Hamulce w 131 - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A propos Bartku, jak poszukiwania zastępcy dla bębnów ?
  
 
utknely, z okolic kol to narazie jest zrobione odnowienie alu, ubranie ich w opony, wywazenie i zakup 16 nowych srub do kol, niby pierdoly a 150 zeta poszlo ale niedlugo bede przygotowywal tajle z okolic zawieszenia do zamontowania na auto w tym przednie hamulce to i tylnymi sie zajme.
  
 
Lucasy z poldka jak wiadomo da sie zalozyc, ale problemem jest odleglosc miedzy dolna sruba mocujaca zacisk a koncowka drazka. Mysle ze problem ten uda sie wyeliminowac stosujac do tarrcz z poloneza z lucasem zaciski z CC/SC. Zaciski juz mam kupione wiec odezwe sie jak uda sie to zamontowac.
  
 
hey powiem ze z tych waszych wywodów duzo nie skiniłem ale mam teraz 2 litry w 125p i chcialby sie poradzic prywatnie na temat zmiany ukladu hamulcowego w moim bolidzie...co by mi drzewa za szybko nie wyskakiwaly jak cos prosze o kontakt na 2367552 to jest gg ..z góry dzieki
  
 
Cytat:
hey powiem ze z tych waszych wywodów duzo nie skiniłem ale mam teraz 2 litry w 125p i chcialby sie poradzic prywatnie na temat zmiany ukladu hamulcowego w moim bolidzie...co by mi drzewa za szybko nie wyskakiwaly jak cos prosze o kontakt na 2367552 to jest gg ..z góry dzieki


UŻYJ W Y S Z U K I W A R K I , o przerabianiu hamulcy w 125 jest tam dośc sporo , od lucasa , przez argente po lade...
  
 
Cytat:
2007-03-15 23:49:16, kosa131 pisze:
Lucasy z poldka jak wiadomo da sie zalozyc, ale problemem jest odleglosc miedzy dolna sruba mocujaca zacisk a koncowka drazka. Mysle ze problem ten uda sie wyeliminowac stosujac do tarrcz z poloneza z lucasem zaciski z CC/SC. Zaciski juz mam kupione wiec odezwe sie jak uda sie to zamontowac.




faktycznie jest to ze soba kompatybilne: tarcza polonez lucas + jarzmo z zaciskiem i klockami z CC. Przymierzylem, wszytko pasuje. O tym jak to hamuje napisze jak kupie klocki do CC
  
 
hample z cc w 131
  
 
Hej!
Kosa, jak możesz to napisz jak sie sprawdzają hamulce z SC w 131?
Mam problem z hamulcami, bo są strasznie słabe, i chciałbym dać lepsze. Zaciski z Poloneza lucasa odpadają jak widze. A z Argenty i Regaty pasują?
Pozdrawiam!

Wik
  
 
sprawdzają sie bardzo dobrze - od montazu do nich nie zagladalem, auto ekspolatuje na co dzien (ale pol roku stalo w garazu) i nic nie trzeba bylo poprawiac. Jedyne nad czym musze popracowac to tyl - podejrzewam ze cos nie tak jest albo z korektorem albo z urzadzeniem do diagnozy usterek bo tyl hamuje duuuzo slabiej niz powinien (blokuje szybko przod a auto leci na zablokowanych kolach) ale jak mowie to akurat nie wina przodu.

Pasuja hamulce od regaty 100s (tarcza 257mm, wymaga felg '14). Od argenty zacisk nie chcial wspolpracoiwac z pompa od 131, ale to juz gdzies opisywalem (chyba w watku o racingu).

  
 
Hej!
Mógłbyś mi Kosa napisać jaką teraz masz pompę hamulcową (chodzi mi o gwint 1,25 czy 1mm? Bo te przewody co u Ciebie idą na zacisk (gumowe) wyglądają jak 125p/131 (1,25mm) i czy do zacisku wkręciłeś śrubę 1mm(jeśli takie występują)?. Z tego co widziałem na allegro to zaciski z SC mają normalnie wężyk jak Lucas wkręcany, a nie ze śrubą.
O co tu chodzi?
W sklepie w którym ja się zaopatruje nie ma problemu ze zrobieniem przewodu miedzianego z różnymi końcówkami <1,25mm---------1mm>, bo gość ma zaciskarkę, ale chciałbym wiedzieć jak Ty to zrobiłeś. Jednym słowem, jak najtaniej założyć zaciski z SC do 131, bez konieczności zmiany przewodów metalowych, pompy itd.
hehehe
Pozdrawiam!


Wik
  
 
przewody i pompe w specialu mam z tym grubszym gwintem, przewody elastyczne poki co tez, ale planuje to zmienic. Jesli masz mozliwosc to zrob przeowdy sztywne z koncowkami o roznych skokach gwintow, jesli nie - zastosuj redukcje i przewody z poldka lucasa lub cc/sc. Rozwiazania zastosowanego u mnie (tymczasowo) nie polecam. Niby nic sie nie dzieje, ale nie podoba mi sie ono