Moduł zapłonowy APE05/APE05S - jak go podłączyć

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich
Mam pytanko jak podłączyć moduł poloneza Ap05??
Wymieniam aparat zap.na elektronika.
Czy cewke elek. tez sie inaczej się podłącza??
Dzięki



[ wiadomość edytowana przez: BIAŁY dnia 2004-10-18 11:46:48 ]
  
 
Z aparatu masz przewód zielony z kostką i podłączasz go do modułu, druga kostka ma dwa przewody podłączasz do cewki na śrubki NN. Nie pamiętam który to model modułu bo były takie które miały z boku przewód do masy. Cewka w modelu z modułem była obrócona o 180 st.
  
 
Bo moduł A05 ma właśnie 2 piny na ten czujnik magnetyczny a z drugiej strony 3piny z czego tylko 2 są aktywne.No i pod co je podłączyć??
Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie
  
 
Cytat:
2004-10-18 11:12:15, Andzi pisze:
Bo moduł A05 ma właśnie 2 piny na ten czujnik magnetyczny a z drugiej strony 3piny z czego tylko 2 są aktywne.No i pod co je podłączyć?? Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie



Powinieneś mieć kostkę z dwoma przewodami i montujesz kolorami - konektor poziomy do +B cewki, konektor zewnętrzny na "D" cewki.
  
 
Dzięki-wszystko jasne.Pozdrawiam
  
 
Zakładam że kabelek ten co idzie do ceweczki w aparacie nie ma róznicy jak jest podłączony??
Myle sie??
  
 
tego sie chyba nie da zamienić. Ale znaczenia nie ma.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Kolejne pytanko.Czy podłączenie do cewki elektronicznej jest takie samo jak przy zwykłj B+ ,D ??
Co z tym kabelkiem co był przy kondensatorz przy aparacie zapó9onowym.
Z góry wielkie dzięki.
  
 
Dobrze skapowałem po przestudiowaniu jednego z artykułów??
Podłączenie cewki:
B+:plus od stacyjki i kabelek do modułu
zacisk D:podłączenie do modułu.
Dzięki i
  
 
a kondensator przy elektroniku sie wywala - jego tam nie ma

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-10-24 00:39:28, OLO pisze:
a kondensator przy elektroniku sie wywala - jego tam nie ma



ten kondzior nie jest potrzebny?
  
 
na zadnym schemacie dotyczącym elektronika nie ma kondzia. Bardzo możliwe zę na wyjściu modułu są jakieś pojemnosci (chociaż tak dużego C tam nie widziałem)

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-10-24 00:45:56, BolimA pisze:
ten kondzior nie jest potrzebny?


skoro cewka jest sterowana elektronicznie nie ma po co stosowac filtrów przeciwzakłóceniowych. Ciekawi mnie od pewnego czasu, czemu kondensator 2,2uF podlaczany jest do kazdego przerywacza, bez wspominania ze zapewnia to odkłócenie instalacji do współpracy z radiem. Czy chodzi tu o spełnienie przez samochód określonego poziomu emitowanych zakłóceń elektromagnetycznych?
 
 
no fakt - kondensator jest raczej niezbędzny przy stykach. A tu iskierek brak

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Dzięki za zainteresowanie ,ale odpowiedzi brak
Czy dobrze podłączam tą cewkę??
Czy może podłączyć ją tak jak tradycyjną.
dzięki i pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-10-23 22:46:16, Andzi pisze:
Dobrze skapowałem po przestudiowaniu jednego z artykułów?? Podłączenie cewki: B+:plus od stacyjki i kabelek do modułu zacisk D:podłączenie do modułu. Dzięki i


No nie moze być inaczej - zrozumiałeś idealnie.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."