Ford Escort FanKlub:forum klubowedołącz do klubuklubowiczesamochody
  

Grill...

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor 
 2002-12-24 23:29:33

był ostatnio jakis post o wlasnorecznym robieniu grilla, tylko szukam go juz pol godziny i znalezc nie moge. naprowadzcie mnie jakos.... A moze ten, kto pytal jak to zrobic podzieli sie ze mna swoimi spostrzezeniami odnosnie montowania siatki w zderzaku?
2014-03-27 22:52
  
 
 2002-12-25 00:07:21

Dolaczam sie do zapytania kolegi bo tez mi sie nie podobaja "dziury" w tylnim zderzaku w moim mk7
2012-02-11 16:25
  
 
 2002-12-25 00:17:59

Na silikonik siem klei Od wewnątrz.
2012-05-02 11:34
  
 
 2002-12-25 02:05:26

Nie wiem czy montowanie grila na tylnym zderzaku to dobry pomysl poniewaz gdy nadejdzie pora na pieczenie kielbasy to bedzie kupa roboty z jego myciem i czyszczeniem ja swuj czasem woze owszem ale w bagarzniku
 
 
  
 2002-12-25 09:37:26

Cytat:
2002-12-25 02:05:26, LucasKrakow pisze:
Nie wiem czy montowanie grila na tylnym zderzaku to dobry pomysl poniewaz gdy nadejdzie pora na pieczenie kielbasy to bedzie kupa roboty z jego myciem i czyszczeniem ja swuj czasem woze owszem ale w bagarzniku


Ja widzę ,że grodzie kraka mieszkają tradycjonaliści.
Ja myślę o zamontowaniu końcówki na wydech o czterech wylotach, w czasie jazdy można w nich wędzić kiełbasy.
2007-11-26 23:02
  
 
 2002-12-25 12:37:16

Cytat:
2002-12-25 09:37:26, Fazzi pisze:
Cytat:
2002-12-25 02:05:26, LucasKrakow pisze:
Nie wiem czy montowanie grila na tylnym zderzaku to dobry pomysl poniewaz gdy nadejdzie pora na pieczenie kielbasy to bedzie kupa roboty z jego myciem i czyszczeniem ja swuj czasem woze owszem ale w bagarzniku


Ja widzę ,że grodzie kraka mieszkają tradycjonaliści.
Ja myślę o zamontowaniu końcówki na wydech o czterech wylotach, w czasie jazdy można w nich wędzić kiełbasy.



Tylko czterech? Może od razu osiem - cztery z tyłu i cztery po bokach...
2012-05-02 11:34
  
 
 2002-12-25 16:25:47

kurcze "pogrillował" bym... 4 rury hmmm może osiem , 4 skierwoane do góry jak w amerykańskich ciężarókach
loozik (się nudzi w pracy)
 
  
 
 2002-12-25 19:03:27


Cytat:
loozik (się nudzi w pracy)



Nie no ja widze ,że kolega w pracy się przemęcza ,kolega siły oszczedza , tak nie wolno!
2009-02-12 21:21
  
 
 2002-12-25 19:39:53

Osobiście przykleilem swój na klej dwuskładnikowy typu DISTAL , ale zaje... gołębia na podworku i już nie mam z przodu żadnej atrapki
 
  
 
 2002-12-25 19:53:50

Cytat:
2002-12-25 19:39:53, RedCar pisze:
Osobiście przykleilem swój na klej dwuskładnikowy typu DISTAL , ale zaje... gołębia na podworku i już nie mam z przodu żadnej atrapki




Za wysoko latasz
2012-11-16 19:04
  
 
 2002-12-25 20:00:35

Red Car, za te progi to sam zakładałeś? Ile malowanie Cie kosztowało? Czy tylko na klej, czy też przód i tył na blachowkręty?
2014-03-27 22:52
  
 
 2002-12-25 20:59:59

Cytat:
2002-12-25 19:53:50, munIO pisze:
Cytat:
2002-12-25 19:39:53, RedCar pisze:
Osobiście przykleilem swój na klej dwuskładnikowy typu DISTAL , ale zaje... gołębia na podworku i już nie mam z przodu żadnej atrapki




Za wysoko latasz



A mamusia mówiła przecież: Lataj Synku nisko i bardzo powoli...
2012-05-02 11:34