Selektor oktanow - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2004-12-15 10:35:35, Dicer pisze:
??? No jak to ??? Sportsterek ma przecierz 1.8 i tak zachwala... zaraz ide na dol do fury szukac tej wtyczki...



Kurcze, tydzień temu wyjmowałem komputer i nie pamiętam aby tam dyndała jakaś wtyczka.

Jaco - jeśli wprowadziłem Cię w błąd - przepraszam!

Zaraz idę do garażu i organoleptycznie (oczami) przetestuję swojego esperaka na obecność tej wtyczki. Dam znać.
  
 
No i jak?? Jest wtyczka czy nie ma?? Nic nie rozumie... mam gazik więc sobie chyba sam zworeczkę zrobię
  
 
Szybki rzut oka na schematy i....

W espero zarówno 1,5 jak i tych większych montowane były dwa typy komputerów: IEFI-6 oraz IEFI-S

IEFI-6 posiada zworkę - selektor oktanowy, ten drugi rodzaj komputera niestety nie. Zatem obecność wtyczki nie zależy od rodzaju silnika. (jeśli wierzyć schematom)
  
 
Hym, Komputery z tego co wiem były montowane odpowiednio do rejonu na jaki miał byc przeznaczony samochód. Takie coś bylo w książce Morawskiego Czy możesz napisać jakie kompy do jakich esperynek ??
W pracy jestem i się niecierpliwie

thx
  
 
A ja mam, ja mam.... mam magiczna wtyczke

  
 
Cytat:
2004-12-15 10:51:15, stan28 pisze:
Ma ktoś może z szanownych klubowiczów namiary na jakiś sklepik w okolicach Bielska Białej - gdzie można było by kupić taki selektor, będę bardzo wdzięczny. Pzdr,


Pisz do Andrzei'a On jest z BB.
Ale po co kupować jak można zrobić to samemu?
Ja chyba zaraz po pracy za to sie zabiorę.
Kurna gorzej będzie jak nie znajdę tej tajemniczej wtyczki
  
 
Tajemnicza wtyczko przybywaj , mostek sam zrobię
  
 
A jednak mam!! Była przyklejona do wiązki taśmą izolacyjną i pewnie dlatego umknęła mojej uwadze! Przepraszam jeszce raz za zamieszanie. Zaraz sobie zamontuje wtyczkę własnej roboty, nie chce mi się jeździć po sklepach za taką pierdołą...
  
 
Cytat:
2004-12-15 13:03:50, Robert_S pisze:
A jednak mam!! Była przyklejona do wiązki taśmą izolacyjną i pewnie dlatego umknęła mojej uwadze! Przepraszam jeszce raz za zamieszanie. Zaraz sobie zamontuje wtyczkę własnej roboty, nie chce mi się jeździć po sklepach za taką pierdołą...


Robercie napisz mi jakie szerokie są końcówki?
Bo na zdjęciach wydaje się, że są jakieś takie wąskie.
Chyba będę musiał dokupić węższe.
A może to ja jestem dziś porzemenczony
  
 
Panowie po co kombinowac jak mozna za 3.60 kupic orginala .
  
 
Cytat:
A jednak mam!! Była przyklejona do wiązki taśmą izolacyjną i pewnie dlatego umknęła mojej uwadze!


Dokładnie tak było u mnie!
Mam silnik 1,8 i jak spojrzałem przez tą małą prostokątną dziurkę u góry osłony to nic nie widziałem...
Dopiero jak zdemontowałem całą osłonkę to zobaczyłem że jest ukryta głęboko pod mocno przyklejona czarną izolacją i ledwo było ją widać!
Także czekam na dostawę od Bartka i też montuję to cudo
  
 
Cytat:
2004-12-15 13:01:30, kisztan pisze:
Pisz do Andrzei'a On jest z BB. Ale po co kupować jak można zrobić to samemu? Ja chyba zaraz po pracy za to sie zabiorę. Kurna gorzej będzie jak nie znajdę tej tajemniczej wtyczki



