Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
dzbanek Miłośnik FSO Caro 1.4 LPG (umarł ... Kraków | 2003-09-14 16:41:48 Miałem to samo. W pewnym momencie wszystko gasło, zero reakcji. Poluzowała się wsuwka złączki zaraz za plusową klemą.
Dzbanek |
robi Leoncin | 2005-03-24 07:25:11 witam od trzech lat mam roverka ostatnio wymieniałem pierścienie i po wymianie samochód odpalił bardzo dobrze ale potem przy pierwszej próbie wprowadzenia go na obroty zaczeły sie kłopoty zaczoł strzelac raz w filtr powietrza raz w wydech dzieje sie tak przy ok 1350 obr zdejmowałem przewody i okazało sie ze zaczynaja sie przerwy w iskrze na karzdym garze przy 1000 obr wszysto jest ok tak samo jest na benzynie i garzie komputer jest ok. |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2005-03-24 08:13:03 A przy tej robocie nie uszkodziłeś przypadkiem czujnika położenia wału ?? A może koronka w kole zamachowym. Sprawdź poprawność zamocowania czujnika. Jest on typu indukcyjnego i jego położenie względem koronki na kole zamachowym jest bardzo istotne.
Jeśli to nie to co napisałem powyżje to może podmień ten czujnik na drugi albo swój wsadź do innego auta i sprawdź czy objawy teżwystąpią. Jeśli tak to wiadomo co trzeba robić. |
semisok ford escort Piastów | 2005-06-29 10:04:27 problem z 214 si 106 KM jest następujący a mianowicie.wogóle nie odpala bez dodawania gazu po dodaniu gazu z trudem, po odpaleniu troche skaczą mu obroty, po dodaniu gazu na chwile zatrzymuje się na 2 tyś obrotów i powoli spada czasem podskakując o jakieś 100 generalnie nierówno
pracuje, czasem podczas hamowania potrafi zgasnąć. pomóżcie proszę? ps. auto nie ma lpg |
ksiezycxxx ryki | 2006-08-02 09:15:54 po odpaleniu samochodu obroty kręcą się ok. 2000 i powoli spadają do normalmych 900 z przestojem na ok. 1600 ostatnio były czyszczone wtryskiwacze i musiałem zdjąć góre od kolektora dolotowego w polonezie rover czy może być to spowodowane lewym powietrzem uszczelke włożyłem starą była i tak już w opłakanym stanie. obroty nie spadają bo przepustnica jest podtrzymywana przez krokowca (trzpień) zresztą on też był wyjmowany w celu przeczyszczenia czy istnieje jakaś regulacja jak tak to gdzie i jak? |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2006-08-02 09:20:06 Odpiąć akumulator na zimnym silniku na jakiś czas potem odpalić bez dodawania gazu i poczekać aż włączy się wentylator na chłodnicy.
Innymi słowy nauczyć od nowa kompa ustawiać wolne obroty. Zakładam ze uszczelniłeś kolektor choćby sylikonem... PS. A poco rozbierać kolektor ssący do wyjmowania wtryskiwaczy. Przecież to się da wyjąc po odkręceinu dwuch śrubek . |
ksiezycxxx ryki | 2006-08-02 10:13:27 semisok kiedy ostatnio czyściłeś układ paliwowy? |