DZIAŁ ---- REKORD C D E - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kurde to nie tak dużo a można jakies fotki zobaczyc jak to wygląda??
  
 
Ha, no widzisz... nie skończyłem mojego zdania...
Chciałem napisać, że jak pokończę różne inne historie z moim autkiem, to będę to dopiero robił.
Ale możesz sobie zajrzeć na ich stronę.
  
 
O, a tutaj masz link do lotki na bagażnik do Omegi A ze sklepu internetowego szczecińskiej firmy DJ-Tuning. Cena: 110zł, a ze stopem 130...
Przejrzyj sobie całą ich ofertę.
  
 
utak3er a nie wiesz czy ktos jest w stanie zrobic takie przedłużenie do mask ihttp://www.dj-tuning.pl/index.php?category=75&product=370 no moze byc podobne fajnie by zrobic badlooka w reksie hehe
pozdrawiam
  
 
a i jeszce jedno wiem ze to nie giełda ale cz ktoś z was posiada lampke do podsófitki i lusterko nasuwane na szybe?? za rosadna cene oczywiscie
  
 
lusterko juz mam a powiedzcie mi czy w rekordach były montowane podłokietniki?? a jak nie to czy naprzykład z senatora by pasował, czy ktos z was ma w reksie elektryczne szyby i ewentualnie jezeli to robiliscie ile takie cos kosztuje i mam jescze 2 miliony pytan ale to potem
Pozdrawiam
  
 
Podłokietniki pasują od Senia, a elektrykę też łatwo dorobić - przynajmniej u mnie jest to łatwe, bo jest to w opcji, więc wszystko przygotowane, tylko dostawić siłowniki, a koło drążka zmiany biegów jest taka zaślepka, gdzie montujesz przyciski. Siłowników masz chyba ze trzy rodzaje (nożyce, linka i coś tam jeszcze), więc z ceną jest różnie...
Ja tego jeszcze nie robiłem, bo najpierw chcę wyremontować silnik, ale na wiosnę zapewne zabiorę się za takie bajery właśnie
  
 
Chłopaki (i dziewczęta... ) - powiedzcie mi, jak się zabrać za zdejmowanie tapicerki z drzwi ??
Bo tak na pierwszy rzut oka to nie widzę, a nie chciałbym poprzez nietrafione próby jej zniszczyć... A muszę się dostać do klamki, bo mi coś walnęło i drzwi (tylne) nie chcą się otworzyć - klamka luźno chodzi (i wewnętrzna i zewnętrzna) a drzwi jak zaklęte
  
 
Cytat:
Chłopaki (i dziewczęta... ) - powiedzcie mi, jak się zabrać za zdejmowanie tapicerki z drzwi ??
Bo tak na pierwszy rzut oka to nie widzę, a nie chciałbym poprzez nietrafione próby jej zniszczyć... A muszę się dostać do klamki, bo mi coś walnęło i drzwi (tylne) nie chcą się otworzyć - klamka luźno chodzi (i wewnętrzna i zewnętrzna) a drzwi jak zaklęte



odręc pipstak od otwierania dzwi
zdejmij klamke do szyby jest na sprenzynce zabezpieczającej
potem wkretak krzyzowy odkrecasz wszystkie podłokietniki itp.
jak juz wszystko zdjete poza tapicerka (zerwij ja)
WAZNE z dołu do góry
aha zdejmij maskownice od lusterka moze przeszkadzac (wew)
  
 
Cytat:
2003-12-11 23:37:06, odlocik pisze:
odręc pipstak od otwierania dzwi



To jest niezłe...
OK, a jak założyć spowrotem? Trzeba czymś to kleić? Czy sama się przyklei....
I teraz bardzo ważne pytanie - czy zerwę ją przy zamkniętych drzwiach ?? Bo cała ta zabawa jest właśnie po to, żebym mógł je otworzyć....
  
 
one są na takich spinkach wielokrotnego użytku wiec nie ma problem z założeniam jak bedziesz delikatnie pdważał np duzym śrubokrętem.
GOOD LUCK
Bartek
  
 
Aaaa, no to fajnie. Jutro podejdę do tematu...
Mam tylko nadzieję, że jest to wykonalne przy zamkniętych drzwiach.
  
