Resory - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak można dokonać zakupu bilsteinów w tych pieniądzach o których pisze Blady to fajnie. Może za jakiś czas się na to skuszę. O ile oczywiście trafi się taka okazja. W Kielcach nikt się już niestety nie bawi w ściganie autami fso i trudno o jakiekolwiek sportowe akcesoria do nich. Zostaje tylko szukanie w necie albo robienie samemu. A na razie kończę remont mieszkania, który ciągnie się już cztery lata(wiadomo fundusze). Jeszcze zostało zainstalować wannę i można się wprowadzać. Jak to już się stanie zaczynam zbierać fundusze na rajdówkę bo mój obecny poldek pełni tylko funkcję pojazdu rodzinnego.
  
 
no i odebralem amory od fachowca wiec mowie co i jak.ogolnie nie do konca wszystko tak jak chcialem,amory byly robione do kanta zwyklego, facet nie wiedzial ze u mnie ciezki silnik z przodu i zamiast mnie posluchac zrobil po swojemu.i tak wyszlo niezle ale jak dle mnie to jeszcze troche za miekko.ale - auto zdecydowanie lepiej trzyma sie drogi,nie ma motywu odjezdzania przodu na winklach,nie przechyla sie tak na boki, no i jest mimo wszystko twradsze.mowa o amorach przednich, zobaczymy co bedzie jak zrobie tylnie.jesli bedzie ok to spoko choc mam wrazenie ze ten przod jak do mojej rajdowki to jeszcze troche za miekki,wiec wtedy pewnie te amory pojda do sprzedania po cenie kosztow zrobienia
  
 
Czołem Poochaty! Poczekaj na tylne wrażenie miękkości przodu zaniknie. W tej chwili przód jest sztywny a tył standard i nic go nie trzyma. Czy fiacior nurkuje przy hamowaniu? I jak jest ustawiony tył równo z przodem, niżej czy wyżej? Może powinieneś powalczyć ze środkiem ciężkości? Jeśli masz po maską dohc to może warto pokusić się o przeniesienie akumy do bagażnika aby choćby częściowo równoważył większy ciężar silnika.
  
 
sluchaj auto bylo obnizone,resory sklepane.tyl ma tak ze ranty blotnikow sa na rowno z oponami,wiec jest nisko,ale jeszcze troszke przod jest nizej.zobaczymy jak bedzie z tylem,przod nawet nie nurkuje,ale jeszcze troche sie kladzie na boki,ale w trasie czuc ze jest roznica.jechalem z dobczyc bo wracalem ze zlotu do domu i fajnie sie nim jedzie,ale ja przyzwyczajony do twardej rajdowki z malucha
  
 
Jako, iz pekl mi resor zastanawiam sie nad 3 piorowymi. I mam pytanie, bo kolo w sklepie ma 3 piorka za 130zl/szt (chyba rzemioslo), a chcialbym 3 piorowe z poldka kombi, to czy 3 piorowe z kombi, a 3 piorowe "zwykle" to to te same resory, czy czyms sie roznia??
Oryginaly 2 piorowe kosztuja 125zl/szt. A moze ktos zna sklep gdzie sa tansze (2 lub 3 pirowe)? Albo wie ile kosztuja resory z PN kombi na zeraniu?
Myslalem, ze to amor odmowil wspolpracy, ale dzis spogladnalem i jednak resor powiedzial good bye. Co ciekawe ze zlamanym resorem nawet niezle sie jechalo (mama siedziela po drugiej stronie, tak wiec tyl siedzial dosyc nisko, ale rowno po obu stronach ). Niezle sie trzymal drogi i w ogole. Tylko troche bardziej trzeslo na wybojach
Aaaa i artykul o resorach 3 piorowych w Warto wiedziec czytalem.


[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-12-11 15:50:29 ]
  
 
Cytat:
2006-12-11 15:49:54, -Marcin- pisze:
Jako, iz pekl mi resor zastanawiam sie nad 3 piorowymi. I mam pytanie, bo kolo w sklepie ma 3 piorka za 130zl/szt (chyba rzemioslo), a chcialbym 3 piorowe z poldka kombi, to czy 3 piorowe z kombi, a 3 piorowe "zwykle" to to te same resory, czy czyms sie roznia?? Oryginaly 2 piorowe kosztuja 125zl/szt. A moze ktos zna sklep gdzie sa tansze (2 lub 3 pirowe)? Albo wie ile kosztuja resory z PN kombi na zeraniu?


