Generacje LPG - Strona 19

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzięki raz jeszcze, a lubryfikacje dołoże tak dla spokojnosci właśnie)
pozdrawiam, dam znać jak juz bede jezdził na gazie
  
 
pytanie do croma...jak to...to nie da sie juz zalozyc lpi jtg w polsce
  
 
Załozyć sie da tylko trzeba instalacje zaimportować bo w Polsce nie ma już dystrybutora tych instalacji.

Cytat:
2009-06-25 12:35:44, datyss pisze:
pytanie do croma...jak to...to nie da sie juz zalozyc lpi jtg w polsce

  
 
Cytat:
2009-06-25 16:42:57, croma1 pisze:
Załozyć sie da tylko trzeba instalacje zaimportować bo w Polsce nie ma już dystrybutora tych instalacji.



hm...a wiesz moze jak to wplywa na cene? i jak po tem z gwarancja??czytalem ze jtg ma na 2lata lub 100tys km...ogolnie kuszaca rzecz,planowalem kupno hondy wyposazonej w silnik i-vtec 2,4/16v, przy nawet najlepszej sekwencji,do hond ponoc zawsze trzeba lubrykanty,do tego te regulacje itd...dla tego sie wkrecilem w to jtg...ba,nawet wyslalem maile zdaje sie do Twojej frimy,z prosba o wycene...a pozniej zobaczylem Twoj wpis tutaj...
  
 
hm...dostalem mail z odpowiedzia...VSI PRINS IV...hm,co ile to trzeba regulowac...jtg...przy tej cenie euro,sporo kasiory...
  
 
robimy hondy na jtg a i tak trzeba regulować niezależnie czy jest na benzynie czy na gazie. na benzynie co 40 tyś. km wg.Niemieckiego ADAC a na gazie mjak honda jeździ to zaleca sie co 20 tyś. km. cena jtg podana w EURO bo kupujemy je w Niemczech Bo tam takze mam swój warsztat. .tam ta instalacja razem z odbiorem w TUEV kosztuje 2400 euro

Cytat:
2009-06-25 17:09:11, datyss pisze:
hm...dostalem mail z odpowiedzia...VSI PRINS IV...hm,co ile to trzeba regulowac...jtg...przy tej cenie euro,sporo kasiory...

  
 
nie no,jasne...poprostu szkoda,puki to bylo w pl, spotykalem wszedzie kolo 5tys...a sporo dobrych rzeczy o tym systemie przeczytalem,wczoraj i dzis...no coz,poki co sprawa do przemyslenia dzieki za szybkie odpowiedzi
  
 
Witam,
mam pytanie do Cromy

już dosyć poważnie przymierzam się do zakupu mazdy 323f z silnikiem 2.0 144KM z 1996 roku to jest V6 i chciałem się dowiedzieć ile będzie mnie kosztowało założenie instalacji V-gen?
widziałem na jednej z pierwszych stron tego tematu orientacyjny cennik podany przez Ciebie to za 6 cylindrów było 7 tys ale to był jeszcze rok 2005, samochód chcę kupić na co najmniej 5 lat i chce robić po 10 tys rocznie minimum.. i nie wiem czy jest sens wkładać instalację za 4 tys do samochodu za 10..
ale będę wdzięczny za każde info..

pozdrawiam
Lucek
  
 
Witam,

Jeszcze dwa pytanka takie troche z opoznieniem
Czy polecasz jakas konkretna instalacje sekwencyjna do mnie?
Dla przypomnienia BMW e36 318is z 1993r.
Slyszalem ze instalacje wloskie sa niezle, ale osobiscie wloskie elementy do samochodow zawsze kojarzyły mi sie z tymi tanszymi i niskiej jakosci.. a jak to jest z instalacjami?

Druga sprawa:
silnik mam niewielkie przedmuchy - nie bierze nic oleju ale po uchyleniu korka oleju na chwile minimalnie spadaja obroty i troche dmucha wiec domyslam sie ze pierscienie cisnieniowe sa troche zmeczone... czy moge tak jak teraz zalozyc gaz i kiedys tam sobie zrobic te pierscienie czy najpierw zlikwidowac przedmuchy?

Dzieki i Pozdrawiam!


Cytat:
2009-06-10 21:34:55, croma1 pisze:
Witam. Nie ma już w Polsce dystrybutora instalacji JTG ICOM wiec V generacja odpada. Pozostaje sekwencja. Jesli to nie jest wersja już z Vavotronikiem to kazda sekwencja pasuje do tego silnika.

  
 
Ja taż oczytałem się dużo dobrego o jtg icom, dlatego szybko wyskoczyłem z pytaniem do naszego forowego specjalisty hehe
2400 euro to już poza moim zasięgiem
Powiedz mi croma jaką instalacje najlepiej do fiata punto II 1.2 V8 60 KM, jak po założeniu takiej instalacji w takich samochodach wygląda sprawa charakterystyk mocowych i momentowych?, instalacja tak do 3000 pln; brałem wcześniej pod uwagę tą jtg ale teraz już widzę że nie ma sensu zważywszy na cenę, instalację zakładałbym u Ciebie gdyż studiuję w krakowie i mógłbym spokojnie do Ciebie na regulacje się w późniejszym terminie umawiać, poza tym człowiek z takim doświadczeniem mi niczego nie spieprzy a to dla mnie pierwszorzędowa sprawa
lucekg@gmail.com
  
 
lucekg do tego w zupelności wystarczy nasz STAG 300 lub KME DIEGO. Z pomiarami na hamownii mocy silnika zmieścisz sie do 2.5 tyś. zl. Z wlewem pod klapkę tankowania benzyny. Wychodzimy z zalozenia jesli nie trzeba gdzies czegoś pchac niepotrzebnie to to montuje sie to co jest wystarczajace .
  
