[Zawieszenie] - obniżanie. - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Większość poleca spręzyny z trucka 1,9D do obniżki...a propos tego mam pytanka:
1. Czy 80 zeta za nową sztukę to dobra cena? (jeśli ktoś wie gdzie taniej, albo wie ,że taniej chodzą wogóle - proszę o odp.)
2. Czy one mają żółte oznaczenie?

pozdrówka
  
 
1 - nie znam cen nówek
2 - to musisz zobaczyć na samej spręzynie.



-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
sprezyna ma zolte oznaczenie. cena 80zł to standard za nówkę, chociaż w Wawie znalazlem po 65zł/szt. ja wczoraj kupilem przez allegro uzywki, podobno super stan - wyszlo 35zl/szt z przesyłką. strona www tego sklepu z cennikiem: Sklep motoryzacyjny
  
 
dysponuje ktos z was jakimis danymi na temat zawieszen sportowych poldkow?

namierzylem sprezyny od żuka max 10 zeta za sztuke,warto?
  
 
Witam miałbym do miłych klubowiczów pewne pytanko

W Sobotę, a właściwie już w Niedzielę miałem spotkanie 3 stopnia, z panami w niebieskiem.. i jak się okazało, nie miałem przeglądu od miesiąca
A więc pojechałem sobie do diagnosty, i… nici z przeglądu( i tak już ulgowego )
Przednie zawieszenie, jest trochę w mizernym stanie Miałem ogólnie robić wszystko na wiosnę, ale niestety nie doczekałem.. i teraz zamiast poprawiać, to już chcę zrobić to co za planowałem… (mam na to 2 tyg – przegląd tymczasowy)

A, więc:
Sprężynki od trucka obcięte o 2 zwoje ( pytanie, czy nie trzeba zawijać obciętego zwoju?)
Amortyzatory od trucka (czy będą ok?)
Układ hamulcowy od trucka(czy pompa hamulcowa na razie wyrobi, i czy gdzieś można kupić te „szlałfiki”, że po 1 stronie jest stary gwint, a po 2 lucas)
Czy macie jeszcze jakieś sugestie? Chcę od razu wszystko zrobić, aby potem znowu nie grzebać.

Tylne zawieszenie to:
- skośne amortyzatory track; most kombi + stabilizator; resory 3 piórowe + obcięty wzpornik.

Z góry dzięki za podpowiedzi..
  
 
Cytat:
2005-01-27 12:50:32, karas pisze:
A, więc: Sprężynki od trucka obcięte o 2 zwoje ( pytanie, czy nie trzeba zawijać obciętego zwoju?) Amortyzatory od trucka (czy będą ok?) Układ hamulcowy od trucka(czy pompa hamulcowa na razie wyrobi, i czy gdzieś można kupić te „szlałfiki”, że po 1 stronie jest stary gwint, a po 2 lucas) Czy macie jeszcze jakieś sugestie? Chcę od razu wszystko zrobić, aby potem znowu nie grzebać. Tylne zawieszenie to: - skośne amortyzatory track; most kombi + stabilizator; resory 3 piórowe + obcięty wzpornik. Z góry dzięki za podpowiedzi..


Sprężyny - -2 zwoje i wytarczy oszlifować koncówkę tak aby było troche płaskiej powierzchni na styku z wahaczem 9ok 2 cm)
Amorki - bedą ok. ale polacam takzę duo-control
Heble truck - lucas 260mm jak mniemam? Niestety nie ma takich wężyków. Musisz albo dorobić, albo stosować przejściówki gdzieś wyzej (pompa). Moze załóż całe serwo pompę, pedały i przód lucas od razu?
tylny zawias - po co ci amorki skośne? Pamiętaj że truck jest autem dostawczym, a miękki tył jest odpowiedzialny za komfort jazdy. Powiedzmy że 3 piórowe+normalne amorki (takze np. DUO) wystarczą. Jeździłem ostatnio poldkiem z totalnie sztywnym tyłem i stwierdzam ze to nie dla mnie (myślałem że mój jest sztywny - myliłem sie )
staboilizator - polecam gorąco.
Obcięty wspornik - mozna, nie róbowałem. Ja bym wolał przeklepane na płasko 3 pióra.


