HELP - Wymiana paska rozrządu 1,4 CVH

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wpadłem na głupi pomysł żeby samemu sobie wymienić pasek rozrządu. Więc zamówiłem pasek, już przyszedł, no i zacząłem czytać instrukcję, a tu pisze
"Założyć sprężynę napinacza paska zębatego (dostarczaną wraz z paskiem)."
A ja z paskiem nie dostałem żadnej sprężyny, na i co teraz zrobić, czy da się jakoś bez tej sprężyny to zmontować , czy muszę do warsztatu zawieźć i tam mi wszystko zrobią??


  
 
chodzi o to ze napinacz ma w sobie sprezyne i najlepiej wymieniac komplet - napinacz + pasek - jezeli rolka napinacza jest ok to tego ruszac nie musisz - wystarczy ze poluzujesz naciag zmienisz pasek i odpowiednio naciagniesz
  
 
Ufffffffff, to mi ulżyło conieco, ale gorzej jak się okaże że napinacz tez musze kupić, bo tanie to to nie jest
  
 
I jak poszła wymiana? Też przymierzam się do tej roboty.
  
 
napewno bez problemu, to nic wielkiego a jak sie ma ksiazke to juz wogole latwizna
  
 
panowie wymieniać napinacz!!!!kto tego nie robi jest moim zdaniem oszołomem z doświadczenia wiem że nie warto oszczędzac na tym elemencie.bo dziś niby jest oki a zrobisz 10000 km i ci wszystko strzeli .w ogóle nie uznaje wymiany samego paska to tak jak z seksem albo do końca albo wcale.ja w kazdym razie mam za soba tą operację,i wymieniłem pasek i napinacz,myślz ze dasz radę a dobra rada jest to ze mimo fabrycznych znaków na kołach warto zrobic swoje np.markerem czs operacji jeśli dysponujesz podnosnikiem 40 minut tylko kijowe dojscie jeśłi chodzi o nagiąg paska ,najlepiej chyba od dołu,naciągnąć napinacz i oczywiście nie przeasdadzaj z naciagiem.zrób z 500 km i sprawdz naciąg.
  
 
No bez przesady. Naciąg od góry bezproblemowo można wyregulować. Gorzej z odkręceniem nakrętki koła pasowego. Przyda się druga osoba do depnięcia w hamulce.
  
 
przeciez cvh ma trzy punty ktore ci mowia o polozeniu tloka. cecha na kole, cecha na kole zebatym i glowicy oraz iskra ustawiona na piewszy cylinder. jesli te 3 rzeczy graja to nie ma sily zeby nie wyszlo
  
 
OT hmm a do czego ci marker przy sexie??
  
 
Do oznaczenia koordynatów?
  
 
A mój pasek sobie leży i czeka. Kanału nie mam i czasu za bardzo też nie żeby się za to wziąść. No i ten napinacz bym jeszcze dokupił. Ale trzeba by przed zimą to zrobić, więc chyb aw przyszłym tyg się za to wezmę, moze jakąś fotorelację zrobię, jak mi isę uda.

  
 
A po co fotorelacja do czterech śrub na krzyż?
  
 
Chyba masz rację Wilku. Zresztą w książce jest wszystko dokładnie opisane.
  
 
No znalazłem na necie napinacze paska rozrządu, tylko teraz nie wiem który będzie posował to mojego escorcika??
może zerkniecie tutaj i doradzicie, bo są tam jakieś E4G005 i E4G006 , ale te numery mi ni jak nie pasuję do niczego.

Aha na innej stronce znalazłem napinacz o numerze konkretnie takim jak fordowski (6182891)
Tutaj jaiejś firmy HP. Ale jest troszke droższy niż tamte w promocji i dlatego chciałem kupić coś z tamtych.

I Jeszcze jedno. Nie wiecie czy sprężynkę sprzedają w komplecie z napinaczem czy trzeba dokupić ją osobno??
  
 
no ja ostatnio wymieniałem rozrzad w moim walka trwała 6 godzin bo jedna głopia sruba z wału nie chciała się wykrecić dopiero palnik i zimna woda pomogły