[OGÓLNE] Silnik gaśnie przy skręcie. Membrana parownika lpg?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam essiego 1.6 16v z 95 oraz lpg. Problem w tym, że jak jadę na luzie i skręcam w lewo to mi gaśnie. Wiecie może czemu? I jeszcze jedno - orientuje się ktoś ile mogą kosztować do niego poduchy(kierowca i pasażer)??

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-01-06 20:22:58 ]
[ powód edycji: dostosowanie tematu do nowego regulaminu ]
  
 
filtr powietrza - tak slyszalem
  
 
Moze byc problem w dolocie do puszki filtra powietrza lub w ulozeniu parownika - sila odsrodkowa dziala na membrane w tym ze urzadzeniu i podczas skretu zamyka doplyw gazu do mixera.
  
 
Seba ma rację - siła odśrodkowa robi swoje. Membrany mogą być już deczko stwardniałe i tak się będzie działo. Spróbuj jeszcze skierować dolot od powietrza w inną stronę.
  
 
z tego co mi mowili jak montowali u mnie lpg w bylej fiescie to mowili ze na luzie sie niedojezdza do skrzyzowania i nie skreca sie na luzie bo silnik gasnie . i to byla prawda ale jak wrzucisz odrazu na bieg to zapala w mig
  
 
echhhh.. ciagle to samo... zwiekrz cisnienie w reduktorze sroba regolacji obrotow na lpg... to ci pomoze.
  
 
Ale Pokakulka ma rację. Membrany już swoje odsłużyły...
  
 
tak wilku, ale nawet jak membrany bede nowe, to male cisnienie w reduktorze tez bedzie pozwalalo na to iz sila odsrodkowa bedzie zamykac je zamykac.
  
 
Wiem. Ale przy starych membranach zadna regulacja nie pomoże. Wiem z autopsji