Dzięki, już to zrobiłem, a samemu to się za to nie zabiorę bo nie znam się na tym, chociaż ponoć jest to banalnie proste co wnioskuje z opisów. Wolę zapłacić 3,60 ZŁ
  
 
Cytat:
2004-12-15 13:17:06, Bartek1112 pisze:
Panowie po co kombinowac jak mozna za 3.60 kupic orginala .


tak Bartek ale ja do sklepu gdzie ewentualnie moge coś takiego nabyć mam jakieś 25-30km w jedną stronę.
Bo w takiej dziurze jak Łańcut nie posiadaja części do Espero lub tylko na zamówienie (ramię wycieraczki ściągali 3tyg.).
Ot taki urok mieszkania na prowincji.
Ale za to to nikt mnie jeszcze nie kładł na brudnej masce (sory za przypomnienie, oczywiście nie złośliwie). Nawet za to, że kiedyś obtrąbiłme Policjantów bo pyrkali sobie Ventem 30km/h, a ja się śpieszyłem.
  
 
Hmmm końcówki są... takie wąskie... NIe wiem, ale w kostce są konektorki męskie 1,5 albo 2mm... Jednak nie ręcze bo się specjalnie pod tym kątem nie przyglądałem. Ja mam zamiar odwiedzić jeden sklep i jeśli tam znajdę to kupię oryginał, bo jadę też po parę dupereli do tapicerki. Jeśli nie - to spinacz biurowy lub kawałek przewodu - linki pójdzie w ruch. Może tę kostkę po prostu rozbroję - na pewno jakoś to zrobie, ale metoda wyjdzie "w praniu"
  
 
Podejrzałem u siebie i okazało się , że ktos już wcześniej to zrobił. Tylko , że nie ma u mnie wogóle tej kostki tylko dwa przewody sa zlutowane i zaizolowane ,a trzeci uciety i zaizolowany.
Sprawdziłem tylko czy cos sie nie rozlutowało. Jest ok.
jak na to popatrzyłem to bez kupowania tego selektora roboty na 5 minut z lutownica w reku.
  
 
Mam propozycję niech ktoś kto już kupi ta zworke, niech sprawdzi przynajmniej przyśpieszenie do stu (oczywiście zwykłym stoperem) ze startu zatrzymanego, a później to samo po założeniu zworki - zobaczymy czy chodź trochę się coś zmieni
  
 
Cytat:
2004-12-15 14:21:53, Krzysiek-Diackon pisze:
Mam propozycję niech ktoś kto już kupi ta zworke, niech sprawdzi przynajmniej przyśpieszenie do stu (oczywiście zwykłym stoperem) ze startu zatrzymanego, a później to samo po założeniu zworki - zobaczymy czy chodź trochę się coś zmieni




Ciiicho, jak bedziesz bardzo chcial to sie zmieni
  
 
Cytat:
2004-12-15 08:54:41, Sportsterek pisze:
...
Jeżdżę na PB i LPG - silnik 1.8 CD.
...
Pozdrawiam Artur


A czy ktoś mógłby sprawdzic na analizatorze spalin czy na gazie miesznka jest OK. Tak tylko z ciekawości i przy okazji.
Jak ktoś będzie smigał w najbliższym czasie koło Galerii Mokotów to ja tysz chętnie wezmę zworkę (nie chce mi się samemu robić)

[ wiadomość edytowana przez: asterixgal dnia 2004-12-15 16:02:12 ]
  
 
No i spreparowałem zwprkę-pętelkę


Koszt - miałem wszystko w szufladzie, więc zerowy.

Wrażenia z jazdy - hmm po pierwsze silnik nadal pracuje, a o to obawiałem się najbardziej. Przejechałem kilka km po mieście i... jakby troszke lepiej chodził, ale może to moja autosugestia. Zobacze jutro w 100 km trasie.
  
 
sa selektory jade kupic ich 6 wiec qlogik spinaj sie to zobaczymy sie pod auto parts