Nikt nic nie wie??
  
 
w caro ie było zwykłych 3 piórowych tylko zwykłe 2 piórowe.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
no to ja to wiem, ze w caro byly 2 piora , ale chodzi mi czy w poldku kombi 3 piora byly standardowymi 3 piorami (czyli niekieniecznie od polda kombi; uniwersalne) jakie sa w sklepach moto, czy byly one w jakis sposob inne (te z PN kombi; bardziej plaskie czy HGW co)?


[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-12-12 12:46:06 ]
  
 
Od kombi resory fabryczne też mają 2 pióra. Tylko grubsze nieco.
  
 
a, to zmienia postac rzeczy. kurde

dzieki
  
 
Cytat:
2006-12-11 15:49:54, -Marcin- pisze:
a chcialbym 3 piorowe z poldka kombi, to czy 3 piorowe z kombi, a 3 piorowe "zwykle" to to te same resory, czy czyms sie roznia?? A moze ktos zna sklep gdzie sa tansze (2 lub 3 pirowe)? Albo wie ile kosztuja resory z PN kombi na zeraniu? Myslalem, ze to amor odmowil wspolpracy, ale dzis spogladnalem i jednak resor powiedzial good bye. Co ciekawe ze zlamanym resorem nawet niezle sie jechalo (mama siedziela po drugiej stronie, tak wiec tyl siedzial dosyc nisko, ale rowno po obu stronach ). Niezle sie trzymal drogi i w ogole. Tylko troche bardziej trzeslo na wybojach



Ja w ostatnich dwóch miesiącach złamałem już dwa resory na wspaniałych drogach Sulejówka. Na Strażackiej zapłaciłem 40,- zł, a na innym szrocie 25,-zł.
Oryginały 3-piórowe były montowane do fiata pick-upa. Fiat kombi miał resor 2-p. ale grubszy (9mm). W polonezie combi nie wiem jakie były .

Gdy pierwszy resor pękł mi z przodu to jeszcze przejechałem nim ponad 150km ale drugi walnął mi z tyłu i złamany kawałek szorował po drodze tak że snop iskier za mną się ciągnął, na szczęście miałem blisko do domu .
  
 
Dzieki za odpowiedzi. A ja glupi pytalem sie w sklepach czy maja od kombi 3 piorowe, tak wywnioskowalem z tematow o resorach na ak i a artykulu Mrozka o 3 piorowych
Cytat:
"4. Fabryczne resory 3 piórowe PN Kombi, takie też posiada wersja cargo. Wada: są niestety drogie, nawet jako używka."


Jade zobaczyc czy maja na karmelickiej (bo blisko dosyc), a jak nie beda mieli to do Lemplu.
  
 
Zadzwoń do Lempolu - telefon jest w dziale "nasi partnerzy".
  
 
Dobra, resory z kombi (Combi) kupione. W Lempolu. 150zl sztuka. Mam nadzieje, ze jutro albo jeszcze dzis beda zamontowane w poldzie
Zapomnialem kurcze o znizce, ale i tak ja pewnie nie moge z niej korzystac, bo nie jestem klubowiczem.
  
 
Cytat:
2006-12-13 10:39:43, Koot pisze:
Od kombi resory fabryczne też mają 2 pióra.


Coś podobnego???
Admi - ile miałeś w swoich? RR - nie kupiłęś mostu z resorami?
Marcin - kupiłeś coś co sie nazywało "resor polonez kombi" i miało 2 pióra

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2006-12-13 17:21:23, OLO pisze:
Marcin - kupiłeś coś co sie nazywało "resor polonez kombi" i miało 2 pióra


Si senior. Sa, z tego co facio mowil, o 1mm grubsze od std caro.


[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-12-13 17:25:34 ]
  
 
okej. A możę resory występowały w 2 wersjach. Do osobowego i do VAN. Mosty były inne (3.91 / 4.3)

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Calkiem sluszna koncepcja i sie na razie trzymajmy tej wersji (dopoki ktos nie obali tej teorii )


[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-12-13 17:30:04 ]
  
 
Cytat:
2006-12-13 17:21:23, OLO pisze:
Coś podobnego??? Admi - ile miałeś w swoich? RR - nie kupiłęś mostu z resorami? Marcin - kupiłeś coś co sie nazywało "resor polonez kombi" i miało 2 pióra


Admi miał fabryczne 3 piórowe - każdy je ma, mam je ja!
Ja most kupiłem bez resorów.