci zatankował auto
  
 
A moze SCHIL posprawdzaj kabelik?? i styki??
  
 
Zeby się upewić to sprawdz mase. Bo u mnie to bylo tak ze mialem 1/2 na wskażniku a po chwili rezerwa mi mruga.
  
 
KAbelki sprawdziłem wydaje się że jest wszystko na swoim miejscu, ale.............................
  
 
czyli jest jakies ale???

musisz prawdzic Multimetrem wtedy bedziesz mial pewnosc.
  
 
I dalej nic nie wiem
  
 
a wuciagłes go bo i sprawdzileś
bo ja miałem tosamo i okazało sie ze przy styki wskaźnika miałem zasniedziałe
a działanie wskaźnia sprawdziłem przy pomocy potercjometra
  
 
Jeśli w baku jest sucho, tak tylko parę litrów na dnie, to pływak się lubi wieszać. Mój się powiesił dawno temu i wskazuje pełny zbiornik. Raz czy dwa zatankowałem do pełna, pod sam korek. no i się odwiesił i nawet coś tam ładnie pokazywał. Ale jak tylko poziom paliwa opadł do połowy zbiornika, to pływak znowu się powiesił.
  
 
poza tym, jak uda sie komus zamienic kabelki rezerwy i wskaznika to dziala to tak:

jasno zapalona rezerwa, 0 w zbiorniku - pelen bak
slabo zazaca sie rezerwa, 0 w zbiorniku - tuz przed rezerwa
ciemna rezerwa, 1/1 w zbiorniku - zaswiecila sie rezerwa paliwa.

sprawdzone na maluszku daje efekt jakby sie mialo samochod na prąd
 
 
Cytat:
2004-05-10 20:43:30, bodziot pisze:
a wuciagłes go bo i sprawdzileś
bo ja miałem tosamo i okazało sie ze przy styki wskaźnika miałem zasniedziałe
a działanie wskaźnia sprawdziłem przy pomocy potercjometra



Właśnie tak zrobiłem, ale tylko wyjąłem, sprawdziłem jak wyglądają styki (są ok) i wsadziłem na swoje miejsce (przy okazji wymieniłem podkładkę gumową), przykręciłem go , przykręciłem tą blaszkę . I co , i działa , pewnie tak jak pisaliście , brakowało masy (może), bo na 100% nie jestem pewien.