Nieznan mi wersja fiata

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
http://free.of.pl/f/fiat125/wyczyn01.htm
na tej stronie jest wersja fiata oznaczona gtj tylko opis tego modelu nie zgadza mi sie z opisem ktory znalazlem na stronie auta.b7.pl szukam informacji na temat tego modelu co bylo pod maska ile sztuk tego powstalo itd. a pozatym czy taki model jeszcze gdzies jest czy moze byl to wymysl kogos prywatnie. bo jesli chodzi o wyglad to jest calkiem ciekawy.
  
 
Nawet ładny ten DF

Ale nie powiem nic wiecej bo nie wiem
  
 
O ile wiem byl tylko 1 prototyp GTJ silnik 2,0 ( o ile dobrze pamietam to wtryskowy - 122KM ). Jakiś czas temu stał w Wa-wie (chyba w OBRSO).
  
 
to milo wiedziec co krylo sie pod maska ale czy to napewno jest ta wersja bo jeszcze na starym plakacie reklamowym FSO jest zdjecie DF podpisaneg jako GTJ tylko jej wyglad jest zdecydowanie inny bo boki sa poszezone i brak jest tylnich dzwi a i spojler na tylniej klapie jest zdecydowanie wieksz. i czy ktos wie co sie dziej z tymi modelami???
  
 
Cytat:
2004-07-11 20:50:48, Trool pisze:
http://free.of.pl/f/fiat125/wyczyn01.htm
na tej stronie jest wersja fiata oznaczona gtj tylko opis tego modelu nie zgadza mi sie z opisem ktory znalazlem na stronie auta.b7.pl szukam informacji na temat tego modelu co bylo pod maska ile sztuk tego powstalo itd. a pozatym czy taki model jeszcze gdzies jest czy moze byl to wymysl kogos prywatnie. bo jesli chodzi o wyglad to jest calkiem ciekawy.


...bo ocalić od zapomnienia to nie wyrocznia i błędy zdarzajš się tam doœć często...
  
 
wiec pytam ktora wersja jest poprawna czy na b7 czy na stronie na ktorej znlazlem wicej zdjec tego DF nie kieruje sie tylko wiadomosciami zawartymi na stronie b7 tylko szukam na roznych stronach i w roznych ksiazkasz itd>
  
 
hmmm gdzie na "b7" widzisz opis gtj'a ???? ja tam widze tylko Monte Carlo i Acropolich mimo iz obok sa foty m.in GTJ'a

A poprawna jest na 99% ta wersja z dokladnymi fotami...
  
 
tak tylko tam jest jeszcze opis FSO2000 a ja w starym prospekcie mam ta wersje podpisana jako GTJ wiec to zdziwienie u mnie i pytanie czy niema tam bledu
  
 
FSO2000 a GTJ to 2 różne auta... FSO2000 to zwykle 2,0 w praktycznie zwykłej budzie... a GTJ to ten biały na fotkaz z tej 1-szej strony
  
 
125p GTJ to jeden z ciekwszych pomyslow sportowego OBRu i oznacza ówczesne fiaty z 2000; zostal zaprezentowany chyba w 77(76)r i mial 112konny silnik od najnowszego wtedy modelu lanci, chyba bety(?) bo 132 2000 jeszcze nie bylo. Mialem kiedys do czynienia z oryginalnymi rysunkami i specyfikacja OBR dot GTJ k/1978r i mial inny wyglad, mam tez 2 oryg zdjecia z GTJ na MIedzynarodowej (inne soilery poszerzane blotniki ,bez swiatel i czerwono-biale malowanie) ,interesowalem sie tym kiedys i doszedlem do wniosku ze byly 2 wersje ;ta pierwsza "drogowa" pewnie jedyna sztuka i pozniejsze wyczynowe do rajdow- wszystkie 2000
a o FSO 2000??? prosze wiecej info ,tylko bez bajek
  
 
czyli wersja GTJ to wersja z szerokimi tylnymi blotnikami ktore zakrywaly tylnie drzwi z duzym tylnim spojlerwm i malowaniem bialo czerwonym. To teraz co to jest za wersja z poszezonymi blotnikami i malym spojlerem na tyniej klapie i w bialym kolorze??
czy moze to jest wersja FSO 2000 ?? i czy taki model jeszcze gdzies stoi??
  
 
No to ja już nic nie wiem.... We wszystkich źródłach z którymi miałem do czynienia było podane że GTJ był 1 sztuką prototypową... i jest to ten biały ze zdjęć.... Natomiast pozostałe 125 2,0 produkowane fabrycznie byłu określane mianem FSO 2000...

PS. Nie pamiętam jakie dane są podane w "Opowieść o FSO" ale to jest do zweryfikowania np. przez Adamusa...
  
 
to teraz jak mam rozumiec fiat ktory jest na stronie auta.b7.pl ktory jest w dwuch kolorach bilao czerwonym a nie caly bialy i ma zdecydowanie inna budowe nadwozia jest szerszy od tego bialego i zdecydowanie wiekszy spojler. moze to pomoze w dalszym dochodzeniu ktory z tych dwuch fiatow jest w wersji GTJ.
  
 
Nie pamiętam dokładnie ale czy podobnie nie wygladały te fiaty z V6 3,2litra z fiata 130 ???
Ew. może to również być jeden z 3 prototypów z silnikiem z audi 80 ... szkoda że nie mam ich zdjęć, a o ich istnieniu dowiedziałem się od gościa który był kierowcą testowym w OBRSO.... z którym niestety utraciłem kontakt....
  
 

125p 2000 GTJ
-wersja pokazowa MR 75 bialy
-wersje wyczynowe MR 77-79(?) malowanie bialo cerwone
125p 1800 16v (silnik abarth 198 KM)
-wersja pokazowa wykonana jako zobowiazanie OBR na
zjazd PZPR w 75r pokazany na Rajdzie War
-najmocniejszy 125p (b-czerw malow + wlk statecznik+...
-wersja wyscigowa 77czy78 bialo-niebieskie takie jak w
125p 3200 V6 (silnik 132)
-badzo poszerzone i zmienione zawieszenie z wlk zakolami
bez tylnich dzw itd
nie slyszalem o
FSO 2000 >>>> PN 2000 ?????? kiedys tak sie mowilo
125p z silnikiem audi 80 z OBR????

-
  
 
Cytat:
2004-07-12 22:49:31, stalkerx pisze:
....
-wersja wyscigowa 77czy78 bialo-niebieskie takie jak w
125p 3200 V6 (silnik 132)
.....


raczej silnik od fiata 130
  
 
pewnie że ze 130 ale co ztym fso 2000??
  
 
no to teraz troszke mi sie rozjasnilo i ulozylo co do tych wersji fiata ale jeszcze co to jest to fso 2000??
  
 
Moze jednak fso2000 to jest ta zwykła "cywilna" wersja fiata z silnikiem 2,0 która była robiona m.in. dla wojska... bo to by było najsensowniejsze wytlumaczenie...

skoro zwykły 1,5 jest fso 1500 wiec fso2000 to zwykły z 2,0
  
 
czyli fso 2000 to zwykla buda z silnikiem 2.0 to moze byc naj prostrze rozwiazanie tego problemu ale z drugiej strony moze byc to za latwe. prawdy bede sie stral dociec do konca bo to jest naj wazniejsze aby nasze prototypy sie odnalazly