Reklama FSO 125p w niemieckim katalogu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
looknijcie na te zdjecia fso 125p
  
 
Ładne kwiatki tylko szkoda że nic nowego
strona i zdjecia znane od kilku lat
  
 
Nic dodać nic ująć

A co powiecie to
  
 
Cytat:
2004-06-21 19:09:49, eFeSOwiec pisze:
Nic dodać nic ująć

A co powiecie to

ten artukulik tez jest już znany
  
 
Kurczę, myślałem ża was zaskoczę

A kto wie, co to dokładnie za model?
  
 
to było zwykłe 170 ps-ów na dohcu
  
 
Jojo ja tez umiem czytać na obrazku

Ty mi lepiej podaj pełna nazwę modelu Poldka, w jakiej jest specyfikacji i w jakim rajdzie po raz pierwszy wystartował
  
 
Tylu specjalistów a nikt nie wie

Taki wstyd
  
 
No nic moja nagroda za prawidłową odpowiedź zostaje u mnie








--------------------------------------------------------------
Logo FSO 0,5 m x0,5 m naklejka - idealna na maskę
Dobrze mieć coś takiego
  
 
Cytat:
2004-06-21 19:24:28, eFeSOwiec pisze:
Tylu specjalistów a nikt nie wie

Taki wstyd


Poczekaj jak Pagan to zobaczy to przetłumaczy i będzie wszystko wiadomo
  
 
GDA nie chcę Cię zmartwić, ale tam takich info to nie ma

Nagroda zostaje u mnie, ale i tak jestem ciekaw kto z was poda prawidłową odpowiedź
  
 
uuu tak szybko się poddajecie???
  
 
Polonez 2000 Rally
3 maja 1978 roku odbyła się oficjalna prezentacja Poloneza, ale już w lutym tego przystąpiono do prac nad przystosowaniem tego samochodu do sportu. Zespół inżynierów w składzie Wojciech Rogalski, Jerzy Stachnik, Jacek Bartoś podjął prace nad zastosowaniem silnika o lepszych parametrach. Wybór padł na silnik FIAT 132 C 2000 (1995 cm) z dwoma gaźnikami Weber i dwoma wałkami rozrządu w głowicy. Po dokonaniu wielu przeróbek jednostki napędowej jej moc podwyższono z 86 kW (117 KM) do 125 kW (170 KM) przy 7100 obr/min. W samochodzie można było stosować skrzynie biegów z trzema zestawami przełożeń, cztery przełożenie przekładni głównej (od 4,1 do 5,375) oraz trzy typy zawieszeń: Rallye - standardowe, Monte Carlo - wyścigowe i Safari oraz Akropol - terenowe. Powiększono zbiornik paliwa do 72 dm3. W stanie gotowym do drogi Polonez 2000 Rally grupy 4 miał masę 1140 kg.


  
 
Fiacior powinieneś jeszcze dodać, że to Polonez w specyfikacji grupy czwwartej
A rajd to XVII Międzynarodowy Rajd Warszawski Polskiego Fiata - rok 1979

Widzę, że masz dobrą literaturę

Brawo brawo

Masz już drugiego Tymbarka
  
 
W ostatniej linijce mojej wypowiedzi jest Polonez 2000 Rally grupy 4
Drugi Tymbark. Jak się cieszę
  
 
Jak dobrze widzieć, że jeszcze ktoś czyta takie rzeczy

A nie tylko silniki, wałki, zielone kabelki....
  
 
Fiacior masz jeszcze ochotę na trzeciego Tymbarka?
  
 
A masz w zanadrzu jeszcze jakieś zagadki?
  
 
Jasne

Uważaj, skup skup się dobrze

Jaka załoga w 1988 roku podczas rajdu barbórki warszawskiej(podaj miejsce rozgrywania odcinka specjalnego) w wyniku poważnego wypadku zakończyła swoją sportową karierę?
Dla ułatwienia dodam, że Ci dwaj panowie byli nie tak dawno roku dyrektorami rajdu Polski

Czekam na odpowiedzi
  
 
mmm....chodzi o Jarosiewicza..