-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
myślałem o amorkach od tracka z tego powodu, że mam takie w domu ale zobaczymy, w Niedzielę, muszę jeszcze skoczyć na giełde po brakujące elementy, więc może...
Z tym, że z tyłu już miałem w jednym poldku amorki od trucka i było bardzo... na +
Skośne amorki, wiem że nie są najlepsze, ale niestety nie mogę sobie pozwolić na kielichy w bagażniku...
co do wężyków, to myślałem, że może są takie, bo np na tył są(mam takie nawet) że na stare przewody most lucasa wsadzić...
A co hebelków od tracka na przód, czy ktoś coś takiego stosował? Jest jakaś różnica, w porównaniu do zwykłych LUCASów?
ps.. Dzięki za odpowiedź...
  
 
Stosował...
Ogromna różnica. Ale 14" felga...

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Ja tam podwyższyłem zamiast obniżyć - dodałem jedno po jednym piórze z tyłu. Stoi wysoko. Jak jestem teraz załadowany to wygląda jak wczesniej nieobciążony. Śmiesznie wygląda jak stoi pusty Ale bez pióra miałem wrażenie, że przód był wyżej niż tył, jak w startującym samolocie Teraz mogę ładować i nie patrzyć czy przysiadł za mocno. No i ryzyko pęknięcia resoru jest o WIELE mniejsze!!
  
 
No jeśli załadujesz wysoko stojącego polda tak że pióra bedą płaskie to szanse na pęknięcie bedą podobne

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Na 14" od trucka pomykam już od dawna!! Ogromna różnica na + Polecam!! Oponki na teraz to 4 x Fulda Cristal Rotego 185/65 R 14
Jest super!!
Na lato ma być 15" może 16" ,ale raczej 15


Jak by kogoś interesowało, to jednak są takie przewody, że po jednej stronie gwint lucas, a po 2 stary

[ wiadomość edytowana przez: karas dnia 2005-01-30 14:12:40 ]
  
 
znowu ja męczę... ale...
Jestem w 1/4 roboty i mam problem co do sprężyn:
która jest, jaka i do czego? Bo już sfiksowałem:

U siebie miałem 13,5 mm

A teraz jaką mam zakładać?? Dysponuję takimi:
13,5 mm zółta
13,5 mm zielona
14,4 mm zółta
14,4 mm zielona
14,7 mm zółta

Czym się różnią zółta od zielonej?? - 14,7 to truck diesel?

Mam silnik roverka, ma być niżej i twardziej, ale bez przesady,,, Poradźcie...
  
 
14.7? Może farby im sie nałozyło. zielona/zółta to oznaczenie twardosci samej sprężyny. Sądze że to cos w rodzaju grupy selekcyjnej - nie zawsze musi wyjsc identyczna. Moze zacznij od ścięcia o 1.5 zwoju. Ja w OHV bede ciachał 2 zwoje. A generalnie - im twardsza tym twardsza

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
karas - czy ty masz malowanadeskę, czy flokowaną czy jeszcze coś innego?


-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Tamta spręzyna ma na pewno 14,7
a orientujesz się która jest twardsza? zielona, czy zółta? Jesli to sa do tego te kolory...
Kiedyś były od tego nacięcia... 1 lub 2 , a na tych są kolory

...deska jest flokowana...
  
 
zółta oznacza twardszą.
ślicznie wygląda - ile cie to kosztowało?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
to i ja mam pytania do karasia-masz stare serwo w plusie?
  
 
Cytat:
2005-02-01 21:52:27, daniel pisze:
to i ja mam pytania do karasia-masz stare serwo w plusie?



NIe
to jest Caro 1994r - tylko przerobiony na +

Co do FLOKu to kosztowało mnie 150zł za deske, listwy na słupki i plastiki w boczkach... Zajebista sprawa, ale często trzeba sprzątać

a do tematu dzisiejszego to moje odczucia są mieszane Obciąłem sprężyne o dwa zwoje i... stoi na tej samej wysyokości, jeśli nie wyżej Sprężyny dałem 14,4 zielone
Jest cholernie twardy, ale nie niski bujając go nie mogę ruszyć więcej jak 1-2 centymetry.. a prawa strona(jeszcze nie zrobiona) lata jak psu...
Sam nie wiem...
  
 
Karas a mozesz podac adres tego zakladu co robi flokowanie? I czy masz jeszcze jakies zdjecia tej deski i innych elementow co flokowales?
  
 
swojego czasu ten gościu ogłaszał się na allegro, ale teraz już nie... nawet nie odpowiada na maile A chciałem jeszcze coś oddać do tego flokowania... Pamiętam, tylko że był z Katowic...

A co do zdjęć to mozę by coś się znalazło, ale to trzeba dotknąć