Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
BARRY zalezy od dnia Stalowa Wola | 2003-04-22 21:21:51 Czy ma ktos kontakt z klubowiczem od tego fiata ?
2 gaźniki z gory bardzo dziekuje za wszelkie informacje [ wiadomość edytowana przez: BIAŁY dnia 2004-09-23 20:26:01 ] |
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-04-22 21:34:24 Ja tez tak chce
Gdzie to pisza jak to robic ? Tzn jaki kolektor ??? Jakie gazniki ? standard ? |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-04-22 22:03:14 z tego co z właścicielem rozmawiałem to gazniki standart, kolektor od poldka (szeroki), a mocowanie gaznika wspawane poprostu. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-04-22 23:59:01 Też to dokładnie oglądałem. Gaźniki są normalne. Jeden ma obciętą połowę (tę z komorą pływakową), bo są w ogóle nieużywane - włąsciciel jeździ wyłącznie na gazie. Z tego co wiem nawet dysze mają powyjmowane i od biedy działa tylko ssanie i tylko w jednym. Jak się wypowiedział właściciel: to na dojechanie do stacji jak gazu zabraknie. |
Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2003-04-23 01:07:18
w takim razie po co ta cała przeróbka? |
SXC Polonez 1.4 GLI 16V ... Warszawa | 2003-04-23 01:15:43
Lechu to jest dopiero Tuning przez wielkie T |
BARRY zalezy od dnia Stalowa Wola | 2003-04-23 09:06:56 a znacie tego klubowicza ?
macie GG lub majla zeby sie z nim skontaktowac fajnie jakby opisal przerobke i co mu tka naprawde ona dala |
Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2003-04-23 11:17:16
może i tuning,ale z tego co pisze Grzech, to właściciel tego auta, wcale z tego nie korzysta, więc czy nie szkoda zachodu |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2004-05-12 17:49:58 Witam
tak sie sklada ze jechalem tym autem.Brak porownania z seryjnym.Na trzecim biegu auto szybko i bezproblemowo wkrecalo sie na ponad 7000 obr/min |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-05-12 17:53:07 i co z nim rozmawialiśmy w tym roku to silnk w tym fiacirze wytrzymał 6kkm, obecny borewicz też źle mu nie chodzi |
delta9 ATU Plus GLI Łódź | 2004-09-17 13:43:22 budzac się pewnego ranka ujrzałem w mojej wyobraźni zmodyfikowany układ dolotowy umożliwiający zastosowanie dwóch zwykłych polonezowskich gaźników(zapominając o puszce na filtr bo za duża)-nie żebym sie czuł protoplastą tego pomysłu ala "desperacja w stodole" ale poruszam taki temat gdyż chciałby sie dowiedzieć czy:1 jest to fizycznie możliwe 2 czy da się na tyle zmniejszyć mieszanke aby sie silnik nie zalewał 3 ile zdrowia człowiek straci aby doprowadzic do pełnej synchronizacji gaźników względem siebie i jednej linki gazu-tak sie składa że mam w komórce jeszcze 2 gaźniki i nie chce ich oddawać na złom za grosze-jeśli ktokolwiek słyszał o podobnym eksperymencie nie da znać
|
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-09-19 03:07:36 A najlepsze jest to, że łatwo taką parkę wyregulować tak by miały identyczne parametry... |
Analyzer Polonez Caro Warszawa | 2004-09-19 11:21:03 tak jak napisał JerryP jeśli jeden gaźnik miałby zasilać dwa cylindry to miało by to jakiś sens a tak dwa gaźniki na jednym kolektorze..... kaszana |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2004-09-19 12:14:00
i tu sie mylicie koledzu jak cholera bo przecież najleprze parametyry ma silnik wyposarzony w podwójne gaźniki czyli jeden gaźnik na cylider czyli pomysł kolego jest dobry a dlaczego bo przez 4 gardzieke o średnicy 34 mm można wtłoczyć wiecej powietrza niz przez 2 takie gardziele a co zatym idzie mozna podnieść moc a na kwestie paliwozerności to napewno znacie moje zdanie czyli musicie wybrać albo sie toczycie zmusająć silbik do pracy na ubogiej mieszance co zaowocóje spalaniem 10 l LPG w miescie i wymiana tłoków co 100 000 i z siknika AB uzyskacie 60 KM albo dacie mu żryć instalując pożadny gaźnik albo jak proponuje kolega dwa i uzyskacie ponad 100 KM a spalnie i tak nie przekroczy 15L w mieście ale tym razem bezyny jako przykład podam wam ze w przypadku mojego silnika wydajność mojego gażnika jest za mała i zeby jako tako sie toczył musiałm mu założyć otwarty filtr powietrza bo przez fabryczny był za mało wydajny co do twoich pytań jest to wykonalne jak było widać bo czesto w stanach zakłada sie 2 holey-e co do zmniejszenia miesznki to mysle ze bedzie to treba zrobic na macajewa i najgoresze sychronizacja czyli taki mechanizm króry bedzie otwierał przepustnice sychronicznie oraz wyregulowanie składu mieszanki na obydwu gaźnika ale sa i ta to metody i jak byś chciał kontynuować pomysł służe pomocą bo sam zastanawiałem sie nad tym problemem |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2004-09-19 18:26:11
zle sie wyraziłem zassać i naprawde można
pisze podwójne gaźniki a nie podwójny gaźnik a to znaczy ze nie jedną sztuke
wydajnosć gaźnika czyli jego przepustowośc włąsnie dlatego ze powietrze jest zassysane przez 2 gardziele o srednicy 34 mm a resszty a opory rosną wraz ze wzrostem predkości a załazenie otwartego fiytra powietrza miała za zadanie zmniejszenie poporów ale to niezmieniło faktu ze gaźnik niewyrabia
czytaj powyżej proponije ci mały test pobiegaj sibie w masce pgaz z zewnetrzym absorberem zwaną popularnie słonikiem to zrozumesz dlaczego 2 gaźniki polonezowskie beda leprze od pojedyczego bo beda mniejsze opory ssania a co zatym udzie poporawi sie napełnianie cylidrów zwaszcza przy wysokich obrotach co do wzbogacenia mieszanki da to troszke mniej niz zwiekrzenie srednic gardzieli bo niezmienia sie opory ssania czyli przy wysokich silnik nie bedzie w stanie zassac odpowiedniej ilosci mieszanki aby odpowiednio pracowac |
Analyzer Polonez Caro Warszawa | 2004-09-20 23:33:19
chyba chodzi konkretnie o jeden gaźnik dwuprzelotowy dwa gaźniki dwuprzelotowe to razem cztery przeloty czyli jeden przelot na jeden cylinder a co za tym idzie jeden gaźnik na dwa cylindry. to tylko tak dla sprostowania |