8v a 16v

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ostatnio naszedl mnie szatanski pomysl
czytalem watek o roznicach miedzy efi a zetec.... i zastanawiam sie czy taka 16 zaworowa glowice dalo by sie wsadzic do mojego cvh.... przeciez blok silnika to to samo... glowica ta sama co efi..
da sie to zrobic???
  
 
chciałes chyba napisać efi tzn. CVH efi to rodzaj wtrysku gdzięs w necie jaksi czas temu widziałes jak gość zetecowi 1.8 zapodał głowice od cvh a całym osprżetem turbo ale odwrtotnie jeszcze niewidziałem
  
 
wiem ze evi to cvh nie wiem mianowicie czy glowca z zeta podejdzie do mojego silniczka... prawdopodobnie tak..... ale ja chce na nia zalozyc moj gaznik ten sam numer zrobilem z silniczkiem ktory teraz mam.... kupilem rsi sciagnalem wtrysk a zalozylem gaznik
teraz poprostu chce sprobowac z glowica 16v
  
 
Cytat:
2004-11-02 15:36:15, liked pisze:
ostatnio naszedl mnie szatanski pomysl czytalem watek o roznicach miedzy efi a zetec.... i zastanawiam sie czy taka 16 zaworowa glowice dalo by sie wsadzic do mojego cvh.... przeciez blok silnika to to samo... glowica ta sama co efi.. da sie to zrobic???


Po co zmieniać??? przeciez na 8v masz 105 kucyków a na 16v tylko 90. pozatym na pewno wymina kompa cie tez nie ominie a spalanie bedziesz miał podobne.

Ten motor co masz to jedna z lepszych jednostek napedowych a z tego co tu na forum mowili to bardzo podatna na podrasowanie.
  
 
chodzi o to wlasnie zeby bylo 16v ale bez elektroniki na gazniku a nawiasem mowiac... rsi ma 115 kucykow liczac ze dolozylem gaznik zamiast wtryskow a glowica jest po przerobkach... tyle mniejwiecej bedzie
  
 
Trochę zachodu, bo kanały wodne i olejowe nie pasują. Zobacz na stronce ZVH Hybrid KLIK
  
 
wlasnie o to mi chodzilo... konkretna odpowiedz. dzieki Wilku.
teraz mam na czy sie opierac w rozwazaniach
  
 
Pozostaje tylko życzyć powodzenia
  
 
odpowiem tak:
to stwierdzenie ponizej:
Cytat:
Trochę zachodu, bo kanały wodne i olejowe nie pasują.


juz mi sie nie podoba. ale spoko
natomiast slowa:
Cytat:
Pozostaje tylko życzyć powodzenia


juz wogole nastawiaja mnie negatywnie do mojego pomyslu
  
 
Po prostu napisałem "what's up".
  
 
wiesz Wilku... zdecydowanie latwiej jest, jak sie ma taka glowice... bez namacalnego materialu, trudno cos zrobic.
  
 
Wiem. Z autopsji
  
 
hmm.. probowales juz zmienic taka glowice?????
  
 
Powiedzmy, że się przymierzałem Ale nic poza tym, bo nie jestem BTT
  
 
buahahhahahahahahhaha
a ja sie staram o czlonkostwo w btt
powiedz mi na czym twoje przymiarki sie skonczyly? masz jakies rady?
  
 
Tylko na tym, że 79 konnym CVH objeżdżałem Civiki 1,6 16V. 17,560 @ 1/4 mile. Czyli nie ma się czym chwalić.

A taki swap... zabrakło czasu. Poczytaj stronkę z linka, dużo mozna się dowiedzieć.
  
 
hmm... Wilku... moze to spotkanie we wrocku jest realne????
chetnie wyslucham rad
  
 
Jeśli już, to opodal WRoCka, na Provincji. Ale to kwestia 2-3 tygodni, a może i dłużej.
  
 
hehehe.. jak tobie sie udalo, to i mnie sie musi udac nie ma h.. we wsi powiedz mi jeszcze cenowo jak ta przerobka wyglada???
  
 
spoko domyślam sie że wiesz oczym piszesz chodziło mi jedynie żeby ktoś inny wiedział oco chodzi ja też kiedys otym myślałem z moim cvh ale zwąpiłem tym bardziej jak dostałem dwa dellorto dhla to mi wystaczy