Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Sobot F&F Sympatyk Ford Fiesta Bydgoszcz | 2004-11-18 19:04:51 aha cewke też mam zamooliłem i teraz pytanko do wszystich czy ktoś ma pozostałe częsci na sprzedaż ?? Jak tak to walić na priv albo gg |
HuHu Bochnia | 2004-11-18 22:38:37 siema
sluchaj widziel na hodze mil koles do sprzednia caly taki ukald razem z kablami za 200 zl zobacz |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-11-18 23:50:52 a ja kazdemu oszczednemu polecam montaz modulu z poloneza GL200 lub GL180 prawie jak nanoplex tylko czujnik zastepuje w tedy zwykly aparat .Cewka od poldka i juz mamy kilka tysiecy wolt wiecej !!!!! |
HuHu Bochnia | 2004-11-18 23:54:34 testowales to kiedys moglbys podac wiecej informacji [ wiadomość edytowana przez: HuHu dnia 2004-11-19 00:01:35 ] |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-11-19 00:11:18 testuje to jzu od 3 lat heheh i sie nie zawiodlem mam cewke od poldka i modul GL200 tez z poldka teraz platynki nie sa obciazone napiecie na swiecach jest wyzsze o kilka tys, wolt same zalety (modul widoczny na focie popprawej stronie komory silnika )
[ wiadomość edytowana przez: parnel dnia 2004-11-19 00:14:15 ] |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-11-19 02:01:55 u mnie od takiego podwieszania silnika sie ucho wygielo |
N_I_T_R_O F&F MEMBER Alfa Romeo 156 SW Cz-wa | 2004-11-19 08:29:08 Mam instalacje, jesli potrzebujesz.Impulsator tez mam. |
vir malec + ibizka Kraków | 2005-09-04 12:32:37 Odkopuje trupa, bo mam pytanie nanoplexowe. Mam juz chyba wszystkie graty, zeby sobie w FL-u zalozyc nanoplexa, ale slyszalem cos, ze w elegancie inna jest tez pokrywa rozrzadu. No i nie wiem, czy mam tez tego elementu szukac, czy moze zostac pokrywa z FL-a? Nie bedzie problemow z przykreceniem czujnika polozenie walu do FL-owskiej pokrywy? |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-09-04 12:40:48 pokrywa jest ta sama tylko koło pasowe jest inne. |
kz61 Peugeot 306 XN Bochnia | 2005-09-04 22:24:29 Dużo zachodu z tym nanopleksem no i ma się co psuć. Popieram opinię Parnela. 6lat maluch jeżdzi z modułem własnej roboty. Coś ala GL 200. Aparat, cewka ta sama. Przewód oporowy ominięty. Awaria nanopleksa to koniec jazdy. Ja przepinam 2 wtyczki i pyrkam dalej po staremu ale jeszcze się nie zdarzyło. |
KonradosWuWuA Warszawa | 2005-09-04 22:30:44
Wlasnie sęk w tym ze nanoplex jest bezawaryjny. Jedyny problem jaki sie moze pojawic to jak ktos bezmyslnie zamontouje kabel ktory idzie od czujnika polozenia walu do cewki i mu sie on urwie, przetrze itp. |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2005-09-04 22:32:55 ja tam mam do czynienia z nanoplexami juz ze 3 lata chyba i jeszcze nigdy nic mnie powiazanego z tym nie zawiodlo
zapytam ludzi ktorzy maja tradycyjny aparat ile przez ostatnie 3 lata bawiliscie sie zwyklym aparatem?? mnie gdyby sie teraz zepsul i mnie postawil nanoplex w srdoku lasu bez mozilwosci dalszej jazdy to i tak bym dalej chcial go miec bo moim zdaniem jest najleszpa rzeczą jaka wymyslili w maluchu przez te wszystkie lata produkcji [ wiadomość edytowana przez: kabul dnia 2005-09-04 22:34:56 ] |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-09-04 22:50:06 jak trza komus to mam wsio od wiazki po obudowe z el i kolo pasowe. |
vir malec + ibizka Kraków | 2005-09-04 22:55:05
Jak sobie zalozysz nanoplex do FL-a to masz dokladnie to samo. jak padnie nanoplex to podpinasz zasilanie do zwyklej FL-owskiej cewki, przepinasz do niej kable wysokiego napiecia i jedziesz dalej. [edit] A i jeszcze jeden drobiazg: uklad o ktorym mowisz mam zalozony. Fajna sprawa - mocniejsza iskra, bezproblemowe odpalanie w zimie. Ale pozostaje jeden spory minus: dupawa charakterystyka kata wyprzedzenia (niezalezna od obciazenia auta) i koniecznosc okresowej regulacji zaplonu, co zaczyna mnie juz draznic... [ wiadomość edytowana przez: vir dnia 2005-09-04 22:58:14 ] |
Piter_Solution F&F Sympatyk fiat 126p/Peugeot 106 Warszawa | 2005-09-04 23:46:15 zapytajcie -KonradosWuWuA dlaczego włozył zapłon elektroniczny
mam nanoplexa i niemam zadnych problemów zero dotego świece NGK i naprwde nic się tam nie psuje kiedyś znajomy szukał kupywał moduły itp.. bo przerywał mu co się okazało przewód do czujnika był przerwany i zwierał z masą zaizolowałem przewód i chodzi do dzisiaj nic się nie psuje. a kto powiedział ze jezeli juz sie coś popsuje nie pojade dalej ewentualnie wkładam aparat i smigam ale jak otąd nic odpukać sie nie popsuło jestem szcześliwy z tego wynalazku |
Piter_Solution F&F Sympatyk fiat 126p/Peugeot 106 Warszawa | 2005-09-04 23:48:17 zapytajcie -KonradosWuWuA dlaczego włozył zapłon elektroniczny
mam nanoplexa i niemam zadnych problemów zero dotego świece NGK i naprwde nic się tam nie psuje kiedyś znajomy szukał kupywał moduły itp.. bo przerywał mu co się okazało przewód do czujnika był przerwany i zwierał z masą zaizolowałem przewód i chodzi do dzisiaj nic się nie psuje. a kto powiedział ze jezeli juz sie coś popsuje nie pojade dalej ewentualnie wkładam aparat i smigam ale jak otąd nic odpukać sie nie popsuło jestem szcześliwy z tego wynalazku A pozaty jest bez stykowy nic się nie wypala (styki w aparacie) |
kz61 Peugeot 306 XN Bochnia | 2005-09-05 00:46:26 Po pierwsze -styki też mi się nie wypalają.
Po drugie -popracowałem chwilkę nad aparatem zapł. i charakterystykę mam lepszą od nanopleksa. I mimo to uważam że dobrze że to wymyślili ale mogli więcej. Jak patrzę na tę charakterystykę to mam wrażenie że ruski na lampach więcej by uzyskali. Ale powie ktoś -po cholerę do takiego auta coś lepszego? I dlatego zrobiłem jak zrobiłem. Tak aby zapłon nie był droższy od reszty samochodu. A zapłon regulujemy najczęściej dlatego że lejemy do baku coraz więcej wody a coraz mniej benzyny. Ale to już inny wątek. |