Wspomaganie mi siadło!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak sie jeszce wczoraj chwaliłem że mój essi jest bez zarzutu tak dzisiaj wali sie wszystko na maxa.
Otóż wróciłem dzisiaj z trasy jakies 50km i słysze a tu przy skrecaniu kierownicy coś buczy i syczy podnosze maske patrze i wokół pompki wspomagania wszystko zarzygane olejem hydraulicznym a w zbiorniczku ledwo na dnie zostało . Napiszcie mi jak sprawdzic szczelnosć przewodów (bo może to właśnie jakis ścisk póścił) a może to pompka jak ją sprawdzić?
  
 
na początek wszystko umyć a później szukać dziury
  
 
A tak przy okazji bo i tak bede nowy olej wlewał to jaki można lać chodzi mi o marke i lepkośc?
  
 
Orginalny to: Ford Automatic Transmission Fluid zgodny z normą Forda ESP-M2C 166-H
Nie należy lać pod znak max.
  
 
rzeczywiście polecam oryginalny olej do wspomagania, bo ja wymieniłem na Mobil jakiś tam czerwony i pompa chodzi głośniej. Pewnie inna lepkość i takie tam parametry.
BTW u mnie zbiorniczek przetarł się od paska napędzającego pompę i alternator - bo wyskoczył z mocowania. Najlepiej wymienić na używany ze szrotu, albo na szybko zakleić silikonem do temperatury (ma chyba czerwony kolor).
  
 
Wielkie dzięki chłopaki
Już znalazłem przyczyne przetarł mi się przewód powrotu oleju do zbiorniczka a przetarł go pasek (tak samo jak tobie Tomeks) alternatora i pompy ,dziura taka że mały palec wchodzi .Węzyk bedzie nowy moze jeszcze dzisiaj.
A ile daliście za ten olej?
  
 
Tez mam gdzies dziurke i mi lekko leje ale narazie sie tym nie przejmuje i dolewam. A dolewam Dextrona chyba 4 Mobilu 1 bo jest go pelno wszedzie a i cena wmiare okolo 10zł za 1 L co do glosnosci nie zaowazylem jakis roznic miedzy innymi plynami o klasie 4
 
  
Kup zwykłego ATF do przekładni , firma nie ważna , ale będzie lżej chodizło wszystko , może być głośniej ale na zime jest lepszy po jest żadszy.
  
 
Popieram Fachowca!!!!
 
  
to znaczy ATF czy Mobila i tak przy okazji nie wiecie ile stoi taki przewód gumowy
  
 
ATF to rodzaj oleju a nie nzawa , jest Mobil ATF , Lotos ATF , Castrol ATF , i inne marka nie gra roli aby był to ATF ( czerwony ) do przekladni mechanicznych.

Kup najtańszy ja osobiście mam chba jakiś polski z Orlena.
Przewód cena ?
  
 
ok teraz rozumiem wielkie dzięki
  
 
Mi się wydaje, że Automatic Transmission Fluid. Ale głowy nie dam.
  
 
Cytat:
2003-01-01 17:30:11, WilK pisze:
Mi się wydaje, że Automatic Transmission Fluid. Ale głowy nie dam.



Jakos tak to brzmi
 
  
[quote]
2002-12-31 15:06:16, Fazzi pisze:
Orginalny to: Ford Automatic Transmission Fluid zgodny z normą Forda ESP-M2C 166-H

Chociaż z tego co napisali inni można też lać inne oleje
  
 
Właśnie jade do sallonu az sie boje o ceny
  
 
Niw uwierzycie ile mi facet w ASO zawołał za węzyk gumowy powrotny od przekładni do zbiorniczka wspomagania--280zł
chyba z deka przegiecie
brak słów
  
 
Cytat:
2003-01-02 11:51:43, matias pisze:
Niw uwierzycie ile mi facet w ASO zawołał za węzyk gumowy powrotny od przekładni do zbiorniczka wspomagania--280zł
chyba z deka przegiecie
brak słów



Uroki ASO... Części lepiej szukać u nieautoryzowanych specjalistów.
  
 
Cytat:
2003-01-02 23:21:41, tomkx pisze:
Cytat:
2003-01-02 11:51:43, matias pisze:
Niw uwierzycie ile mi facet w ASO zawołał za węzyk gumowy powrotny od przekładni do zbiorniczka wspomagania--280zł
chyba z deka przegiecie
brak słów



Uroki ASO... Części lepiej szukać u nieautoryzowanych specjalistów.



Albo też auuu! bum! ożesz ty! Do it Yourself
  
 
Cytat:
2003-01-02 23:28:52, WilK pisze:
Albo też auuu! bum! ożesz ty! Do it Yourself



Racja - niech Matias zrobi sobie gumowy wężyk z...