Zbiornik paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
szukalem tematu w wyszukiwarce jednak nie znalazlem mam pytanko mam malutka dziurke w zbiorniku a kaski brak na nowy dziurka jest tak mala ze mysle ja zalatac tylko zastanmawiam sie jakim srodkiem co polecacie????pozdrawiam.
  
 
ja radzilbym zdemontowac samemu (da sie bo juz to robilem sam) i zaniesc do blacharza aby to moze jakos zgrzal migomatem? bo obawiam sie ze wszystkie inne srodki moga sie rozpuscic... np poxilina chyba nie jest odporna na benzyne... inne kleje czy silikony tez niezbyt... wiec ogolnie kiepsko. slyszalem o takich przypadkach od kilku osob i wwszyscy wymieniali baki na inne... nikt chyba nie latal... nowy bak cos kolo 130zł a uzywka na szrocie pewnoe 1/4 z tego...
  
 
no,no tylko nie spawaj pod autem hehehehe
  
 
no tak!! absolutnie nie!! kiedys znajomi cos naprawiali nad gaznikiem ze szlugiem w zebach i skonczyli w szpitalu z poparzeniami twarzy i przelyku...

ale nie robmy off topa

najlepiej skoczyc na szroty i wlozyc uzywke.
  
 
Witam.Mam małe pytanko odnośnie baku , ehm hm a więc chciałem założyć mniejszy bak bo chciałem założyć inny tłumik ktury nie może wejść na miejsce starego poniewasz obecnie jest tłumik ULTERA z jedną końcówką 100 mm a chciałem założyć z podwujną 2x100 DTM ULTERA , ale nie ma na niego miejsca i gdzieś mi się o uszy obiło że ktoś założył mniejszy bak w poldku ale nie nie wiem jaki to był bak , a bardzo mi zależy bo mi się raczej znudziło to co mam fakt że to słychać ale tego nie widać a o efekt wizualny mi też chodzi .WIĘC JEŚLI KTOŚ COŚ WIE TO BENDE WDZIĘCZNY .
  
 
mam ten sam problem ale chyba jednak dam do pospowania,lepiej dołożyć pare złotych i mieć pewne
  
 
hm, mniejszy bak?
no widze ze masz plusa, wiec masz elektryczna pompe w baku... hm, moze byc problem, bo inna pompa moze dawac zle/ za male lub za duze cisnienie... a dopasowac polonezowska pompe do innego baku moze byc problem... nie wiem niestety jaka moglbys zastosowac i jaki bak...
  
 
Poszukac jakiegos baku z malego auta na wielopunktowym wtrysku, wtedy moze bedzie mial odpowiednia pompe. Ale to nie jest takie latwe. Moze lepiej do tego tlumika co masz zaloz koncowke z "rozdwojeniem" Plus ma duzy zdezak i nie powinno byc widac tego patentu
  
 
a ile moze kosztowac taki zbiornik na szrocie wiecie moze???? bo rzemioslo w sklepie 70 zl.
  
 
Cytat:
2004-10-23 00:12:28, will pisze:
a ile moze kosztowac taki zbiornik na szrocie wiecie moze???? bo rzemioslo w sklepie 70 zl.

Pewnie zaleznie od stanu. Za 70zl to ja bym sie nie zastanwial.
  
 
Cytat:
2004-10-23 00:16:05, Ali-En pisze:
Pewnie zaleznie od stanu. Za 70zl to ja bym sie nie zastanwial.


tak sie zastanawiam wlasnie ale powiedzieli mi fachowcy ze przynajmniej ze 60 zl wezma za robotę.
  
 
Kur.....cze a ja myślałem że kupie bak zmienie hop siup i po problemie a tu klops trzeba głuwkować.Ale może pogadam z kumplem ma warsztat i produkuje tłumiki więc może coś wymyśli he he.
  
 
w takiej sytuacji to will nowy lepiej kupic niz kombinowac ze starym, w ktorym moze wypasc kilka nowych dziur za jakis czas...
  
 
spoko tylko brak kaski na zalozenie niestety.buuuuu.kolesie powiedzielei ze minimum 60 zetka.a przeciez uszczelki niowe by sie przydaly itd.nie wiem ile by to razem wynioslo.
  
 
Mozesz posklejac ale musisz sie wtedy liczyc z tym ze niedlugo i tak to wymienisz.
  
 
ze co? 60 zł montaz? do tego nie trzeba nawet kanału. jak opaski masz nie zardzewiale na koncach to odkrecasz, zdejmujesz bak, wyjmujesz pompe, zakladasz do nowego i spowrotem. sie da jak sie chce. sam to zrobilem pod domem, ale polecam w 2 osoby montaz, bo brakuje reki przy zakladaniu. warto odrazu wymienic pasu trzymajace bak na nowe.
  
 
nio paski wymienialem nie dawno!!!ale nie wiem czy sobie poradze z wymiana.tak sie zastanawiam.czyli jak odkrece paski to bak nie jest nigdzie przykrecony????
  
 
bedzie sie trzymal, jesli jest pusty a skoro masz dziure to pewno jest pusty. bedzie sie trzymal na rurce od paliwa, ktora sie odkreca najlepiej od bagaznika tam pod kolem zapasowym, na przewodach (to samo miejsce) oraz na wlewie do baku, to jest na takiej grubej gumowej rurze na 2 opaskach zaciskowych laczacej wlew z bakiem. jak to odkrecisz, bak powinien spokojnie odpasc... ale najlkepiej zrobic to w takiej kolejnosci:
1odlacz przewody elektryczne
2odlacz przewod paliwowy
3odczep rure wlewu paliwa
4odkrec po 1 opasce a bak spokojnie wyjdzie.