Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
wagner Fiacior 1500 Gdańsk | 2004-08-30 20:09:30 Witam
Przez pewien czas posiadalem taki prioblem:ze co dwa tygodnie wmienialem filtr powietrza na nowy z powodu maksymalnego zasyfienia go wspomnianym z temacie sosem. Mechanik doradzil wyjmij wąż z filtra i wloz go pod samochod. Problem zmiany filtra zniknal. i bylem szczesliwy... Ale czy to normalne ze z odpowitrznika silnika wydostaja sie sporawe ilosci sosu? do tego dochodza na srednio co trzecich swiatlach efekty dymno parowe spod maski(z rurki odpowietrznika) ludzie trabia, wyskakuja z gasnicami na swiatlach, mam tego dosc, by tlumaczyc im, ze ten model ma to w standardzie. PS: olej texaco mineralny, jezdze na gazie. |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2004-08-30 20:15:33
chyba zartujesz.... zmien uszczelke pod głowica i zmien mechanika, typowy objaw mieszania sie płynu z olejem |
wagner Fiacior 1500 Gdańsk | 2004-08-30 20:54:00 no dobra, jezeli to jest typowy objaw mieszania sie plynu z olejem, to jak to wytlumaczycie ze plynu mi prawie wogole nie ubywa, przez okres 2 miesiecy moze 2cm z zbiornika wyrownawczego.
a poza tmy jacys madrzy mowili ze jak wpiprza plyn to bagnet i korek jest tez w sosiku, a u mnie nie jest. no i masz babo placek |
Strohs Polonez Caro 1,6 GLI Sandomierz | 2004-08-30 22:15:55 Wagner - nie zawsze tak jest. Ja miałem przypadek że wpieprzało mi płyn chłodniczy w tempie szybszym niż paliwo. Oleju nie przybywało, była zima i biały majonez na korku wydawał się czymś normalnym tym bardziej że na bagnecie kolor oleju był normalny. Wymieniłem chłodnicę na nową - nic, zrozpaczony próbowałem zdemontować nagrzewnicę na szczęście -15 stopni w garażu wybiło mi to z głowy, rurką poprowadzoną na zewnątrz zamknąłem obieg z pominięciem nagrzewnicy. Płyn dalej znikał. Z pomocą kumpla zdemontowaliśmy głowicę i okazało się że w 3 i 4 cylindrze było po 1,5 cm płynu chlodzącego. Uszczelka poszła w 2 miejscach . To dlatego pododnie jek inni uważam że jest to jednak uszczelka pod głowicą tym bardziej że jeździsz na gazie. |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-08-30 22:37:33 Mi ostatnio walnęła uszczelka,a już wcześniej waliło musztardą do filtra.Także czeka Cię to samo i czym szybciej tym lepiej.
Po prostu póki co puszcza lekko,a pierdyknie w najmniej pożądanym momencie znając życie. Moja po wymontowaniu przepuszczała/była przepalona na 3 cylindrach |
PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2004-08-30 23:31:23 ja tesz proponuje zajrzec na uszczelke. pare dni temu mialem to samo, uszczelka poszla na dwoch garach. zamiast oleju zrobilo mi sie o 2 litry wiecej majonezu. |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2004-08-31 00:28:28 a wogole to kto sparwadza poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym... zajrzyj do głowicy to zoabczysz czy masz płyn chłodniczy
hmmm, sos jest zazwyczaj wywalany w miejscach gdzie ucieka powietrze ze skrzyni korbowej czyli pod pokrywą filtra pow. sos pojawiajacy sie na korku wlewu oleju oraz na bagnecie swiadczy tylko i wylacznie o zlym dzialaniu samych gumowych uszczelek korka albo w bagnetu zmien bagnet, dognij blaszki w korku oleju a nigdy nie zobaczysz tam sosu |
wagner Fiacior 1500 Gdańsk | 2004-08-31 05:54:14 zostalem przeglosowany
.ale widze ze macie racje |
Qba6tak Miłośnik FSO Polonez 1.5 SLE Radom, Kielce | 2004-08-31 13:30:51 Poczytaj również tutaj. |
Bialy (A) Miłośnik FSO wawa | 2004-08-31 19:22:22 Zmień uszczelke jak najszybciej ----------------- --- Biały --- ten zły admin |
andrzej_krakow (S) Miłośnik FSO Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2004-08-31 19:31:42 Jest jeszcze jedna (ale na szczęście rzadka), najgorsza mozliwość którą niestety ja właśnie przerabiam w moim autku - pęknięty blok. Mam w mojej Ładzie strzelony blok prawdopodobnie gdzieś w okolicy kanału olejowego który prowadzi do głowicy i takowe gówno majonezowo- galatretowate mi sie zbiera pod pokrywą zaworów. A i oczywiście płyn chłodniczy mi wpieprza jak złoto.
