Classicauto / Automobilista - nowy numer. - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2004-11-07 15:43:56, OLO pisze:
Ty zaraz po łbie dostaniesz



No co? zobaczyć sobie już nawet nie wolno?
  
 
Cytat:
2004-11-07 15:46:45, Janio pisze:
No co? zobaczyć sobie już nawet nie wolno?


Wolno - tylko to wiąze sie z pewnym ryzykiem

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Jak bede mial fundusz to kupie tą gazetke... bylem na tych targach i auto mi sie bardzo podobalo, ale na schowku mial 1300 napis, na boku 1800, a pod maska 2000...ciekawa mieszanka ale ogolnie super, tapicerka ekstra
  
 
Dokładnie - dzisiaj ją przejrzałem i faktycznie - Fiat niby stylizowany na Acropolis (wygląda świetnie, chyba sobie zafunduję pod choinkę razem z garażem ) ale pod maska 2.0 D.O.H.C. A ten Golf I - no dobra, GTI, ale jakoś nie bardzo mi się podoba. Jak gazeta o klasykach, to chociaż niech pokażą "klasyka" GTI, a może już się żaden poza muzeami nie uchował (tak bez przeróbek)?
Ale cena - trochę dużo...
  
 
no już mi gazetka przyszła do mojego kioseq w piątek. jak dla mnie gitara, ale za drogo. jakby nie to że mam kiosek to bym musiał po empikach latać i czytać
  
 
ale zaras zaras panowie dawids opublikował zdjęcie GT classic na którym jest pokazany biały fiacik a ja kupiłem gt classic gdzie na pierwszej stronie jest fiat akropolis
skąd ta pomyłka ?????????? czyżby były dwa inne numery tego czasopisma ? może ni to ktos wyjaśnić?
  
 
Dzis nabylem GTC. Na razie zdazylem tylko przejrzec - poza tym Golfem na koncu calkiem ciekawie sie prezentuje. Co do wyzszosci GTC nad Automobilista - drugi periodyk obejmuje znacznie szerszy przedzial czasowy i pojazdowy (chociaz ilosc przedrukow z pism niemieckich i wielostronicowych relkam cudsrodkowrenowacyjnych zaczyna byc irytujaca).

BTW Opisywany "Acropolis" bedzie chyba pokazywany w najblizszym V-max (TV4, sobota - cos kolo poludnia)
  
 
kupiłem GT Classic. Jest ciekawsze niż GT Plastic. Artykuly o DF/PN mają to do siebie ze można je czytać wiecznie mimo iż zna sie treść na pamięć.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
niestety absolutny brak klimatu lat 70.chlopaki postawili na prezetacje nie skonczonego akropolisa 2000.nie zgadzam sie z wydawca ze silniczek 1500 nie nadaje sie do wyglupow na sniegu.poza tym nie widze zadnego genialnego pomyslu.nie mozna tak publicznie o sobie.rejestracja jest kiczowata no i golf...
  
 
Cytat:
2004-11-07 15:33:28, Janio pisze:
Myślełem, że zdjęcia hostessy


To dobrze myślałeś - to był przekaz podprogowy .

A na GT-C mam nadzieje naciągnąć starszych . Każdy grosz cenny jak się zbiera na...
...Argentę tym raziem .
  
 
Tak reklamujecie to GTC,ze chyba jutro nabędę...
Race - matko bosko,kolejna fura
  
 
Cytat:
Race - matko bosko,kolejna fura



chciałeś powiedzieć matko Bosto
  
 
Cytat:
2004-11-09 21:58:02, OLO pisze:
... Artykuly o DF/PN mają to do siebie ze można je czytać wiecznie mimo iż zna sie treść na pamięć.


to prawda, ja regularnie czytam AŚ nr 48 z 25.11.98 w którym jest prezentacja Poloneza GSI ze wszystkimi bajerkami
  
 
Cytat:
2004-11-09 23:38:09, kaovietz pisze:
(...)
Race - matko bosko,kolejna fura


No przeca nie można stać w miejscu - trza działać, rozwijać się, poszerzać horyzonty... . Jak tylko uzbieram kasiore jade ją ratować - oby tylko jakiś burak mnie nie uprzedził i autko nie poszło na zarżnięcie .


Cytat:
2004-11-09 23:59:25, Cosmo pisze:
chciałeś powiedzieć matko Bosto


Dobre! Podoba mnie się .
  
