[MKVI] 1,8 16V/105KM Czasami traci moc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
I do czego służy?
Przy schodzeniu z obrotów słychać przy nim zasysanie powietrza.
Auto odpala normalnie, na wolnych też oki, ale czasami ma muła (zaraz po odpaleniu i przy redukcji biegów). A może to elektrozawór zasysania powietrza do kolektroa?
16V jest dla mnie nieznanym tematem...

Świece, WN i cewka-oki, sprawdzę ciśnienie paliwa, filtry, wężyki, oki..., nie mam możliwości sprawdzenia kodów, dlatego na razie po omacku szukam przyczyny (a właściwie mój brat)...


Uploaded with ImageShack.us

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2011-08-03 12:36:30 ]

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2011-08-03 15:56:28 ]
  
 
Tak to elektrozawór przez który zostaje zasysane powietrze do kolektora ssącego w celu poprawienia czystości spalin.
  
 
Cytat:
2011-08-03 13:03:47, zeberko pisze:
Tak to elektrozawór przez który zostaje zasysane powietrze do kolektora ssącego w celu poprawienia czystości spalin.


Dziękować Czyli syczeć musi.
A nie wiesz, co może powodować czasami mulenie przy ruszaniu i redukcji biegów? Czasami trzeba przygazować powyżej 3tyś, żeby ruszyć...

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2011-08-03 13:14:26 ]
  
 
raczej nie wina tego elektrozaworu, wiele osób w ogóle go ma odpiętego.
  
 
Cytat:
2011-08-03 13:12:52, surec pisze:
.... A nie wiesz, co może powodować czasami mulenie przy ruszaniu i redukcji biegów? Czasami trzeba przygazować powyżej 3tyś, żeby ruszyć...



sprawdz sonde i potencjometr przepustnicy...
  
 
też stawiam na sonde.
  
 
Mam ten sam silnik i podobny problem mialem wymienilem kable i wrucilo do normy...
  
 
Właśnie kilka dni wcześniej sondę wymieniłem, bo jeden gar nie łapał. Dziś zmieniam świeczki i na wszelki kable WN.
Potencjometr także sprawdzony. Mam podejrzenia co do przepływki...
Na razie reset zniwelował problem, ale to powróci...