Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
wuszy 126P Two in one Rybnik | 2004-07-08 22:36:37 ten temat był jush poruszany na forum , ale nie wiem czy na tym czy na innym ?? w karzdym razie wyszło na to że jedyne co daje uchylona klapa to zwiększenie spalania i zmniejszenie dynamiki nie wiem o ile ale możliwe że coś koło 10 %(spalanie) ale nie wiem dokładnie jacyś koleśe pokusili się o mały test dla dobra ogułu i moim prywatnym zdaniem też nie ma takie coś sęsu , jak jush yło napisane maluszka projektowali włosi i tam były pod uwage brane raczej wysokie temperatury otoczenia |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-07-08 23:37:29 Mówcie co chcecie........
Ja tam czasami jak sobie crusinguje po miescie i ide do sklepu to zostawiam uchyloną - zawsze troche ostygnie ale nigdy w czasie jazdy. Ps. Ale czsami fajnei pojeździc sobie 40 na godzine zaraz po woskowaniu ...... najlepiej w niedziele gdy duzo ludzi ..... |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-07-08 23:39:28 [/quote]
Ja na obudowie termostatu mam czujnik i mialem 10st mniej jak jechalem 90km/h ale ciezko sie jechalo. [/quote] A jaki masz wskaznik ? ja mam zegary z cc i tam jest wskaznik temp wody ale do 130 wiec oleju sie nie nada. a na powietrze to moze byc dobre. i z czego czujni9k. ile Ci pokazuje temp. wczasie spokojnej jazdy ? |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2004-07-09 00:04:26
Dobrze doczytałem i się pytam jak przy lepiej chłodzonej głowicy nie ma żadnej różnicy w temperaturze oleju. Moim zdaniem obniżenie temperatury głowicy powinno w jakimś stopniu przenieść się na temperaturę oleju w misce (nie o 10st., ale jakaś różnica powinna wystąpić). |
Szymek-Max fiat 126p x2 Toruń | 2004-07-09 00:34:45 Maluch to pojazd konstruowany we włoszech, tak????
No więc jego konstruktorzy przewidzieli ze bedzie w wyskjokich temperaturach jeździł..... Tak i dlatego miał odrobine inaczej zrobiony nawiew na cylindry niż w wersji polskiej |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-07-09 00:38:10
Jak ma wloski ??? |
Szymek-Max fiat 126p x2 Toruń | 2004-07-09 00:42:44 we włoskich jak dobrze pamiętam ten trapez między obudowami był mniejszy |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2004-07-09 00:55:59 apropo nagrzewania-widzialem dzis patent nad patentyjakis debil chyba to sam zrobil...nie potrafie tego dokladnie opisac bo widzialem to krotko.lebki kolo mnie kupily sobie za 300pln malucha-urwal sie im wachacz to postanowili go rozebrac i pociac i sprzedac na czesci...bylem u nich po przelaczniki i patrze na silnik a tam na wydechu jakas puszka zrobiona zaraz przy kolektroze a zniej rurki-jedna do gaznika a druga do nie pamietam czego powiedzieli ze to jakies podgrzewanie paliwa-slyszal ktos z was o czyms takim?ja bym sie bal do tego wsiasc a co dopiero odpalic |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2004-07-09 01:00:50 A ja wam powiem krotko i na temat. Jeżeli włosi konstruowali ten silnik, to pewnie brali pod uwage swoje warunki klimatyczne i geograficzne, czyli tempratury dochodzące do góra 14*C w lecie i równinne terene. Więc nie opowiadajcie tu bajek!!!!!!!!!!
A MRuk myli pojęcia!!!! Jemu chodziło o proby OBRFM z kilimatronikiem w malcu!!!!!!!! |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-07-09 01:09:09 Podgrzewanie paliwa ....
Chodzi o lepsze odparowywanie - kolejny genialny patent naszych dziadków.... Słyszałem od ojca ze kiedys owijali wełną z koca gasniczego rure kolanko wydech- który mozna zanabyc freebie ..... I wtedy na warstwe tejze folii owijali 2 razy przewód paliwowy i na to jeszcze ejdna warstwa koca. Ojciec opowiadał o wielu takich patentach bo u nich na hucie robili wiele min wałki do malca klatki zamoróbki itp..... no cóz widac ile osób z ich pokolenia dalej zyje ..... |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-07-09 14:03:31 Ja nie odkręcam i jest ok!! A będzie jeszcze lepiej |
pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-07-09 15:23:40 odstapie za nieduze pieniadze (male piwko) fantastyczne urzadzonko do poprawienia chlodzienia silnika w maluszku. jest male,czarne, ma sprezynke i pasuje do wszystkich maluszkow! |
macpaw F&F Sympatyk Samurai Kraków | 2004-07-09 18:30:45 Ja tesh moge odstpic tkaie co[ taniej bo za pól piwa Hehe albo za udostepnienie mi szlifiereczki katowej |
Mruk F&F Sympatyk Bielawa | 2004-07-09 22:05:12 Tak oczywiście, temperatura głowicy nie ma absolutnie żadnego wpływu na temperaturę oleju, a konstruktor silnika przewidział już w fazie projektu że Polacy kupią licencję na to auto i zakłucił przepływ powietrza, bo przecież 126p był produkowany we wszystkich zakładach Fiata na całym świecie i każdy robił inną wersję, no i oczywiście czujnik umieszczony między cylindrami to to samo co umieścić go w puszce termostatu.
Pozdrawiam |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-07-11 18:40:19 |
blokus PF126p Sieroszewice | 2004-07-11 20:26:47
Wskaznik CCS czujnik z DF. Wtedy kiedy to testowalem nie mialem wskaznika wyskalowanego wiec moglem odczytac jedynie zmiane temperatury wskaznik wkazywal 100,a po otwarciu klapy 90. Wskazniki CCS rowniez maja skale do 130st i obecnie mam podlaczone do czujnika w misce olejowej, niestety nie robie dalekich tras i maksymalnie rozgrzewam olej do 90st. W tym samym czasie na termostacie jest juz spokojnie ponad 100st. |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-07-12 10:51:23 Dzieki. A zamknales kiedys wskaznik >?<
|
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-07-12 12:54:45 A czy jakiś mały spojler dachowy nie wysysałby powietrza z komry silnika przy otwartej klapie? |