Bakso-Bizono-Mobil... - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
... nieżle ...... i to bez turbinki ...... heh ..... ja sobie też może pokombinuje z mocą ..... ale chyba zaczne od przeszczepu silnika......
  
 
ja wrzucilem w 1.4 jakies 10-12 tys i qwa zaluje zalowalem i bede zalowac... Mily powiem szczerze jak chcesz szybciej jezdzic to wsadz wiekszy silnik a jak Cie stac jeszcze na szybsza jazde to uturbiaj ale pamietaj ze dobra robota dobsze kosztuje i sa to potworne pieniadze
  
 
a jak ze spalaniem wiecej mniej?? Po tych wszystkich modyfikacjach??
  
 
... wiem wiem .... dlatego na 1.6 nie chcem uturbiać ...... pasuje trochu większa pojemność i kto wie ..... co do roboty to na pewno nie będzie to pan kaziu ...... możesz mi zaufać .....
  
 
No 13 literkow musze mu wlac jak sie normalnie po miescie lata...
  
 
... niop ..... ja za 13 to już mogę sobie pozapytalać ......
  
 
1.4 Jest najlepszy
Pozdr
  
 
Cytat:
2004-10-26 22:48:23, Bakster pisze:
W sumie jako ze ostatnio troche ludzi sie pytalo o ta moja serie to wzielismy siedlismy dzisiaj z Micabem i spis zrobilismy co tu bangli w tym samochodzie od gory....:
....
....



No ale poza tym to pełna seria

Panowie ! my tu sobie rozważamy o 105 koniach a trzeba pamiętac, że ten silniczek miał na starcie 71 KM !!!
50 % overburn to wzbudza respekt

  
 
Ehh Gerusik ale niektorym tego nie wytlumaczysz.. bo jak ktos ma 105 koni w seri to mowi " ee tyle kasy wsadziles a tyle samo koni czy troche wiecej" ale jak on sie postawi w swojej klasie to go kazdy zniszczy... a i ja bym go zniszczyl... bo jak on wrzuca bieg kolejny to mi sie wkrecac dopiero zaczyna... troszke wiecej niutonkow... ale coz... ja jestem dumny z tego co osiagnolem.. w sumie byl cel i zostal spelniony...
  
 
Cytat:
2004-10-27 13:26:31, Bakster pisze:
...ja jestem dumny z tego co osiagnolem.. w sumie byl cel i zostal spelniony...



Tia... najszybszy 1.4 CVH w Polsce ... a tak poza tym to masz przecież pełną serię

  
 
... ja chyle czoła przed Twoim osiągnięciem ...... żeby tyle wyciągnąć bez turbinki to trzeba sie namęczyć ......
  
 
Kurcze.....silnik RS a z tuningiem jak nic by był pewnie w tych pieniążkach i ze .....170 KM
  
 
Za 12 tys. zl to mial bym z Rs ok 200 liczac 5tys silnik i 5 grzebanie... latwa reka
  
 
hihihi.... i to jest ten seryjny silniczek ktory wkreca sie na duzy obrotek oj bakster.... juz ja cie wtedy dobrze wyczulem
  
 
Cytat:
2004-10-27 13:26:31, Bakster pisze:
Ehh Gerusik ale niektorym tego nie wytlumaczysz.. bo jak ktos ma 105 koni w seri to mowi " ee tyle kasy wsadziles a tyle samo koni czy troche wiecej" ale jak on sie postawi w swojej klasie to go kazdy zniszczy... a i ja bym go zniszczyl... bo jak on wrzuca bieg kolejny to mi sie wkrecac dopiero zaczyna... troszke wiecej niutonkow... ale coz... ja jestem dumny z tego co osiagnolem.. w sumie byl cel i zostal spelniony...



I o to Baksiu chodzi - samo zadowolenie musi byc

Z mojego ze 130 to pewnie bez problemow by sie wyciagnela - ciekawe tylko jak z rzywotnoscia??
  
 
.... kiedys był na allegro essik MK7 1.6 16V z turbinką ...... mocy bagatela 150 KM .....
  
 
i po co Baksowi taki ???
Jak kupi samochód w którym nic nie bedzie juz można zmienić - poprawić to umrze z nudów. Albo dorzuci jeszcze parę koni , na światłach silnik mu znowu wyjdzie przodem z samochodu i ... imprezę zacznie od początku

Cała zabawa polega na tym, aby gonić króliczka a nie na tym aby go złapać...
i mieć coś do samozadowolenia
  
 
... alez ja niee sugeruje kupna takiego autka ..... Seba sie pytał ile można z 1.6 wyciągnąć ...... to podałem .....
  
 
Wiem, wiem...
ale strasznie spodobało mi się to zdanie, że zabawa polega na tym, aby gonić króliczka i chciałem cos napisać (naspamować )
  
 
We wtorek jade na hamownie na nowy pomiar bo dzisiaj sporego moda jeszcze zrobilem i cos na 2 nie moge przyczepnosci zlapac..