No to jak z tymi wskazówkami... - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Acha
  
 
Cytat:
2004-05-10 17:12:45, WilK pisze:
Metoda "na macanego":

Rozgrzewamy silnik do momentu załączenia się wentylatora i wskaźnik temperatury ustawiamy pod czerwonym polem.

A paliwo - tankujemy po korek i tez ustawiamy wskazówkę.



To z temperatura nie dzial - bynajmniej u mnie, jak tak zrobilem to po odpaleniu zimnego auta juz wskazowka na normal wlatywala ,dlatego nalezy robic to na zimnym aucie i tak by po odpaleniu (przekreceniu zaplonu) wskazowka aby,aby poszla w gore i bedzie ok
  
 
Cytat:
2004-05-10 17:12:45, WilK pisze:
Metoda "na macanego":

Rozgrzewamy silnik do momentu załączenia się wentylatora i wskaźnik temperatury ustawiamy pod czerwonym polem.

A paliwo - tankujemy po korek i tez ustawiamy wskazówkę.


tak , tak wlasnie zrobiłem, przy okazjii essi był zalany do pełna
  
 
A ja wam powiem ze zdjolem zegary .... pokrecilem tymi wskazoweczkami ... zalozylem spowrotem i sysko wrocilo do normy po kilku dniach jazdy bez zadnego kombinowania
Cos mi sie wyzdaje ze to najlepsiejsza metoda