Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2004-07-07 10:16:50 paganku
ja utwardziłem i obniżyłem poldka o jakieś 20 mm (słownie 2 centymetry) i nadal jestem w stanie wejsć pod niego a jak wiesz nie jestem zbytno szupły pozatym nie jestem samobójca za jakiego mnie wszyscy uważają przedewszystkim moje felgi są to 98 z fiata wiec niema problemu z śrubami po drugie wszystkie elemety zawieszenia są nowe oprócz otrzywiście resoru który zoastał zregenerowany i powiem tak ze obecnie auto ptowadzi sie dużo pewnej powiem wiecej stare zawieszenie było bardziej niebespieczne zwłaszcza podczas wyprzedzania |
korek Miłośnik FSO Polski Fiat 125p Gdańsk/Warszawa | 2004-07-07 10:28:33 Od kiedy walnąłem miską o asfalt nie jestem zwolennikiem obniżania zawieszenia. |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-07-07 10:36:05 w zaiweszeniu można kombinować
A co do kól i przypadku Vazyla, po którym wszyscy się zastanowili nad swoim przeróbkami. Po pierwsze starajmy sie stosowac odpowiednie felgi, tzn 4x98 może w ostateczności byc 4x100, ale jest jeden warunek, otwór centrujący felgi musi być odpowiedni do średnicy piasty, To przez nią, są przenoszone główne siły z drogi na samochód. Nie moze być tak że otwór w feldze jest większy od śr. piasty, |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2004-07-07 11:50:23
dlatego nastepnym krokiem bedzie utwardzenier przedniego zawieszenia bo ja miałem wiecej szcęscia i rozwalilem sobie tylko wydech a tył obnizyłem dlatego ze po złożeniu dwówałkowca przód sie obniżył wiec wyrównałem go obcinająć wspornik a z okazji ze dwópiórowe zawieszenie jest potwornie miekie wiec auto potwornie skakło na koleinach a co zatym idzie mometalnie załatwiło mi drązki i gumki w załym zawieszeniu nie wspome ze wchodzenie w zakret było loterią oczym przekonał sie Adamus kiedy poldi zamiast skrecić wyprostował zakret dlatego został wyremotowany i dołożyłem mu trzecie pióro i teraz wybiera wszystkie nierównosci bardzo dobrze poprawiło sie też trzymanie drogi podczas szybkich manewrów a co najważniejsze nie wypadają plaby z zębów pozatym każdy z nas robi samochód pod swoje upodobania |
korek Miłośnik FSO Polski Fiat 125p Gdańsk/Warszawa | 2004-07-07 15:20:42
Maluch ma 12". 13 " ma DF [ wiadomość edytowana przez: Ramzes_II dnia 2005-01-04 04:58:42 ] [ powód edycji: zamkniecie cytatu HTML ] |
korek Miłośnik FSO Polski Fiat 125p Gdańsk/Warszawa | 2004-07-07 15:22:22 o Qrcze! Coś popsułem. |
Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-07-07 16:38:19 Zamknij cytat !!!!!!!!!
Taki bład już powstał na forum FSO TT.... |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2004-07-07 18:03:24 przodu nie ruszam tylko tyl poprzez skrocenie wspornikow
moze jutro sie za to zabieram. co do fabrycznisci zawiechy tylu to podobna byla w dylizansie z westernu . wiec co mozna zpartolic? nawet w niektorych fabrycznych FSO stosowano 3 piora , a w starych fiaciorach nawet 4 piora i krotki wspornik . |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2004-07-07 21:21:12 ja powiem tylko ze mam wszystkie czesci nowe
nawet wsporniki są nowe i w dodatku fabryczne a nie jakieś podróbki to samo tyczy sie drązków zamoiast wymienić komplet gum za 24 zł wymieniłem całe drażki za 70 wiec nikt mi nie zarzuci ze oszczedzam na zawieszeniu (bezpieczeństwu) i przednie zawieszenie czeka to samo czyli wymiana wszystkich gum na nowe (fabryczne nie jakieś podróby) pozatym czy widać ze to auto jest obniżone o 2 cm |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2004-07-07 21:38:53 niewidac resorow za kolem i to mi sie podoba!
ps listwy na tylnim blotniky sa orginalne ? czy powinny byc "siekierki" podobne do przednich listw? |
Maciek_938 Bydgoszcz | 2004-07-07 21:54:49 Praktycznie nie widać Bodziot, że to auto jest obniżone. A co do tego, że stosujesz oryginalne części to wpełni Ciebie popieram, gdyż samemu robię identycznie. |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2004-07-07 22:07:04
powinny być siekierki ale teraz mam błotniki od CARO a listwy są z przejścówki (plastikowe) założone jescze przez poprzedniego właścicela |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2004-07-07 22:12:11 fakt faktem wspornik trzeba pociac
ja bede wiercil nowy otwor na tuleje we wsporniku blozej podstawy mocowania do podluznicy, a reszta do obciecia i oczywiscie nowe fabryczne tuleje met-gum |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2004-07-07 22:25:32 moze w przyszlosci zlikwiduje okienko w tylnym slupku i zaloze to cos czarne z plastyku |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2004-07-08 09:30:39
ja zrobiłem inaczej poszukaj na forum gdzieś jest opis jak dobrze pamietam IREQ go napisał |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2004-07-08 09:49:44 dla leniwych
ja ma to troszke inaczej pociete ale nie pamietam popołudniem zaglądne pod autko i powiem czym sie rózni moja metoda no ja zlecałem znajomemu wykonanie w/w czyności i nieroniłem jej sam |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2004-09-05 18:09:52 i stalo sie ,skrocilem wsporniki o 70mm
w koncu nie widac straszacych resorow za tylnim kolem. co do wlasnosci trakcyjnych to auto jedzie jak po szynach praktycznie sie nie przechyla na zakretach . roznica w stosunku do serji ogromna . to jest jak jazda wanna z ktorej ktos wypuscil wode hehe |