Debata o losach stratopoloneza - 19.05.2004 Warszawa - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po przeczytaniu artykułu z australi nasuneło mi się pytanie, a właściwie kilka pytań:
1. Czy ten drugi rozwalony stratos Jaroszewicza był w tak tragicznym stanie że nic z niego nie zostało ??
2. Co ich skłoniło do tego żeby zalać wrak betonem??
3. Co sie stało z układem napędowym, wnętrzem i wszystkim co nie zostało rozwalone w wypadku??
4. Z którego stratosa pochodzi silnik zamontowany w "żółtym"??
5. Ile silników stratosa mieli na żeraniu?? bo obiło mi się kiedyś o uszy że kilka tzn więcej niz samochodów w których jeździły/miały jeździć.
6. Czy ten ostatni stratos Jaroszewicza jeszcze jeździ?? jakie były jego dalsze losy??
7. Słyszałem że numery któregoś stratosa jaroszewicza nie pokrywały się z danymi z neta??
8. Co to za stratos był w wawce u kogoś na podwórku?? skąd się tam wzioł??

[ wiadomość edytowana przez: Bodzioo dnia 2004-06-08 13:05:45 ]
  
 
niedlugo napisze maly felieton w ktorym bedzie odpowiedz na wiekszosc twoich pytan.
teraz niestety mam sesje
postaram sie rzetelnie napisac wszystko co wiem o straopolonezie i o lanciach stratos.
  
 
A ciekawość aż pali...
  
 
Co do organów z Stratopolonezie, to jeśli na stronie nie ma błędu to pochodzą z modelu o numerze 1560 i numerze rej. WX 3096.

Ale pewności do końca nie ma
  
 
Co myslicie do powrotu do pierwotnej wersji ze zderzakami????
  
 
Cytat:
2004-06-09 22:46:39, eFeSOwiec pisze:
Co myslicie do powrotu do pierwotnej wersji ze zderzakami????



Chyba 'sufit na łeb Ci się zrzucił'
  
 
"Żółty" ze zderzakami??
  
 
Remias wypraszam sobie Nawet Polonez 2000 Turbo miał zderzaki. (Chyba w kolorze nadwozia).Moim bardzo skromnym zdaniem z nimi też wyglądałby dobrze Odsyłam Cię do lektury "Sto lat polskiej motoryzacji".
Tu nasuwa mnie się pytanie, kiedy zostały one usunięte i po co
  
 
K`woli sprostowania Żółty Stratopolonez nie zawsze był i miał zderzaczki
  
 
Cytat:
2004-06-08 18:33:55, krzysiek-stratos pisze:
niedlugo napisze maly felieton w ktorym bedzie odpowiedz na wiekszosc twoich pytan.
teraz niestety mam sesje
postaram sie rzetelnie napisac wszystko co wiem o straopolonezie i o lanciach stratos.




to tylko zyczyć bezproblemowej sesji

i czekamy na felieton
  
 
Dokładnie, tak Udanej sesji
Jak to dobrze, że mnie to już nie musi martwić
Tylko tę magisterkę trzeba zdać, ale to taki mały drobiazg
  
 
Cytat:
2004-06-10 09:21:28, eFeSOwiec pisze:
K`woli sprostowania Żółty Stratopolonez nie zawsze był i miał zderzaczki



to to ja wiem a teraz jest żółty i tak już miejmy nadzieję że pozostanie (bez zderzaków)
  
 
Żółty wygląda super Wzorem rajdowych polonezów z tamtego okresu
  
 
Ktoś może chce kupić felgi campagnolo??
Takie same są w stratopolonezie.
Mój kolega z Włoch właśnie załatwia takie oto co mi napsał

I'm starting the production of the STRATOS Gr.4 10" X 15" wheel rims in magnesium for fitting on the real STRATOS or to the replica one.

They will be remade on the original CAMPAGNOLO technical drawn, they will be machined by the same company who machined the original CAMPAGNOLO wheels at the time.

They'll be 100% same than original.

Price will be around € 1,000.00 each but, before to take a decision, I'm investigating if there will be enough people interested in it.

Please let me know if you would be interested in this wheel rims and how many you'd like to buy.

Please remember that I've already remade magnesium 7.5" X 15", 8" X 15" and 9" X 15".

Looking forward to hearing from you.

Best regards.
Pozdrawiam i jakby ktoś chciał to prosze o kontakt

  
 
Cena jest troche dziwna
  
 
Cytat:
2004-06-12 23:24:57, road_runner pisze:
Cena jest troche dziwna



nie dziwna a wysoka... ale co tam dla milosnikow fso
  
 
Cytat:
2004-06-12 23:24:57, road_runner pisze:
Cena jest troche dziwna


Rzekłbym dziwnie wysoka ale może tak ma być...
  
 
Skoro ta sama firma, oryginalne rysunki, dobry materiał no i wielka przeszłość to kosztują troszkę To co panowie? Który chętny?
  
 
Witam
Już jest material o stratopolonezie
Na stronie klubowej FSO AK w dziale publikacje
zarys historyczny i dane techniczne

Życze miłego czytania.

Z góry dziękuję GDA za opublikowanie materialu na stronie
  
 
Cytat:
2004-06-22 08:40:22, krzysiek-stratos pisze:
Z góry dziękuję GDA za opublikowanie materialu na stronie


To ja dziękuję za możliwość zamieszczenia takiej publikacji, myślę że wielu z nas z przyjemnością zapozna się z historią tego jedynego nie powtarzalnego auta - a być może w przyszłości usłyszymy jeszcze jego "warkot silnika"

wkrótce ukaże się ciąg dalszy opisujący przeprowadzoną odbudowę startopoloneza - czytajcie Aktualności na stronie głównej