 
A którą z tych dwóch byś polecił, która jest bardziej bezawaryjna? z którą jest mniej problemów?
Jeśli to wszystko zależy od montażu to nic nie odpisuj
  
 
Jesli chodzi o STAGA czy KME to stawiam na równo chociarz bardziej popularny jest STAG biorac pod uwage elektronike. innym tematem sa pozostałe elementy instalacji oraz montaz i prawidłowe zestrojenie.

Cytat:
2009-07-04 11:15:14, lucekg pisze:
A którą z tych dwóch byś polecił, która jest bardziej bezawaryjna? z którą jest mniej problemów? Jeśli to wszystko zależy od montażu to nic nie odpisuj

  
 
Witam;
Mam pytanie. Czy wie ktoś jaka byłaby najlepsza instalacja do Alfa Romeo z silnikiem 1.6 tspark 120 konny (silnik z dwiema świecami) i czy w ogole mozna zamontowac instalacje gazowa dla tego typu silnika???
Z góry wielkie dzięki za odpowiedź. Serdecznie pozdrawiam.
  
 
Witam;
Mój silnik ma poniższe parametry:

Silnik 1.6 i 16V T.Spark (120 KM)
pojemność silnika 1598 cm3
typ silnika wielopunktowy wtrysk
moc silnika 120 KM przy 6200 obr/min
montaż silnika z przodu, poprzecznie
rodzaj wałka rorządu DOHC
Cylindry Rzędowy
liczba cylindrów 4
stopień sprężania 10.3
liczba zaworów na cylinder 4

Czy taki zestaw będzie odpowiedni:

1. elektronika stag 300 (ewentualnie: BRC sequent 24, parownik BRC genius 1500 mbar)
2. reduktor europegas 200kw (ew. Zavoli zeta s, europegas 200kw, kme gold.)
3. wtryskiwacze matrix HD 544

Cos od tego zestawu bedzie bardziej odpowiednie ??

Pozdrawiam
  
 
Witam.
Proponuje zestaw:
Stag 300 lub KME DIEGO
Reduktor Magic3 - bezmembranowy.
Wtryskiwacze MagicJet

Cytat:
2009-07-04 22:29:50, kimber pisze:
Witam; Mój silnik ma poniższe parametry: Silnik 1.6 i 16V T.Spark (120 KM) pojemność silnika 1598 cm3 typ silnika wielopunktowy wtrysk moc silnika 120 KM przy 6200 obr/min montaż silnika z przodu, poprzecznie rodzaj wałka rorządu DOHC Cylindry Rzędowy liczba cylindrów 4 stopień sprężania 10.3 liczba zaworów na cylinder 4 Czy taki zestaw będzie odpowiedni: 1. elektronika stag 300 (ewentualnie: BRC sequent 24, parownik BRC genius 1500 mbar) 2. reduktor europegas 200kw (ew. Zavoli zeta s, europegas 200kw, kme gold.) 3. wtryskiwacze matrix HD 544 Cos od tego zestawu bedzie bardziej odpowiednie ?? Pozdrawiam

  
 
Witam,
Planuje zagazować swoje Renault Espace 2,0 TURBO. Jaką instalację polecacie?

Osobiście myślałem o takich rozwiązaniach:
1. STAG 4 + wtryski Matrix HD544 + reduktor EG200 (150)
2. BRC sequent
3. PRINS
4. VIALLE

Cenowo byłbym w stanie może i sięgnąć PRINS'a (ale to tak na styk)

Dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Adam
  
 
Witam

Planuje zagazować ASTRE II 1,8 16V 115KM rocznik 1999
i mysle o V generacji LPG
Jak to widzisz CROMA1

Pozdrawiam
Waldek
  
 
Witam.Przerost formy nad treścią. Zbedny wydatek chyba, że stać Cię wydać równowaqrtość 1700 EURO.
W zupełności wystarczy IV generacja. Te autka dobrze sie gazuje.

Cytat:
2009-07-12 20:53:11, waldek693 pisze:
Witam Planuje zagazować ASTRE II 1,8 16V 115KM rocznik 1999 i mysle o V generacji LPG Jak to widzisz CROMA1 Pozdrawiam Waldek

  
 
pytanie do croma1:

Pisalem, ze sie przymierzam i w koncu sie stalo.
Zalozylem:

Elekronike KME DIEGO 3G,
reduktor KME SILVER,
listwe MAGIC,
butle Bormech,
wielozawor tomassetto,
wlew tomassetto,

za wszystko wyszlo 2200 PLN. mam nadzieje ze nie przeplacilem

No i pytanko.
-Po odpaleniu na benzynie przez pare sekund hustaja sie obroty... kwestia jakiejs regulacji czy cos jest nie tak? (wczesniej tego nie bylo)
-Po przelaczeniu na gaz (jak silnik jeszcze nie jest rozgrzany, ale juz sam sie przelaczy) po dodaniu gazu zamiast zwiekszac obroty zmniejszaja sie na chwile - gdybym mocniej przycisnal, samochod by zgasl. Po paru chwilach objaw znika. I znow - kwastia regulacji czy cos jest nie tak?

Temperature przelaczenia mam na 25 stopni.
dysze w listwie 2.4 tak jak zasugerowal komputer przy kalibracji.

Instalacja dopiero zalozona.. mam sie nie przejmowac i czekac na pierwsza regulacje czy jechac od razu zeby cos poprawic?

Dzieki wielkie i pozdrawiam!


[ wiadomość edytowana przez: badbug dnia 2009-07-13 09:02:38 ]