Top Gear - Strona 14

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Koot znowu filozof w tobie sie odzywa...
  
 
KooT tym razem ma wiele racji - pilot oblatywacz CZUJE maszynę i jej krytyczne zachowanie np miłe zjawisko flater sterów i nie zmusza maszyny do maxa lecz odpuszcza i zgłasza problem konstruktorom i mechanikom! (i tak do postępuje do aż do usunięcia usterki ). próba przekroczenia bariery dźwieku w lotnictwie to historia tragiczna !!! wielu przypłacało to życiem
bo głupieli gdy np stery wysokości dostawały ,, rewersu'' cisnąc : drązek się wznosiło !!! (i odwrotnie -ciągnąc mocniej nurkowało się mocniej ! ) zamotujcie kierownicę kręconą odwrotnie -zapewniam że 90% się rozbije przy 90km/h
Nie sądzę że idol miał doświadczenie tego typu -bo licencja rajdowa na odrzutowy napęd to jak karta motorowerowa na motor 120hp
  
 
Cytat:
2006-09-28 13:27:45, vistula pisze:
Koot znowu filozof w tobie sie odzywa...


Dzięki za podpowiedź - sygnaturka już się robi.