FSO Syrena Sport - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Prosilbym o przeslanie planow SS na maila florczakpiotr@wp.pl
Z gory dziekuje
Pozdrawiam
  
 
witam. czy można prosić na maila mojego (elczesiek@gmail.com) materiały plany czy blueprinty o syrence sport?? z góry wielkie dzięki
  
 
Czy ja też mógłbym dostać plany syrenki sport.
Z góry dziękuję.
Mój mail to salfco@wp.pl
  
 
Witam, jeśli to jeszcze możliwe prosiłbym też o te plany mój mail: 666steps@gmail.com
  
 
Wlasnie w moje rece wpadla gazetka "Projektowanie i konstrukcje inzynierskie" "Projektowanie i konstrukcje inzynierskie" , a tam 9 pelnych stron o Syrenach Sport i 110!!
Sa wizualizacje komputerowe, ktore mozna ogladnac na stronie autora, Szymona Krygicza!
  
 
Prosilbym o przeslanie planow SS na maila - jacur8@gmail.com
Z gory bardzo dziękuję
Pozdrawiam PS bardzo mi na tym zalezy
  
 
czy ja tez moge dostac te skany syrenki sport? woda.swiecona@gmail.com
z gory dzieki
  
 
Cytat:
2008-09-12 21:20:59, leniuk pisze:
czy ja tez moge dostac te skany syrenki sport? woda.swiecona@gmail.com z gory dzieki



genialny mail sorki za offtopa
  
 
Proszę o przysłanie planów Syreny Sport na maila: artmodel1@tlen.pl
Z góry dziękuję.

Zbyszek
  
 
W związku z tym, że kończę prace nad swoją najnowszą książką pt. ”Legendy Naszej Motoryzacji” , w której również poruszam temat FSO Syreny Sport zwracam się do wszystkich użytkowników forum o pomoc w zbieraniu materiałów.

Szczególnie poszukiwane są zdjęcia (wraz z podaniem danych autora, źródła lub zgodą na publikacje). Oczywiście stare fotografie innych polskich konstrukcji motoryzacyjnych, które można wykorzystać w książce są jak najbardziej porządne. Dotyczy to samochodów, motocykli, pojazdów specjalnych i wszystkiego co jest związane z polską myślą motoryzacyjną: Mój adres to aleksander_sowa@o2.pl


Info o książce na mojej stronie autorskiej:
www.wydawca.net

[ wiadomość edytowana przez: aleksander_sowa dnia 2008-12-15 23:13:29 ]
  
 
Ja także bym poprosił
Moj mail: wieczor14@gmail.com
  
 
Witam. Czy mógłbym prosić jesli jest to możliwe o plany tej syrenki Sport.. Z góry dzieki. Mój e-mail to miszczub@yahoo.pl
  
 
Mógłbym również poprosić o plany

claire_redfield@o2.pl

dziękuje
  
 
Co tu gadać
Paru z nas miało kontakt z Twórcami Syrenki Sport.
Interesuja mnie wszystko:
wszystkie fotki,
przekazane słownie uwagi,
opis detali,
może fotki inne niż te znane - była przeciez wystawiona i jeżdziła po drogach.
Proszę poszukajcie i prześlijcie na alfafan@op.pl
Proszę o plany jakie kto ma, może numer Motoru z czerwca 1960 i artykuł o Syrence Sport - zestanowane dokładnie
Mam też jedno pragnienie i prośbę.
Prośba to, nie piszcie o Syrence Sport -- SS całkiem żle to widzę...
Pragnienie
Poznać członków komisji likwidacyjnej .........
Jacek
  
