[OGÓLNE] 1.6 EFI + LPG brak mocy - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Borys powiedz mi jeszcze czy pomiar mam robić przy odłączonej SL czy szukać kostki od SL??
  
 
Cytat:
2004-06-09 16:24:19, metis pisze:
Borys powiedz mi jeszcze czy pomiar mam robić przy odłączonej SL czy szukać kostki od SL??



Przy podlaczonej sadzie. I nie jestem taki pewny co do tego 1V...
  
 
MOj to zawsze byl opozniny w rozwoju.Jak mu sie w gaz daje to lapie jak przedwojenny disel. Jak sie jedzie to sie budzi dopiero przy 3500/4000 obr wtedy to czuc jak dzik idzie ale to dobiero przy tych obr przy nizszych to mul
  
 
A moze to przeplywomierz powietrza lub czujnik połozenia przepustnicy
  
 
A w jaki sposób sprawdzić przepływomierz??

Narazie zmieniłem odstęp na świecach i dołożyłem dolocik i jest poprawa ale mam jeszcze wrażenie,że to nie to
  
 
Jesli masz silnik 1.6 EFI (taki jak moj) to z tego co sie orientuje nie ma przeplywomierza...
Zobacz sobie sonde (jesli jeszcze nie patrzyles) napiecie na sadzie powinno w zaleznosci od obrotow skakac mniej wiecej od. 0.5V-1V (te zmiany powinny nastepowac dosyc szybko).
  
 
Ależ przepływomierz jest. Tylko taki malutki i nie widać
  
 
Szykuję się do sprawdzenia SL ale nie mam analogowego miernika tzn. stopiony a na cyfrowym nie wiem czy coś z tego wyjdzie ponieważ on robi pomiar co jakiś czas i jest mniej dokładny, natomiast jeżeli chodzi o przepływomierz to nie jest przypadkiem ta mała czarna skrzyneczka do której jest podłączony wężyk i wtyczką??
  
 
Zgadłeś
  
 
Cytat:
2004-06-22 20:41:48, WilK pisze:
Zgadłeś



nie zgadłem tylko przeczytałem w innym wątku
  
 
Cytat:
2004-06-22 20:48:46, metis pisze:
Cytat:
2004-06-22 20:41:48, WilK pisze:
Zgadłeś



nie zgadłem tylko przeczytałem w innym wątku



a zeby bylo smieszniej to kosztuje to cudo w ASO 900pln
zastanawiam sie czy mozna to rozbebeszyc
  
 
Rzobebeszyć można na 100%. Pytanie czy można zbebeszyć ??
  
 
Cytat:


a zeby bylo smieszniej to kosztuje to cudo w ASO 900pln
zastanawiam sie czy mozna to rozbebeszyc



  
 
Niestety, polityka cenowa Forda w Polsce jest zabójcza. Dlatego tak ważne jest dla mnie podtrzymywanie kontaktów z Ford Polska. Jesteśmy legalną organizacją i możemy wiele wywalczyć.
  
 
Cytat:
2004-06-22 21:01:51, WilK pisze:
Niestety, polityka cenowa Forda w Polsce jest zabójcza. Dlatego tak ważne jest dla mnie podtrzymywanie kontaktów z Ford Polska. Jesteśmy legalną organizacją i możemy wiele wywalczyć.



zgadza sie na pierwszej rozmowie z dealerem Mieszkiem temat mocno omawialismy i powiem ze z ich strony jest to temat otwarty
  
 
jako, że nasi koledzy [s] się nudzą i robią porządek w starych kotletach,
ha i jeszcze dostałem upomnienie o tytuł niezgodny z regulaminem (naturalnie w żartach)

ale napiszę co wtedy bolało motor:
1. Był zatkany wydech (nowy i tani był - tak się oszczędzało )
2. Silnik łapał lewe powietrze między kolektorem ssącym a przepustnicą

może się jeszcze komuś przyda
  
 
7 lat czekaliśmy na odpiowiedź. Teraz już wiem co mu dolegałeo, tylko szkoda że go sprzedałem już.