Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
chris1500 Miłośnik FSO Karlskrona | 2006-05-01 23:00:12 ja dzis dostalem w lapki Classica i jestem pod wrazeniem..naprawde wciaga kazde slowo sa powody do bycia na festiwalu pozdrawiam |
Pemek Miłośnik FSO 125p i Accord Rzeszów | 2006-05-02 20:01:39 własnie kupiłem. stratos - dobry artykuł |
szymoniec Miłośnik FSO SUPB01 | 2006-05-03 22:11:37 moze to ten z instytutu badan atomowych czy jakto tam było?
|
rafikx Corolla 1.4VVTi Wagon Warszawa | 2006-05-03 22:15:26
Z NASA R. |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2006-08-30 21:56:35 Piąty, jubileuszowy numer "Classicauto" w sprzedaży od soboty 2 września, a w nim między innymi:
Temat numeru Opel Kadett C: ostatni Kadett z tylnym napędem, prosty, tani, popularny i dający wiele przyjemności z jazdy. Historia, ewolucja, wersje, w drugim artykule sportowa kariera Kadetta C GT/E: świetny potencjał, nieudane występy w Mistrzostwach Swiata, ale za to Kadett stał się jednym z najpopularniejszych aut rajdowych w Europie. Ferrari 365 GT 2+2 1969: przedstawiciel rodziny czteroosobowych Ferrari, historia, tajniki i ciekawostki konstrukcji, wrażenia z jazdy, i... coś więcej. Volvo 1800ES: po wycofaniu z produkcji sławnego P1800/1800 Coupe (jezdził nim Roger Moore w serialu "Swięty"), Volvo zrobiło z niego wersję sport-kombi. Historia, opis tego unikalnego auta, odbudowa, specyfika samochodów typu sport-kombi. Technika: przełomowy silnik Fiat DOHC, część II, odbudowa, tuning, eksploatacja. Ford GT40: Czterdzieści lat minęło od potrójnego zwycięstwa Forda GT40 w Le Mans (1966). Historia, budowa i tajniki konstrukcji "Ryczącej Czterdziestki", ilustrowane unikalnymi zdjęciami. Brutus: Jak w Muzeum Techniki i Motoryzacji w Sinsheim stworzono bardzo spektakularny samochód. Największa pojemność skokowa w historii naszego pisma! Ponadto: relacje z imprez, nowości ze świata zabytkowej motoryzacji, dużo sportu. Zapraszamy do lektury! Z szoferskim pozdrowieniem, Redakcja "Classicauto" 10 września "Niedziela z Classicauto": spotkanie z redakcją Waszego ulubionego magazynu, pokaz na żywo aut, które prezentowaliśmy w Classicauto. Warszawa, klub Klinika (forty przy Raclawickiej) ul. Racławicka 99, godz 12:00. Informacje na stronie internetowej www.classicauto.pl, mapka dojazdu: www.klinika.art.pl. Przyjedz swoim klasykiem lub bez niego, serdecznie zapraszamy! |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2006-11-01 10:29:47 Szósty numer magazynu Classicauto w sprzedaży od 31 października 2006
W numerze między innymi: 40. Rajd Żubrów: gorąca relacja prosto z mety rajdu. Alfa Romeo Giulia GTV Bertone, temat numeru: historia i ewolucja modelu, dlaczego jest taki fajny, w drugim artykule egzemplarz GTV profesjonalnie przygotowany do sportu. Na ratunek Dużym Fiatem: prawdziwa rzadkość w naszym kraju, czyli doskonale zachowana i kompletna w wyposażenie specjalne karetka pogotowia na bazie FSO 1500. - znamy ten pojazd z FZM NORBLIN 2006 Porsche 356: lekki, zwrotny i dynamiczny, przypomina nam czasy gdy motoryzacja była jeszcze prawdziwą przygodą... Honda Civic: pierwsza generacja małego autka z Japonii. Ponadto w numerze: nowości i wydarzenia ze świata klasycznej motoryzacji, relacje z imprez, podsumowania sezonu i rzut oka na polski rynek zabytków. Zapraszamy do lektury! Z szoferskim pozdrowieniem, Redakcja "Classicauto" |
c330m `95 caro 1.6 gli zielona góra | 2006-11-05 20:07:27 Mam, znakomity numer. |
KajTan Miłośnik FSO Polski Fiat 125p 3ciTy | 2006-11-08 09:01:07 Honda Civic.. prosze, juz wtedy byly szybkie, a co dopiero dzis )
Ale jak ktos napsial, do klasyfikacji sie nie licza... |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2007-02-03 13:43:27 Magazyn Classicauto nr 8 (luty 2007) w sprzedaży od 2 lutego 2007.