 
Niedawno ktoś zwrócił się do mnie z pytaniem ile kosztowało by wykonanie repliki Syreny Sport. Po wyliczeniu (dość oszczędnym) wyszło mi ze około 130-140 tys. PLN. W związku z zainteresowaniem tym modelem na serio zaczynam przymierzać się do tego tematu. Wykonanie modelu i zdjęcie formy to dosyć żmudna i długotrwała praca ale wykonalna. Zastanawiam się nad ramą i układem jezdnym i w związku z tym mam kilka pytań na które może któryś z forumowiczów był by w stanie odpowiedzieć.
1. Z informacji jakie znalazłem wynika ze zastosowano jako podstawę ramę podwoziową Syreny ale ze zmodyfikowanym tylnym zawieszeniem na drążkach skrętnych i napędem na tylną oś. Jaki zastosowano tylny most napędowy? Od warszawy? Od czego była skrzynia biegów?
2. Silnik był nową konstrukcją, w pierwszej wersji opartą na cylindrach z Junaka. Wytworzenie od podstaw nowego silnika przekracza moje możliwości i w związku z tym zastanawiam się jaki zastosować w replice silnik. Najbardziej zbliżony (i jednocześnie tani) będzie silnik od Citroena 2CV, można by również zastosować motocyklowego boxera z BMW. Czy ma ktoś inne pomysły?
Poszukuję również wszystkich możliwych materiałów, głównie zdjęć. Podobno w jakiejś kronice filmowej były ujęcia wnętrza.
Będę wdzięczny za wszystkie materiały i pomysły.

Pozdrawiam
office@corsay.com
www.corsay.com
  
 
Cześc Tenogr
Tu jest wszystko opisane i to dośc dokadnie.
Trzeba przeczytać wszystko wszystkie posty i zrobić notatki.
Jak myślisz, ile czasu potrzeba na budowę nadwozia osadzonego na kołach i potem całośc???
Czy już kiedyś robiłeś coś podobnego, czy myślisz o zlecaniu cząstkowych zadań?
Szerokości
Jacek
  
 
Niestety nie znalazłem tu „wszystkiego”. Nadal nie wiem jaka była skrzynia biegów ani jaki był tylny most. Rozwiązanie tylnego zawieszenia na drążkach skrętnych też jest dla mnie nie jasne. Jeżeli mam się zabrać za robienie repliki Syreny Sport to chcę to zrobić dobrze, czyli jak najwierniej z oryginałem (no może trochę go ulepszając

Robiłem już coś takiego JacekNoc, zapraszam na moją strone www.

Pozrawiam
Tenogr


[ wiadomość edytowana przez: Tenogr dnia 2009-02-10 21:15:11 ]
  
 
Witam
Jest, jest wszystko.
Może nie tylko na tej stronie, ale jest wszystko co da sie wyczytać - może trzeba czytać również miedzy wierszami....
Ja ma w głowie już pełną konstrukcje całości i szukam tylko potwierdzeń w materiałach ze wszystkich stron.
Myślę o naszkicowaniu wszystkiego, wykonaniu czegoś podobnego do projektu.
Stronę odwiedzałem, jest to zakładzik i mam ochote spotkać się.
W jakiej częsi łodzi to jest, ja bywam czesto i mieszkam wtedy w okolicy Strykowa, Głowna. Będę za tydzień właśnie tam.
Szerokości
Jacek
  
 
Jaki masz pomysł na: silnik-skrzynia biegów-tylny most? Dwucylindrowe boxery były montowane w kilku zabytkowych samochodach ale chyba jedynie od 2CV są dostępne na tyle bezproblemowo aby montować je w replice, ale skąd skrzynia biegów?. Łatwiej było by zastosować silnik z motocykla BMW, można wykorzystać od razu skrzynię biegów i moc rzędu 70 – 100 KM jest pociągająca. Tylne zawieszenie jest dla mnie tajemnicą, gdzieś przeczytałem ze było niezależne? Jaki był tylny dyferencjał?
Warsztat mieści się w centrum Łodzi, zapraszam.
Pozdrawiam
Tenogr
  
 
Syrena Sport to miała przedni napęd. Z przodu było takie zawieszenie jak w zwyczajnej - razem ze skrzynią biegów, półosiami itd., a z tyłu były pojedyńcze wahacze wleczone współpracujące z poprzecznymi drążkami skrętnymi.