TOTAL SZOK ESCORT RS 2000 TURBO - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jako ciekawostka te 350KM z 2.0 16v turbo to jeszcze nic.
Ale firma Jamex zrobila swojego czasu Honde Civic z silnikiem 1,6l wolnossacym (nie wiem czy dobrze pamietam ale byl bez turbo ) i miala chyba 306KM. Uruchamianie tego auta stwarzalo koniecznosc rozgrzania silnika do normalnej temperatury przed jakakolwiek jazda. Trwalo to okolo 1h, wyobrazcie sobie jak wam panna zadzwoni ze za 10m macie byc u niej hehehe.


Wojtek_Raven FKFE #015

Petrol in my veins !!

www.escort.cgr.pl

[ wiadomość edytowana przez: White_Raven dnia 2002-12-12 07:30:43 ]
  
 
no ok. Eres cichociemni sa fajni ale dlubanie jest....Z tego co wiem to w Subaru mozna nie za trudno zrobic te 300KM. Zwiekszasz cisnienie doladowania, wydech i luzik.
Zresztą nie ma co porownywac..rzezba zawsze bedzie rzezbą, moim typem jest Imprezka
  
 
Cytat:
2002-12-11 11:37:04, prnit pisze:
no ok. Eres cichociemni sa fajni ale dlubanie jest....Z tego co wiem to w Subaru mozna nie za trudno zrobic te 300KM. Zwiekszasz cisnienie doladowania, wydech i luzik.
Zresztą nie ma co porownywac..rzezba zawsze bedzie rzezbą, moim typem jest Imprezka




subarak jest git ale wszelkie modyfikacje w tym aucie są bardzo ale to bardzo drogie
  
 
da się ))

oni potrafili


[ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2010-05-17 22:55:47 ]
  
 
Cytat:
2002-12-10 23:37:56, Anonymous pisze:
350 z 2L ??????/ rany B........... co tu sie dzieje o co tu chodzi???? co bedzie za pare lat????/



Focus RS500 tez ma 350PS na ośce i objezdza na torach mocniejsze evoX na AWD w dodatku tylko 5cylindrów i wolnossący

jak ktos chce to za 10koła kumpel zalozy turbo do RSa zestroi to co trzeba 220PS bedzie czyli prawie jak cosior tylko FWD, chyba ze RS 4x4 ale wtedy dochodzi jeszcze naped bo seryjne transferboxy juz pewnie strzelaja przy ok 200PS..

kolejne 10koła to pewnie kolejne 50kucy wiecej

dla tych co mowia ze wola subaryne to powiem ze jak subaru ruszy spod swiatel no to norma a taki escorcik robi napewno wiecej szalu w ogole to ford a nie subaru

faktycznie kotlet piekny odkopany

[ wiadomość edytowana przez: everlast dnia 2010-05-24 11:35:06 ]
  
 
W Szwajcarii niedaleko wioski w ktorej mieszkam jezdza dwa RS 2000 turbo MKVI i MKVII wiec jak wida da sie jak sie ma kasie...
  
 
Cytat:
2010-05-24 11:22:03, everlast pisze:
Focus RS500 tez ma 350PS na ośce i objezdza na torach mocniejsze evoX na AWD w dodatku tylko 5cylindrów i wolnossący jak ktos chce to za 10koła kumpel zalozy turbo do RSa zestroi to co trzeba 220PS bedzie czyli prawie jak cosior tylko FWD, chyba ze RS 4x4 ale wtedy dochodzi jeszcze naped bo seryjne transferboxy juz pewnie strzelaja przy ok 200PS.. kolejne 10koła to pewnie kolejne 50kucy wiecej dla tych co mowia ze wola subaryne to powiem ze jak subaru ruszy spod swiatel no to norma a taki escorcik robi napewno wiecej szalu w ogole to ford a nie subaru faktycznie kotlet piekny odkopany [ wiadomość edytowana przez: everlast dnia 2010-05-24 11:35:06 ]



Focus RS500 nie jest Wolnossący tylko doładowany

A tboxy nie pękają przy 200 ps tylko przy ok 260 Nm spora różnica ( choć jak masz głowę na karku to wytrzyma więcej )
  
 
Cytat:
2010-05-24 13:03:52, Diviz pisze:
Focus RS500 nie jest Wolnossący tylko doładowany


no tak w sumie bez turba to musialoby byc conajmniej v10

seryjny RS ma juz prawie 200Nm, przy małym doładowaniu niutki od razu podskoczą do ok 300Nm wiec jak turbo to nie tylko silnik ale i przeeniesienie napedu trzeba wzmacniac, nie wspominając o całej reszcie dlatego lepiej napić sie browara i sie obudzić albo za 20lat kupic ssobie focusa RS500 za powiedzmy 2000E hehe
  