 
Cytat:
2004-11-07 14:31:00, wioorek pisze:
no błędy merytoryczne tylko dwa: MR75 od 16 marca ,a nie od stycznia bagażnik na linkę od 78 a nie 83.



co do błedow to jeszcze mozliwosc zamontowania maglownicy z poloneza caro troche w oczy kole, ciekawe skad oni to wzieli
  
 
Orindż stary druhu, co Cie tu przywiało?
  
 
Cytat:
2004-11-11 00:26:09, Race_D pisze:
Orindż stary druhu, co Cie tu przywiało?




chce zarobic na sympatyka

  
 
Kupiłem,przejrzałem.
Czas przeczytać od deski do deski
  
 
Kupiłem i przeczytałem praktycznie od dechy do dechy. O istnieniu tego czasopisma dowiedziałem się właśnie z tego wątku. Moje odczucia są następujące. Za pisanie o DF-ach znowu wziął się ktoś kto ma o tym tak znikoma wiedzę, że jest to miejscami żenujące. Generalnie w artykułach o Aucie Numeru jest kupa bzdetów opartych na obiegowych opiniach (ciekawe że akurat Szanownemu Wydawcy własnie odpadło koło w DF-ie ) dość umiejętnie okraszona dowcipnymi wstawkami w stylu np tej o Monte Carlo z dziurami w podłodze takimi, że koty przez nie wchodziły do środka na nocleg. Niesamowite! Zamiast rzetelnej informacji mamy odpowiednio zmiksowaną lekkostrawną papkę na poziomie intelektualnym przystępnym dla dzisiejszego odbiorcy. Nie liczy się CO się pisze tylko JAK. Ma być łatwe i przyjemne w czytaniu.
Co do Akropolisa. Klasyczne EFEKCIARSTWO. Zastanawiam się co było pierwsze auto czy pomysł na czasopismo. Sądzę, że poczciwy DF miał odegrać rolę wabia w celu przyciągnięcia uwagi i wypromowania GT Classic. Szkoda, bo auto pewnie skończy swój żywot na jakimś słupie czy drzewie po kolejnej próbie przejścia zakrętu tzw efektownym bokiem.
Teraz przynajmniej wiemy co sie stało z silnikiem, o którym jakiś rok temu pisał jeden z kolegów na forum dając linka do obrazka, gdzie był widoczny w identycznym stojaku do odpalania jak ten pokazany w GT Classic.
Moda na tuning powoli przemija więc trzeba umiejętnie rozbudzać nowe pasje w społeczeństwie żeby się trzymać na topie. Pewnie następne będzie GT Wertep (to o off roadzie) albo GT Tank dla miłośników T-34. Z prawdziwą trwogą myślę o dniu gdy pojawi się GT Tractor z Witkowskim na Lanc Buldogu...
  
 
A teraz pozwolę sobie wziąść w obronę Automobilistę na którym tu paru kolegów dość lekką ręką sobie pojechało... Otóż drodzy Panowie to właśnie ten nudny i irytujący kilkoma reklamami miesięcznik, zamieścił do tej pory trzy (o ile mnie pamięć nie myli) wspaniałe artykuły o czasach świetności Dużego Fiata. Traktowały one kolejno o Rekordzie na podwrocławskiej autostradzie, Rajdzie Press on Regardless w USA i o udziale DF-ów w Rajdzie Safari. Napisane o niebo bardziej rzeczowo z dużą ilością ciekawych szczegółów stanowią przykład jak można pisać o Polskich Fiatach w sporcie. Warto o tym pamiętać. Każdy numer zawiera kilka ciekawych artykułów traktujących o samochodach z podaniem pełnych danych technicznych. Ponadto są tez artykuły o historii automobilizmu w Polsce, czy też o przemyśle związanym z tą dziedziną jak np o Stomilu Dębica czy Rafinerii w Czechowicach Dziedzicach - ciekawe ilu ludzi w Polsce wie że była to pierwsza rafineria w Europie, własność Vacuum Oil Company (własciciela marki MOBIL) aż do 1945roku?
Automobilista to chyba jedyne czasopismo pisane w starym dobrym stylu z zachowaniem klimatu epoki. Jeden czy dwa artykuły w numerze tłumaczone z niemieckiego nie są w stanie przesądzać o kształcie całości. Zresztą taki argument w czasach kiedy całe gazety są tylko polskimi edycjami ich niemieckich pierwowzorów jest trochę śmieszny.
Myślę że Automobilista sam się obroni a konkurencja na rynku tylko korzystnie wpłynie na jego i tak wysoki poziom.