Musze wymienić przednie tarcze - co doradzacie ?

  szukane wyrażenia:   tarcze  -  atm
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Musze wymienić przednie tarcze i klocki - co doradzacie ?
Przy okazji może wiecie gdzie można to dostać ?

Pozdr.
Piotr
  
 
tarcze Brembo ok 185zl za szt
klocki to ponoc u stolarza mozna dorobic !! ale tylko Dębowe!!
tansze sa sosnowe lub swierkowe ale one sa troche za slabe

[ wiadomość edytowana przez: disel dnia 2004-08-07 22:29:24 ]
  
 
Cytat:
2004-08-07 20:55:50, GRYZZLY pisze:
Musze wymienić przednie tarcze i klocki - co doradzacie ?
Przy okazji może wiecie gdzie można to dostać ?

Pozdr.
Piotr



w sklepie z częściami samochodowymi powinni coś mieć...
  
 
Ja ostatnio zakładałem u siebie w Omie tarcze BREMBO i klocki TEXTAR i hamulce są zaje... Wymieniłem rówinież płyn na FERODO.Wszystko kupowałem w INTER CARSie.
  
 
a może tak ATE POWER DISC????????

do renault kangoo kosztują ok. 140zł za sztuke do omy pewno bedzie troche więcej........ale

pozdr
  
 
Tarcze BREMBO gładnie na ulice i klocki FERODO PREMIER nie wymagaja rozgrzewania i hamuja juz od pierwszego razu, płyn mozesz kupic tez FERODO DOT5,1

Jeśli chcesz tanie i ciekawie wyglądające tarzce a równie skuteczne to polecam tarcze firmy ATE sa nacinane w "planetoidy" ale klocki tej firmy czyli ATE nie sa najlepszym wyborem, lepiej do tych tarcz równiez FERODO PREMIER.

Cena nie bedzie sie zbytnio rózniła od seryjnych odpowiedników a w salonie to juz zapomnij, pewnie będą chcieli więcej niż za te co wymieniłem.

W poniedziałek mogę podać ceny ktore mogę zaoferowac za te elementy hamulcowe.

podaj dane pojazdu i co konkretnie chcesz czy tylko tarcze czy tez klocki bo napisaleś tylko o tarczach
  
 
napisał
Cytat:
Musze wymienić przednie tarcze i klocki


  
 
no fakt, jest i o klockach

przeczytałem tylko temat a nie tresc, moj błąd
  
 
Cytat:
W poniedziałek mogę podać ceny ktore mogę zaoferowac za te elementy hamulcowe.



Bedę wdzięczny za podanie Twoich cen.
Bo czasu niewiele - w tym tygodniu chce wymienić.
Muszę to przemyśleć, ale chyba wystarczą mi zwykłe wentylowane, do tej pory też były wentylowane i dość skutecznie chamowały, ale nie miełem lepszych więc ciężko mi powiedieć o różnicach, o ile są inne skuteczniejsze.
Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym względzie ?

Pozdr.
Gryzzly
  
 
jaka pojemność silnika? rok też może się przydać

więc chcesz zwykłe?
ja mogę podać ceny tarcz BREMBO oraz ATE
klocki FERODO oraz ATE
płyn hamulcowy ATE DOT4 około 40zł za litr

a jak chcesz jakieś zwykłe to po sklepach z częściami pobiegaj


fotki moich elementów do Ibizy

TARCZE WENTYLOWANE ATE

KLOCKI FERODO PREMIER




[ wiadomość edytowana przez: MARCIN--Ibiza dnia 2004-08-08 22:22:49 ]
  
 
Właśnie pobiegałem - trochę ze znajomościami wyniosło mnie to :
Tarcze ATE 130 zł/sz. (140 zł z dowozem pod nos) ponoć normalnie kilka dych więcej na sztuce
Klocki też ATE 115 zł za komplet - ponć kosztują koło 170 zł.

Chyba dobry wybór. choć nie są rowkowane.

Pozdr.
Gryzzly
  
 
za cieżkie auta jak na te klocki.

tarcze chyba okazyjnie kupiłeś
ja zapłaciłem za te nacinane 300zł-wentyle 2 szt.

jeśli nie będziesz zadowolony z hebli to wymień klocki na jakieś inne. Kolega miał je w lekkiej Corsie i sobie rady nie dawały a mateiał chyba ten sam?
  
 
Cytat:
2004-08-11 07:55:32, MARCIN--Ibiza pisze:
za cieżkie auta jak na te klocki.

tarcze chyba okazyjnie kupiłeś
ja zapłaciłem za te nacinane 300zł-wentyle 2 szt.

jeśli nie będziesz zadowolony z hebli to wymień klocki na jakieś inne. Kolega miał je w lekkiej Corsie i sobie rady nie dawały a mateiał chyba ten sam?


Hmm zobacze, przekonam sie jak sie sprawuja,
ja sie nie znam, ale gosc ktory to zakladal i polecal, twierdzi ze powinny sobie rade dac i ze bmw na tym jezdzi.
Zaufalem jemu - bo jak pisze, nie znam sie na tym, czy dobrze zrobilem to sie okaze, na najblizszym zlocie moge zdac relacje

Na razie nie narzekam, ale jeszcze nie bylem poza miastem, wiec nic nie wiem, moja uwage tylko zwrocil fakt ze prawie od razu mialem dobre hamulce, poprzednio musialem znacznie wiecej przejechac.

