Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
cmatt LOB MEMBER OPEL SENATOR i OMEGA Kielce | 2004-12-08 00:31:18 Co do rdzy i czyszczenia drzwi do gołej blachy: ha ha ha śmieszne musiałbym dziure wytrzeć tą szczotą a blachy bym nie uwidział.
Co do preparatu POLRUS jednym słowem KUPA G--NA Pozdrawia cmatt |
Solltys LOB MEMBER v40 przeddzidzie | 2004-12-08 07:52:06
Potwierdzam ten fakt - sprawdzony w mojej firmie. A także w założeniach projektowych np. domków jednorodzinnych do których opracowuję instalację c.o. i wod-kan. Grzejniki w garażach projektuje się tylko na wyraźne życzenie klienta, ponieważ projektant nie zaleca ich w standarcie właśnie ze względu na szybką korozję auta w zimie. Ideał dla dłubacza samochodowego: garaż nieogrzewany do conocnego postoju + warsztat z kanałem ogrzewany do dłubania |
Stabio Opel Omega A Bydgoszcz | 2004-12-09 00:35:53 Ja sie troszke dziwie. Coprawda Omegi szybko gnija a blachy nie sa dobre ale ja mam Omege A z 93 roku (pierwszy lakier) i nie mam Bogu dzieki, zadnych nawet oznak rdzy. Fakt, na drzwiach od pasazera, od zewnetrznej strony pojawila sie mala rdza ale tylko dla tego, ze byla tam rysa. Na nadkolach nie ma nic. |
mantee78 szkoda, że nie Omega ... Nottingham, UK | 2004-12-09 01:22:31 Stabio, może Twój samochód miał takie szczęście, że miał dobrych właścicieli, którzy o niego dbali.
Mój (rocznik 90) takiego szczęścia nie miał, ale nawet nie wyglądał najgorzej. Tragiczne były tylko tylne nadkola. Dopiero przy remoncie okazało się co w nim siedzi tak naprawdę. Pod listwami nad tylnymi kołami nic już nie było - trzymały się chyba na błocie i kurzu. Wymienione z dwóch stron elementy tylnych nadkoli do wysokości wytłoczenia nad listwami. Wymienione progi, które też już były nieźle zgnite, co było widać dopiero po ich zdjęciu. Drzwi nie były takie złe, dlatego tylko szlifowanie do blachy, a w jednym miejscu wycięty kawałek z dziurą i wspawany nowy. Duże dziury były bardzo dobrze ukryte - znajdowały za zchowkiem i w analogicznym miejscu po stronie kierowcy, mniej więcej na wysokości dźwigni do otwierania maski. Żeby uzupełnić te dziury trzeba było zdejmować przednie błotniki. Poza tym ognisko rdzy w podłużnicy patrząc z góry - pod akumulatorem. Oczywiście wycięte i wspawany kawałek grubej stalowej płyty. Podłoga na szczęście zdrowa. Całość, po lakierowaniu, zakonserwowana barankiem + profile zamknięte preparatem kauczukowo-woskowym Mam nadzieję, że teraz z rdzą się przez jakiś czas widział nie będę Pozdrawiam |
Stabio Opel Omega A Bydgoszcz | 2004-12-09 18:03:18 To faktycznie miales spory problem. Mam nadzieje, ze juz teraz nie bedziesz mial takich klopotow. Mamwrazenie, ze rdzy nie nalezy lekcewazyc i jak tylko pojawi sie jakis odprysk albo bąbel to trzeba go odrazu zabic
Chyba wezme sie za te drobiazi o mnie, poniewaz mam zamiar troche jeszcze pojedzic Omcią |
fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2004-12-09 20:04:49 taaak to jest nie lada problem zwłaszcza jak ktoś zaniedbał sobie auto. mam takie wrażenie że z mojej omegi jak jade po dziurach to z tylnych nadkoli czipsy sie sypią . ale i tak jest kochana |
humber hrubieszów | 2004-12-09 23:10:00 Dobra koniec gadania głupiego. Gość potrzebuje pomocy, słuchaj, daj sobie spokój z tanimi barankami i jakimis polrustami cortaninami. to nie działa... Przykłąd może stanowić to, że ja mam odpryski lakieru i wiem że muszę zrobić zaprawki, ale że robiłem podwozie konserwacje to posmarowałem nadwozie cortaninem na ten czas bo po prsotu nie było czasu. Później kilka zjazdów na studia i... gówno tam gdzie był cortanin to odpryski rdzewieją milimetr po milimetrze więc zrobie to jak najszybciej WIęc....
Wejdź sobie na strone valvolina, później produkty preparaty antykorozyjne, kup do tego swojego czegoś TECTYL ML. Znajdź dystrybutora i śmignij tym. Ja teraz robiłem drzwi i spływy, nie było tam rdzy ale wszędzie zaglądam bo chce tym wiecej pojeździć. I oryginalna konserwacja to nic innego jak tectyl ML. Bursztynowa masa. Bardzo dobry preparat... narazie [ wiadomość edytowana przez: humber dnia 2004-12-09 23:12:03 ] |
zpetz LOB SYMPATYK x2.5td/vito2.3d Wrocław | 2011-11-07 22:09:18 ruda nadciąga... jak w tym konkretnym przpadku jak na obrazach sobie z tym poradzić (szlifować?) czy po zlikwidowaniu można prysnąć na całej długości np. tectylem ML ? (inny skuteczny środek?) i czy to coś da na przyszłość ? Spotkałem się z opinią że "przestrzeń miedzy uszczelką a drzwiami musi być czysta żadnych konserwantów bo utrudniają odpływanie wody" ???
sorki za linki ale coś poszło nie tak [ wiadomość edytowana przez: zpetz dnia 2011-11-07 22:15:48 ] [ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2011-11-07 22:20:26 ] [ powód edycji: poprawiłem linki ;) ] |
zpetz LOB SYMPATYK x2.5td/vito2.3d Wrocław | 2011-11-14 23:17:54
Skończone ! Pod uszczelki na podszybiach-TECTYL ML(sonda) Pod uszczelki w wnękach-TECTYL ML Wnęki-TECTYL ML (zawiasy) Drzwi krawędzie dolne (wen)-TECTYL ML+BODYSAFE BLACK Wnęka wlewu paliwa(dół)-TECTYL ML Nadkola (krawędzie)-BODYSAFE+GRAVIT190(baranek) Podwozie, nadkola, progi-BODYSAFE+GRAVIT190 Tylna klapa i przednia-TECTYL ML Przed konserwacją wszystko dokładnie opłukane oczyszczone i osuszone. Omcia wyglada po tych zabiegach jak Polski Fiat z FSO dziwne że za komuny pryskali gdzie sie dało i ten zapach pamietam bo ojciec kiedyś przyjechał 126p prosto z polmozbytu. Jedyny w swoim rodzaju zapach środków konserwujących i ich brązowy widok na wnękach a teraz nikt sie już w tym nie paćka. [ wiadomość edytowana przez: zpetz dnia 2011-11-14 23:21:44 ] |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2011-11-16 00:07:14 wybór dobry
paćkają TECTYLAMI i to kilkuletnie cukierasy, takie co to miały nie ulegać korozji. terenówy, vany, busy, osobówki od VAGA, meredesa i innych najlepszych. zapach za kilka dni zniknie, a tlenu zabraknie i rdza się zacznie dusić |