Naklejka - LobTest - z innej beczki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie mając większych szans na szybkie uczestnictwo w LOB-Party (ze względów osobistych i trochę by mi było wstyd postawić moją zniszczoną staruszkę obok innych "wypasionych" Bestii) postanowiłem się sam oznakować.

Naklejka będzie też żółta, wielkością zbliżona do LOB'owej.
Logo zerżnę ze strony Urg'a(jak pozwoli )
Napisy czarne:
"Los Omegas Bestiales-Club",
"LobTest - Solltys"

po co?
A po to, żeby inni uczestnicy ruchu widzieli, że mam coś wspólnego z LOB, a wtajemniczeni i tak doczytają, że jestem tylko początkującym - mimo że tu na forum statusik mi podskoczył.

Poza tym inni wtajemniczeni w czasie jazdy dostrzegą "tylko" żółty prostokącik co da im sygnał że to "swój"
Mi ostatnio głowa się "urywa" za wszystkimi Omesiami na drodze jak szukam żóltego znaczka, ale pusto - wawa to taka mieścina
Jak wichry przywieją mnie na LOB-Party to oczywiście naklejka zostanie zastąpiona ta właściwą

Zaznaczam, że nie chodzi mi o podszywanie sie pod klubowe oznaczenia (może być nawet pusty żółty prostokącik), chodzi mi tylko i wyłącznie o sygnalizację na drodze - swój-obcy

Jeżeli pomysł się spodoba to mogę tego naprodukowac więcej i przesłać paczuszkę wybranemu masterowi w celu rozsyłania chętnym świerzakom pocztą za pobraniem w wysokości 4piw.
Oczywiście master rozsyłający nie wychla wszystkiego sam tylko będzie gromadził nadsyłane płynne złoto i podzieli się nim przy najbliższym LOB-Party z innymi weteranami.

A teraz proszę o opinie.
Przy wyraźnym sprzeciwie Weteranów zarzucę z głębokim smutkiem ten pomysł.
Upraszam o nie rzucanie mięsem
  
 
Z glebokim smutkiem zawiadamiam iz :

pelnoprawnym czlonkiem LOB ( czyli bez NET w statusie ) jest osoba ktora pokazala swoj i swojej Omesi ryjek na LOB Party.

I tylko takim osobom przysluguje zaszczyt przyozdobienia kupra Omesi logiem LOB.

Glos ostateczny i werdykt w tej sprawie nalezy jak zwykle do grona VETS.

Moj glos - NIE
  
 
Witka.