Sam jestem ciekawy czy mi kit wcisnieto - mam nadzieje ze nie

Pozdr.
Gryzzly
  
 
Z tyłu mam Ate - klocki
  
 
narazie je dotrzyj delikatnie
nie hamuj na maxa
a juz napewno ich nie przegrzej

tył nie jest tak obciążony jak przód

nie zakładam, że napewno te ATE na przodzie sie nie sprawdza ale czytałem i słyszalem, że są do lżejszych aut

no wiesz, koleś miał FERODO PREMIER i je "popękał" w tydzień-stwierdził, że na takim shicie wiecej nie bedzie jeździł i kupil chyba EBC geen stuf -nie wiem jak to sie pisze.

pozdrawiam
  
 
z przodu tylko Textar (klocki) - tarcze są mało ważne (przy tej średnicy nawet Mikoda daje radę (w połączeniu z Textarem oczywiście ) bo w kwestii stali wiele wycudować się nie da (nie mówię o tarczach za 1000PLN)

Cytat:
prawie od razu mialem dobre hamulce, poprzednio musialem znacznie wiecej przejechac.



bo masz zmienione klocki i tarcze więc oba elementy idealnie do siebie przylegają. Jak na tarczy są już rowki (np trzeci komplet klocków) to trzeba delikatnie dotrzeć do nich klocki
  
 
stary chyba jestes w błędzie
to, że są nowe tarcze i klocki, dopiero co zamontowane, nie oznacza zaraz super sprawosci od samego początku

jak zamontowałem tarcze BREMBO i klocki FERODO to sie przestraszylem, dosłownie nic nie hamował ten zestaw w pierwszych próbach
dopiero po kilku przytarciach zaczęły być efekty

dla porównania
teraz pisze o mojej IBIZIE:
miałem koła 205/50/15 na seryjnych hamulcach (samochod nowy z salonu dotarty heble nie zuzyte dla jasności)
przy predkości około 80-100 hamując dość energicznie do zera po shamownaiu do powiedzmy małej predkościo (cvałyczas hebel wciśniety) po dociśnieciu hamulca w celu zblokowania kół było to nie do zrobienia-heble seryjne z takimi oponami sobie nie radziły

wymioeniłem zestaw na BREMBO i FERODO-i sprawa wyglądała zupełnie inacvzej-zero problemu ze zblokowanie kół z jakiejkolwiek predkośc w każdej chwili!!!!
nie robiłem prów kilku hamowań pod rzą bo nie staruje w zadnych zawodach KJS'owych i to jest zestaw uliczny a nie wyczynowy.

Naprawdę polecam produkty BREMBO i FERODO
teraz tarcze się skonczyli po 70tys km i kupiłem ATE nacinane ale klocki nadal FERODO


przy prostych tarczach bez progu, DOBRE KLOCKI TO PODSTAWA
  
 
dARTi
Cytat:
... bo w kwestii stali ...



Z tego co mi wiadomo, to prawie wszystkie tarcze hamulcowe do aut osobowych wykonywane sa z zeliwa sferoidalnego w dodatkiem manganu. Zaleznie od jakosci tarcz odlew bedzie albo w zwyklych formach zwyklych albo odlewany metoda kokilowa (pod cisnieniem w formie wykonanej ze stopow wysokotemperaturowych. Zwroccie uwage, ze tarcze wentylowane posiadaja kanaly wentylacyjne, ktore byloby ciezko wykonac metoda obrobki skrawaniem lub przez kucie stali.
Dodatkowo zeliwa sferoidalne maja duzo lepsze parametry w zakresie odpornosci na scieranie ( z tego tez wytwarzane sa walki rozrzadu (dodatkowo azotowane aby krzywka byla twardsza) oraz waly korbowe).

... czy nie przesadzilem ... ale wyklad, cholera
  
 
kalafiorku - coś wniosłeś do rozmowy, czy chciałeś mi przypierdolić, że się nie znam na tarczach??

myślę, że nie o to chodziło w Topicu

generalnie mam w dupie zawartość węgla w tarczach, chodzi mi o to, że w danej klasie cenowej wszystkie są wykonane z tego samego ścierwa
  
 
Marcinku - słonko - czytak qrwa uważnie

Cytat:
GRYZZLY napisał:
Na razie nie narzekam, ale jeszcze nie bylem poza miastem, wiec nic nie wiem, moja uwage tylko zwrocil fakt ze prawie od razu mialem dobre hamulce, poprzednio musialem znacznie wiecej przejechac.



to nie ja twierdzę, że hamulec jest dobry od pierwszego depnięcia tylko podsuwam pomysł, czemu jest inaczej niż poprzednio


WIĘC NIE WAL ŚCIEMY, ŻE TO JA JESTEM W BŁĘDZIE




[ wiadomość edytowana przez: dARTi dnia 2004-08-12 16:31:02 ]