Czy na tym formu są także KOBIETY klubowiczki Esperaków???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Miło byłoby gdyby tutaj znalazły się jakies kobiety, które użytkują te fajowe wózki Esperaki,,,,,,
Czy są tutaj jakieś Kobitki???
Ale, ale Panowie miło Was również gościć.
Generalnie szukam kogoś płci dowolnej, kto mieszka w Krakowie i porusza się Espero.
  
 
Witaj - Krakowiaków jest kilku - a co do kobiet ...to na pewno jest jeszcze przynajmniej jedna "Caroline" - ale nie z Krakowa
  
 
Dziękuję, że się odezwałeś.
Jestem tutaj nowicjuszem, i szukam Krakowiaków, którzy czasem będą mogli mi podpowiedzieć jak cos zreperować w aucie, bądź gdzie szukać części zamiennych dobrych ale cenowo niedrogich. Ale także by się czasem w miły gronie Esperakowych użytkowników spotkać się na pifffku
Kinga
  
 
WITAMY!!!!
Ja się czasami (zwykle w weekendy) po Krakowie poruszam. Silver metalic, blachy KOL50AL (Olkusz)... ale częściej krwisto czerwonym Laosem z blachami WY300xx.

PS.1. W profile wpisz sobie subwoofer.
PS.2. Wymiary + fotka = może dochodowa, łatwa i przyjemna praca
  
 
Cytat:
2004-05-04 19:49:09, Kiniusia pisze:
Jestem tutaj nowicjuszem, i szukam Krakowiaków, którzy czasem będą mogli mi podpowiedzieć jak cos zreperować w aucie, bądź gdzie szukać części zamiennych dobrych ale cenowo niedrogich.



Nowicjuszką chyba??? A pomóż zawsze (w miarę możliwości) pomożemy - bez względu na miejsce zamieszkania.
  
 
Witaj,,,
Super, że czasem bywasz w moim mieście Kraków
P.S 1 dziekuję za poprawę słowa subwoofer(ależ gafę walnęłam, ale nie wiedziałam jak się pisze, sorrka)
P.S 2 fotka się dopiero robi.
Cytat:
2004-05-04 19:51:14, piotr-ek pisze:
WITAMY!!!!
Ja się czasami (zwykle w weekendy) po Krakowie poruszam. Silver metalic, blachy KOL50AL (Olkusz)... ale częściej krwisto czerwonym Laosem z blachami WY300xx.

PS.1. W profile wpisz sobie subwoofer.
PS.2. Wymiary + fotka = może dochodowa, łatwa i przyjemna praca

  
 
Cytat: