DZIAŁ ---- REKORD C D E - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hhmmm osobiście tego nie robilem i Ci dzis nie powiem jak to wyglada, moj kuzyn robil u siebie w fordzie sierra , i mowil mi ze wkladal takie urządonko od poloneza atuplus, tylko nie mowil czy je kupil ze szrotu czy ze sklepu mowil ze 30 zł za to dal.
ale rodzai wygaszen jest wiele,

eehh dzis mojego rekordzika postawilem pare razy na ręcznym bo fajne zakrety byly ( i parkowanie) , wniosek musze dolac oleju,
bo mi lampka mrugła
niestety, bywa
  
 
Taaa... o tym wygaszaniu to tylko tak napomknąłem - będę je robił sam - akurat się trochę w wolnych chwilach param elektroniką
Chodzi mi o to, żeby wogóle móc włączyć światło przy zamkniętych drzwiach - brak wyłącznika!... No i zastanawiam się, czy ten trzeci przewód nie jest może przypadkiem od tego

Heh, co bywa? Że lampka od oleju mruga?
Ja dolewam oleju średnio co 2-3 tygodnie, bo mi tak go wciąga...
No, ale mnie czeka remoncik...
  
 
jak to brak wylączynika ?? no przy zamknietych dzwiach
tam gdzie zapalasz swiatla mijania , pociągasz to do siebie i sie zapala światło w kabinie... , chyba o to chodzi , co tu wiecej robic??
  
 
Witam...
Z wyłącznikiem "miałem" podobny problem , jest dokładnie tak jak to opisał odlocik
Instalkę obrotka opisał dokładnie t-omeg dla kolegi arteca Instalacja obrotomierza więc może to Ci coś powie...
Co do oleju mój też 'wciąga" ok 1,5l na 2000....również myślę o wymianie pierścieni i uszczelniaczy...
orientujecie się może ile kasy trzeba na to przeznaczyć...
  
 
No qrka wodna...
Przecież to się kwalifikuje na nie wiem co...
Chociaż pamiętam jak qmpel szukał, jak zostawić pozycyjki bez kluczyka - okazało się, że trzeba robić siakieś czary-mary z tym kluczykiem przed wyjęciem

Co do instalacji obrotka to w zasadzie chyba sobie poradzę, robiłem już rozpoznanie terenu i swoją deskę znam już dokładnie

Mówisz, że też Ci wciąga 1,5l na 2000? Heh, mi na 1000

A co do remonciku... Chodziłem po szrotach, i wyszło mi, że pierścienie, uszczelki, panewki i kilka innych drobniejszych pierdółek przy okazji otwartej głowicy za części wyjdzie ok. 400-600 zł plus robocizna... Po wymianie panewek w zasadzie powinno się oszlifować wał (aczkolwiek nie wszyscy tak uważają...), razem - w zależności od tego, kto Ci to będzie robił - 800-1500zł.
  
 
Witam...
To jeszcze "ka$ka" do przyjęcia ... jesli zamknie się taka kwotą...
Generalnie myślę narazie o pierścieniach i uszczelniaczach...
No ew. jeszcze skrzynia
  
 
Ech, skrzynia...
Ja się boję, że mi synchronizator padł... ale może nie Musiałbym się wczołgać i od spodu popatrzeć, czy wszystko się twardo trzyma qpy... może coś podokręcać tylko. W zasadzie mam problem tylko z dwójką - potrafi mi wyskoczyć od razu po wysprzęgleniu. Tylko dwójka i tylko po wysprzęgleniu.
  
 
Cytat:


A co do remonciku... Chodziłem po szrotach, i wyszło mi, że pierścienie, uszczelki, panewki i kilka innych drobniejszych pierdółek przy okazji otwartej głowicy za części wyjdzie ok. 400-600 zł plus robocizna... Po wymianie panewek w zasadzie powinno się oszlifować wał (aczkolwiek nie wszyscy tak uważają...), razem - w zależności od tego, kto Ci to będzie robił - 800-1500zł.



A nie lepiej jakiś motorek, za taką kasiorkę masz w Krakowie 2.0 8V ze Szwajcarji.
  
 
Waldek, zapewne lepiej...
Sęk w tym, że tutaj w Szczecinie jakoś nie mam na razie takich kontaktów... Poza tym musiałbym znaleźć kogoś z garażem itd.itp.etc.
Myślę o takim rozwiązaniu, i na razie czekam - jeszcze nie wiem, co wybiorę.
  
 
Witam...
Panowie czy orientuje się ktoś czy przy wtryskiwaczu(2.2i) jest możliwość wymienić sam przewód do paliwa czy koniecznie cały wtryskiwacz?
Pękł przewód i sączy się po kropli paliwo
Chodzi oczywiście o Recorda...

[ wiadomość edytowana przez: krisC dnia 2003-12-01 16:10:54 ]
  
 
Cytat:
2003-11-29 18:59:14, utak3r pisze:
No cóż, trzeba by tam zajrzeć.
A co do mierzenia kabli - ManDragon, przewód z cewki wchodzący do obrotomierza w warunkach normalnych będzie miał poziom masy, więc... Dopiero będąc pod gazem coś wykaże, a i tak nie jestem pewien, czy to nie będzie przypadkiem prąd zmienny...



Sorry utak3r ale chyba nie doczytałeś ze mam w swoim Rekordzie silnik 2.3D,a D to skrót od Diesel nie mawnim zadnej cewki
. Ale dzięki za odpowiedź!!!!!!

[ wiadomość edytowana przez: ManDragon dnia 2003-12-01 17:37:30 ]
  
 
Heh...
No cóż... pośpiech to wiesz...
A na dieslach to się kompletnie nie znam...
  
 
no kolego
Cytat:
Waldek, zapewne lepiej...
Sęk w tym, że tutaj w Szczecinie jakoś nie mam na razie takich kontaktów...



wejdz na stronke http://polmozbyt.szczecin.pl/2003_12_07.htm
kurde ja to bym chcial cos z twojego miasta kiedys tam pojade jak uzbieram kaske na to co tam widze.... i co tydzien inne autka
  
 
No to żeś mnie teraz zastrzelił...
A bo widzisz, to jest nowa giełda (półroczna...). Cholera jasna.
Faktycznie, to, co tam stoi ze śmiesznymi cenami wywoławczymi...
  
 
no ba , tyle ze sie dziwie bo ten link na forum chyba w 3 czy 4 postach sie powtarza, z tąd wiem, nawet adres na pamiec znam
  
 
No tak, tyle że ja od niedawna tutaj, a historię przeglądam powolutku, i raczej tylko GARAŻ... no, i jeszcze HUMOR
A wyszukiwarki jak nie było odkąd tu jestem, tak nie ma nadal... coś ją dłuuugo "przebudowywują"..
  
 
Ja nasz prywatny kat na to czekałem witam chłopaki a tu cos o przekładkach http://www.opel-tuning.org/kuvat/rekord_e/mukk/01.jpg troche chory kolor ale zderzak mi sie podoba ponoc od jakiegos merca.
Pozdrawiam
  
 
a panowie i jescze pytanie nie wiecie gdzie dostac taką lotke na bagarznik w rosądnej cenie?
  
 
a panowie i jescze pytanie nie wiecie gdzie dostac taką lotke na bagarznik w rosądnej cenie?
  
 
Ja, jak skończę różniaste naprawy, to w Szczecinie jest Gryf Tuning Club (mam tam paru znajomych ) - robią różne dokładki na wymiar z kompozytów. Np. za dokładkę do przedniego zderzaka wyjdzie coś około 160zł.