 
A w tej knidze co masz nie ma zdjęć? W mojej polskiej jest nawet taki przyżąd do wyciskania zapinki pod korbką. A przy zamkniętych drzwiach to ciężko będzie(no ale zawsze pozostaja panowie z programu "Usterka" )
  
 
no nie znalazłem - w opisie budowy drzwi jest napisane - "zdejmij tapicerkę..."
A co do panów z "Usterki"... tutaj na nic - to są tylne drzwi - bez zamka. Klamka chodzi luźno bez oporów, wewnątrz też lekko, a drzwi nie puszczają. Coś mi się zdaje, że zamek spadł albo cuś...
  
 
No i co z tego że tylne? Zawsze mogą wytłuc szybe w przednich , tak profilaktycznie... . A na serio to ja tak to widze; rozbierasz tapicerke ze sprawnych drzwi, celem edukacji, i będziesz wiedział za co masz pociągnąć odpowiednim drutem i jak zerwać(!) listwe zewnętrzną przy szybie aby tym drutem pomanipulować.
  
 
przeglądałem dzisiaj allegro i tak pomyślałem o was
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=18825738
pozdrawiam
  
 
Utak, przy zamkniętych drzwiach nie obejdzie się bez wyłamania płyty (zwykła płyta pilśniowa - jakieś 4mm grubości), która znajduje się pod okleiną tapicerki. Po wyłamaniu, jeśłi zdołasz wcisnąć rękę do wewnątrz drzwi, poszukaj odpowiedniego cięgła i otwórz te drzwi, potem zdejmiesz całą tapicerkę . Jeśłi mądrze połamałeś płyte pilśniową tapicerki, możesz ją skleic później, tylko nie rozerwij materiału obiciowego. Przy okazji klamki, najprawdopodobniej ułamała się rozbita (celam zabezpieczenia przed spadnięciem sprężyny, końcówka "ośki" na której była osadzona sprężyna. Sposób naprawy: wywierć dziurkę w "ośce", nałóż sprężynkę, nałóż podkładkę, włóż nit w wywiercony otwór, zanituj. Trzyma lepiej niż fabryczny patent.
  
 
No i nareszcie dzisiaj podszedłem do tego tematu
Wyjęłem najpierw uszczelki boczne i na siłę spod drzwi wyszarpnąłem wewnętrzną nakładkę na próg. Po odkręceniu wszystkich pierdół umocowanych na drzwiach podważyłem od strony zawiasów dużym wkrętakiem płytę i odskoczył jeden kołek .
Dalej, to poszło już z górki, udało mi się wsadzić rękę za płytę i odpiąć wszystkie kołki bez nawet jednego pęknięcia płyty nośnej . Ostre pociągnięcie całości w górę i płyta z tapicerką i uszczelką od szyby została mi w rękach.
Co dalej? Okazało się, że to po prostu zacięło się cięgno z brudu... WD40 okazało się moim przyjacielem . Drzwi teraz chodzą bez porównania lepiej, niż kiedykolwiek za mojej kadencji w tym aucie. Chyba będę rozbierał pozostałe drzwi .
Złożenie wszystkiego do kupy spowrotem - 5 minut.
Okazało się, że najtrudniejsze w tym wszystkim jest zdjęcie korbki od szyby... - ten cholerny drucik blokujący ją na sworzniu za cholerę się nie chciał odgiąć.
  
 
Panowie, teraz mam kolejną zagwozdkę z serii "Jak to rozebrać ?..."

Mam problem z dostaniem się do wiatraka od nawiewu ogrzewania kabiny. Zabrałem się najpierw za demontaż panelu - wszystko fajnie, zeszła prawie - poza miejscem, gdzie zazębia się z pierwszym od prawej wylotem powietrza... Ani on nie chce zejść, ani płyta z niego nie chce zejść .
OK, postanowiłem dobrać się do tematu od góry i zdjąć całą "budkę" od zegarów i panelu środkowego. Odkręciłem wszystkie śrubki, oprócz jednej ostatniej - z prawej strony. Dlaczego? Bo nie mam za cholerę pojęcia, jak się do niej dobrać...
No i tak cholera jego mać do usranej...
Jak ja mam się dostać do tego cholernego wiatraka ??
  
 
no nie jest to łatwe ale się da...
nawiewy mógłbyś odkrecic i wyjąć najpierw może by ci to pomogło?
Pozdr
Bartek