 
Cytat:
2010-05-24 13:55:47, everlast pisze:
dlatego lepiej napić sie browara i sie obudzić albo za 20lat kupic ssobie focusa RS500 za powiedzmy 2000E hehe



taaa a w tedy to wszyscy będą się spuszczać nad "nowym fucusem MKXI RS 3000 V6 biturbo mega intercoller AWD 900KM"

  
 
Cytat:
2010-05-24 14:39:49, Asior pisze:
taaa a w tedy to wszyscy będą się spuszczać nad "nowym fucusem MKXI RS 3000 V6 biturbo mega intercoller AWD 900KM"


Zapomniałeś dodać że jeszcze będzie on super mega ekologiczny
  
 
Everlast wszystko się da zrobić choć kwestia wzmacniania napędu 4x4 w RS to już kosmiczna bajka
co do spekulacji trzeba by nieć wykresy KM i NM z rs przy jakimś małym doładowaniu
  
 
Przy kosztach turbienia i wzmacniania napędu w rs2000 4x4 można by pomyśleć o cossie
  
 
Cytat:
2010-05-26 16:28:52, Maylo pisze:
Przy kosztach turbienia i wzmacniania napędu w rs2000 4x4 można by pomyśleć o cossie


Tylko To by był Escort turbo 4x4 a nie Cosworth
  
 
a co niby jest takie drogie w subaru? uturbienie padaki jest znacznie droższe niż zrobienie 350KM w starym GTku..


o trakcji Panowie chyba zresztą zapomnieli... jedna ośka i ponad 200KM kończy się na mokrym raz dwa... zresztą na suchym rewelacji też nie ma..., fakt że awd na torze suchym bardziej przeszkadza czasem niż pomaga... ale więcej wybacza

[ wiadomość edytowana przez: piotr_RST dnia 2010-07-03 10:51:44 ]
  
 
Mazda robi seryjnie 230 koni z silnika 1,3 np w modelu RX-8 :] Wystarczy zastosowac silnik wankla ;]
  
 
Cytat:
2010-07-03 10:49:28, piotr_RST pisze:
a co niby jest takie drogie w subaru? uturbienie padaki jest znacznie droższe niż zrobienie 350KM w starym GTku.. o trakcji Panowie chyba zresztą zapomnieli... jedna ośka i ponad 200KM kończy się na mokrym raz dwa... zresztą na suchym rewelacji też nie ma..., fakt że awd na torze suchym bardziej przeszkadza czasem niż pomaga... ale więcej wybacza [ wiadomość edytowana przez: piotr_RST dnia 2010-07-03 10:51:44 ]



Subaru jest ogólnie drogie w utrzymaniu , a markowe części do subaru też nie należą do tanich . A na Racingu czytałem ze subaru przy 400 KM trzeba już kuć więc koszty też są ogromne


Ps. A RS2000 mówimy też o 4x4 więc takiej padaki z przyczepnością nie ma
  
 
Diviz, jak kupie drugiego 4x4 to obiecuje ci że sprawdze ten patent z boxem od jaga. skoro seryjnie znosi prawie 300 niutków, to spokojnie można liczyć że i 350 - 380 zniesie. wtedy bedzie można dmuchać czterołapa
  
 
Cytat:
2010-07-03 13:51:25, Venom_4x4 pisze:
Diviz, jak kupie drugiego 4x4 to obiecuje ci że sprawdze ten patent z boxem od jaga. skoro seryjnie znosi prawie 300 niutków, to spokojnie można liczyć że i 350 - 380 zniesie. wtedy bedzie można dmuchać czterołapa



Żebym ja nie sprawdził oryginalnego tbox'a ile wytrzyma xD
  
 
tyle że w serii GT robi setkę w 5.5s (zmierzone, sprawdzone i potwierdzone..)

a np. oryginalna chłodnica kosztuje.. 240 PLN, samo auto.. się nie psuje.. w zasadzie wcale...

dobra.. już nie spamuje wątku...

[ wiadomość edytowana przez: piotr_RST dnia 2010-07-03 23:04:26 ]
  
 
a RS robi w około 8 sek a 4x4 też coś w tych granicach

Markowe części to nie oryginały np HKS oryginałem nie można nazwać bo to lepszy zamiennik XD
A co do niepsujących sie GT to chyba ze kupisz od kogoś kto dbał a takich mało jest . Reszta jest już masakryczne zajeżdżona przez młodych Gniewnych :p