Tuning escorta - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
to ma być RS ?? skąd te przypuszczenia...
jesli dobrze widze to autko jest 5 drzwiowe, coś chyba nie bardzo pasuje to do autka o charaterze sportowym, jest jeszcze kilka innych detali które świadczą że to nie RS przynajmniej fabryczny
  
 
Cytat:
2004-11-15 22:41:27, ZEUS666 pisze:
WIEC PROSZE O RADY JAK PODNIESC MOC W MOJEJ ESSINCE W STANDARDZIE MAM 130 KM (KATA NIEMAM JUZ)



Jeśli jak mówisz masz 130 koni, to jest to przeszczep, ale o tym pisałem już w innym wątku.

Zapytaj chłopaków z RS Technik.

P.S. Rogos były pakiety stylizacyjne RS. Schiller miał taki w swojej Mk7.
  
 
Zeus, a jakie hamowniki wstawiasz?? I jaki przybliżony koszt?? No i co tam trzeba wyminić?? Bo bardzo jestem tym tematem zainteresowany - na wiosnę bym sobie strzeli jak się wybije kasowo po remoncie mieszkania....
  
 
A zastanawiał się ktoś ile kosztuje przerobienie cywilnego Essiego do wersji chociażby usportowionej a w RSie lub Cossim przeróbki albo adaptacje
  
 
Cytat:
2004-11-16 05:13:44, WilK pisze:
P.S. Rogos były pakiety stylizacyjne RS. Schiller miał taki w swojej Mk7.



heh, no zgodze sie z Toba Wilku że auto mogło wyjść z salonu razem z takim pakietem,
pewnie to był model ghia plus takowy pakiet, albo jeszcze coś innego zmodernizowanego z czasem przez własciciela, moze mk2 po drobnych przeróbkach
  
 
nie to jest duzy fiat przerobiony na essiego mkIX a z rs mozliwe ze to jest pakiet rs przynajmniej tak mam napisane w instrukcji obslugi (czemu to ja niewiem ale mi pasuje ) a jak ostatnio zajechalem do forda na wymiane lozysk to tez mi mowili ze to wersjia rs wiec sie mnie nie czepiajcie A wracajac do tematu to piszcie co byscie mi doradza ztuningowac w silniku aby doszlo pare kucykow
  
 
Cytat:
2004-11-15 22:48:55, ZEUS666 pisze:
fAJERKI NIE SPRZEDAJE A STYLIZACJE ZEWNETRZNA OGRANICZE TYLKO JUZ DO ZALOZENIE PROGOW (TAKICH JAK MIALEM) I DO LAMP Z TYLU Z CZARNYM WKLADEM, A HAMY JUZ WLASNIE ROBIE WIEC PROSZE O PODPOWIEDZI W TUNINGU MECHANICZNYM 3 PORTFELE NA TO IDA WIEC KASKI POWINNO STARCZYC (NIE MOWIEZ JEST JEJ SPORO) CHOC TEN TRZECI JEST NAJPLYDSZY (MOJ) pozdro



a moze wymianka na skóre. Mam nowkę bez poduchy. Poduchę sprzedałem
  
 
Cytat:
2004-11-16 16:30:44, ZEUS666 pisze:
nie to jest duzy fiat przerobiony na essiego mkIX a z rs mozliwe ze to jest pakiet rs przynajmniej tak mam napisane w instrukcji obslugi (czemu to ja niewiem ale mi pasuje ) a jak ostatnio zajechalem do forda na wymiane lozysk to tez mi mowili ze to wersjia rs wiec sie mnie nie czepiajcie A wracajac do tematu to piszcie co byscie mi doradza ztuningowac w silniku aby doszlo pare kucykow



Mi mówili, ze mam chomiki pod maską, zajrzałem i rzeczywiście były.

Dodać mocy do tych 115, które posiadasz? Inne wałki, mapy komputera, wtrysk oleju na denka tłoków, można pokusić się o podniesienie sprężania itp.
  
 
Cytat:
Dodać mocy do tych 115, które posiadasz? Inne wałki, mapy komputera, wtrysk oleju na denka tłoków, można pokusić się o podniesienie sprężania itp.

no i to jest odpowiedz na ktora czekalem Dzieki Wilku
Cytat:
a moze wymianka na skóre. Mam nowkę bez poduchy. Poduchę sprzedałem

hehe ona jest drewniano-skorzana wiec niezamieniam sie
  
 
a moze mi powiecie jak zmienic dzwiek slinika (ten co wychodzi z rury wydechowej) bo jak depne mu w gaz to od 4000-4500 obr. mam taki sam dzwiek jak polonez na lpg 20 letni na maksymalnych obrotach taki przegwizd, a chcial bym miec bardziej basowy Mam zamontowany tl koncowy Ulter ze 100mm (koncowka) kata wywalilem (i od tego momentu mam wlasnie ten przegwizd)
  
 
Ja jutro jadę na przegląd techniczny na SKP, a później do UM po białe tablice.

Nareszcie stanę się pełnoprawnym właścicielem wymarzonego Essie'go .

Mając na uwadze koszty związane z zakupem samochodu i doprowadzeniem go do stanu uzywalności, muszę zabrać się za tuning od nazwijmy to "od końca". Czyli najpierw będa to elementy mniej widoczne dla ludzi "z zewnątrz". Mianowicie.

Pierwsze co zrobię to podłączę dwa układy scalone (wykonane własnoręcznie ).
Pierwszy będzie odpowiedzialny za to że światło w kabinie zapali się po otworzeniu drzwi z pilota od autoalarmu i będzie gasło po czasie ustalonym przeze mnie (po zamknięciu drzwi światło będzie się świeciło w kabinie jeszcze przez 10 sekund lub zgaśnie bezpośrednio po uruchomieniu silnika).
Drugi sprawi że światło będzie się "rozpalało" i "przygasało" stopniowo(kiedy jeździłem Stilo bardzo mi się to spodobało).

Kolejny zakpu to będzie drewno na deskę, bo obecnie mam czarny plastik, a na wiosnę będę planował zakup jakis ślicznych alusków.

Pozdrawiam