Jesteśmy już miesięcznikiem!!! W numerze między innymi: Temat numeru: Lancia Delta HF Integrale, jeden z najsłynniejszych samochodów Lancii, dostępny jeszcze dla przeciętnej kieszeni. Historia, konstrukcja, porady techniczne, jak kupić. Mazda RX-7: Szybka, ładna i wbrew pozorom niezawodna. Silnik Wankla w jeździe i w praktyce serwisowej, prezentujemy egzemplarz I serii produkcyjnej. Mercedes W123: Beczką na Safari, historia startów fabrycznego zespołu Mercedesa w East African Safari 1978 i 1979, polska załoga Sobiesław Zasada/Błażej Krupa i ich niezniszczalny rajdowy Mercedes 280E, opowiada Błażej Krupa. Zaporożec ZAZ-968: Uroki radzieckiej mini-limuzyny, popularny „Uszatek” i ludzie, którzy jeżdżą takimi niemal na co dzień. Technika: Jak wyjąć przednią szybę i jej nie stłuc, także: jak z pomiaru ciśnienia sprężania dowiedzieć się prawie wszystkiego o stanie silnika. Mongol Rally: Samochodowe szaleństwo na 13 tys. km, z Londynu do Ułan Bator samochodami do 1000 cc pojemności. Bez ścigania, liczy się przetrwanie. Autostrady Rosji, stepy Kazachstanu i mongolskie pustkowia. Relacja oczami uczestnika. I wiele innych ciekawych tematów. Zapraszamy do lektury przypominając, że Classicauto jest już miesięcznikiem! |
KinioPP Miłośnik FSO FSO1500/Felicia/2xJawa Szczecinek | 2007-02-03 15:02:58 Mam na stole ale literki mi się chwilowo rozmywają w oczach więc poczytam jutro dopiero |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2007-02-04 15:36:21 jest "zaporek" (nawet niebieski ) więc ten numer muszę mieć koniecznie |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2007-02-04 15:52:00
Jest lancia wiec ten numer zakup i dlamnie |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2007-02-04 16:02:11 dwa numery w cenie jednego-zrozumiałem |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2007-02-04 16:21:29
Moze jeszcze dostaniesz gratis jak ostatnio |
szymoniec Miłośnik FSO SUPB01 | 2007-07-03 13:48:43 W najnowszym numerze artykuł o "polskich" Lanciach Stratos. |
zenolop Polonez1.4 16V DOHC Warszawa | 2007-07-03 13:55:29
W młodości chciałem sobie takiego kupić jako pierwszy samochód. Buda to kopia NSU Prinz, a silnik to dwa silniki malucha zlepione w jeden.. Jednak autko wyjątkowo mało trwałe. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-07-03 19:27:04 Też tak kiedyś myślałem, ale to wcale nie są wbrew pozorom dwa silniki od malucha. To są dwie "góry" silników również od NSU Prinz połączone wałem, obudową, miską olejową itd... (Pojemność była owszem jak w maluchu). A co do trwałości to najlepiej mówi o tym tekst z instrukcji obsługi według której remont kapitalny silnika w ogóle nie jest przewidziany, tylko jak coś zaczyna szwankować to należy wymienić cały silnik. |