Pozdrawiam Andrzej ----------------- Były Łada 2105 r.1983 Łada 2101 r.1986 Łada Samara 2109 r.1990 Jest Wrak Łada 2105 r. 1986 |
wagner Fiacior 1500 Gdańsk | 2004-09-01 23:50:39 wlasnie trzasnalem trase gdansk-koszalin-gdansk, z predkoscia przelotowa, 130km/h przyspieszenia super, malo pali, plyny chlodniczego nie wzial nic(chyba ze tyle malo ze nie zauwazylem)
sos, z rurki jak najbardziej lecial az zal jutro oddawac sprawne auto do rozbiorki przez mechanikow, ale wszyscy krzycza, ZROB TO - USZCZELKA REAKTYWACJA |
smoczy Miłośnik FSO Szczecin | 2004-09-02 08:43:16 wymiana uszczelki to prosta robota! nie musza tego robic mechanicy. W Warto Wiedziec masz bardzo dobry opis jak to zrobic. Wymienialem uszczelke w zeszlym roku wg tego opisu i jezdze do dzis. |
wagner Fiacior 1500 Gdańsk | 2004-09-02 08:51:08 tak, ale w miedzy czasie, cos sie dzieje z panewka, jedna, i jak uz wyjma silnik, to niech babraja do konca. potem sprawdza na stanowisku badawczym caly silnik, bede wiedzial co i jak na przyszlosc. |
wagner Fiacior 1500 Gdańsk | 2004-09-02 13:52:01 Wrocilem z full diagnostyki...jest tragicznie
najprawdopodobniej za bardzo dalem w dupe silnikowi na 1,2 i 4tym cylindrze o polowe mniejsze od normalnego cisnienie, a trzecim wogole go brak! po probie olejowej ponad 12 bar tylko sie zastanawiam, jak ten samochod jezdzil ze mial takie cisnienia, a uwiezcei mi ze jezdzil io to dosc dobrze |
wagner Fiacior 1500 Gdańsk | 2004-09-02 13:52:49 ..acha koniec koncem decyzja padla na wymiane pierscieni, moze panewki tak przy okazji. |
nikusss Miłośnik FSO 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2004-09-02 16:19:19 z tym marnym cisnieniem to mysle ze masz powypalana uszczelke tak jak kao |
wagner Fiacior 1500 Gdańsk | 2004-09-02 18:57:15 nie no moment, oni mi chca wyjmowac silnik, demontowac wszystko lacznie z tlokami, i toczeniem bloku,
a pojawiaja sie sugestie tylko i wylacznie wymiany uszczelki pod glowica ..nic nie bylo by w tym dziwnego ze piersciene sa do wymiany poza tym ze w tym roku robie to juz drugi raz! |
JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2004-09-02 19:34:57 Różnica w cenie będzie duża między robieniem uszczelki a całego silnika. Jeśli masz robić panewki to lepiej wyjąć silnik i rozebrać na kawałki. Sama uszczelka w DF to bajka i nie potrzeba dawać do warsztatu - kilka godzin zabawy i odjazd. |