Toyota Corolla E11 zakup-matowe zderzaki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, kupuję właśnie Toyote Corolle E11 (3 drzwiowa), nigdy nie miałam Toyoty i mam pytanie które mnie trochę nurtuje.
Podczas wstępnych oględzin samochodu zauważyłam że zderzaki auta nie są tak polakierowane jak reszta karoserii tzn kolor jest ten sam, ale zderzak (przedni i tylny) jest w dotyku matowy - czy Corolle tak po prostu mają? czy to wskazywałoby, że coś jest z nią nie tak? Proszę Was o szczerą opinię w tym temacie.

Mam też prośbę - możecie mi doradzić na co powinnam zwrócić szczególną uwagę przy kupowaniu tego samochodu? Czy są jakieś 'miejsca' które warto sprawdzić? Strasznie się boję kupować używany samochod...ale niestety na inny mnie nie stać...
  
 
Cytat:
2011-03-31 23:53:32, hitomii pisze:
Witam, kupuję właśnie Toyote Corolle E11 (3 drzwiowa), nigdy nie miałam Toyoty i mam pytanie które mnie trochę nurtuje. Podczas wstępnych oględzin samochodu zauważyłam że zderzaki auta nie są tak polakierowane jak reszta karoserii tzn kolor jest ten sam, ale zderzak (przedni i tylny) jest w dotyku matowy - czy Corolle tak po prostu mają? czy to wskazywałoby, że coś jest z nią nie tak? Proszę Was o szczerą opinię w tym temacie. Mam też prośbę - możecie mi doradzić na co powinnam zwrócić szczególną uwagę przy kupowaniu tego samochodu? Czy są jakieś 'miejsca' które warto sprawdzić? Mam obawy przed kupnem używanego samochodu...



Jeszcze jedna uwaga, w samochodzie, ktory mam w planach kupic (corolla e11 diesel 2.0, 99r) ciężko chodzi hamulec, trzeba włożyć sporo sily żeby nacisnąć, dla mnie raczej klopotliwe bo jestem drobną osobą. Czy da się to jakoś wyregulować?
  
 
Popytaj znajomych (poszukaj w necie) o jakiś warsztat samochodowy (stację diagnostyczną), mechanika - gdzie za opłatą (niewygórowaną) sprawdzą stan techniczny kupowanego samochodu.

Zasadą jest, że nie korzystasz z takiego miejsca które wskaże sprzedający.
  
 
Cytat:
Mam też prośbę - możecie mi doradzić na co powinnam zwrócić szczególną uwagę przy kupowaniu tego samochodu? Czy są jakieś 'miejsca' które warto sprawdzić? Strasznie się boję kupować używany samochod...ale niestety na inny mnie nie stać...



zwróć uwagę na rudą , Corollka już nie jest pierwszej świeżości , jeśli chodzi o motor to poczciwe stare 2CE , nie do zajechania , pilnować przeglądów i przeżyje bude , Kubica to, to nie jest ale daje radę , tania rolka w eksploatacji .jeśli nie potrzebujesz większej mocy to osobiście polecam .
  
 
No i slusznie ..tez bym sie bal Ale sam strach nas nie ustrzeze przed zlodziejami z komisu czy tez nieuczciwym sprzedajacym.
Po pierwsze trzeba ja sprawdzic przed zakupem w serwisie Toyoty
Sprawdzic stan amortyzatorow i hamulcow na linii diagnostycznej ,grubosc lakieru i pomiar geometrii.To absolutne minimum aby sie nie wpakowac na mine.
No i czy utopiona nie byla.
Jezeli wszystko bedzie ok to kupic i przygotowac sobie okolo 4-5tys na najpotrzebniejsze naprawy i wymiany czesci eksploatacyjnych,jakie trzeba bedzie wykonac od razu ,po to aby jezdzic bezpiecznie.Przewaznie klocki tarcze,opony letnie ,zimowe jakis rozrzad ,jakies sprzeglo ,i costam co jeszcze wyjdzie w praniu.Tak to zwykle jest ze starymi autami.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
5 tys na drobne naprawy i przeglądzik po kupnie ? nie strasz chłopaka bo pomyśli że toyoty to jakieś złomy, przejechałem ponad 250 tyś od kupna starą toyotą i może połowę tej kwoty wydałem na wszystko eksploatacja plus naprawy . piątkę to trzeba szykować jak kogoś zaswędzi na D4D zajechane
ps. hamulec do sprawdzenia wspomaganie mechanior będzie wiedział ,zderzaki to pewnie jakiś pan kazio lakierował w szopie ponadto sprawdził bym stan centralnego zamka jak jest lub działanie wszystkich zamków stan blacharki w szczególności podłogi i progów działanie elektrycznych szyb jeśli są linki ręcznego no i tak jak koledzy doradzają sprawdzaj w ASO lub sam wybierz warsztat