Spala olej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
mam pytanko
czy jest mozliwe aby silnik przez pierscienie wypil 0,5l oleju na 250km??
dodam ze z tyłu nie wiedac dymu ktory wydaje mi sie w takiej ilosci powinien pojawic sie
namieszlaem ale nie mam sie z czego cieszyc
chodzi mi o to czy to wina pierscienie czy moze byc cos innego
rano nie dymi jak go zapalam
  
 
to nie jest możliwe
Masz uszkodzone uszczelniacze
Nowe to koszt ok 40 zeta

Poszukaj na tum forum jak wymieniać bo można zrobić to samemu
  
 
daho... uszczelniacze maja to do siebie ze najwiecej przepuszczaja kiedy silnik jest zimny... jezeli nie kopci mu na zimnym silniku, to predzej bym obstawil pierscienie. wystarczy ze ma padniety pierscien uszczelniajacy i juz bedzie taki wlasnie efekt jak ma.
  
 
Ale u mnie też tak było wychlał mi gdzieś z połókw litra oleju na 200 km i po wymianie uszczelniaczy problewm ustał, Wiem bo nalałem toche za dużo oleju - o jakieś 2 mm ponad poziom i tak zrobiłem już gdzieś ze 2 tys km i nadal jest 2mm ponad max na bagnecie.

W sumie to napisałem to co było u mnie, ale nie wykluczam twojej wersji Liked, w końcu masz escort dłużej odemnie

Pozdro
  
 
W moim przypadku było identycznie. A kopcił tylko przez chwilkę po uruchomieniu.
  
 
No minie tez jak miałem padniete uszczelniacze zaworów to jak go zapalałem z rana to puszczał chmure dymu o nie przyjemnym zapachu pil 2 litry oleju na 1000 km . Teraz po zmianie chmura znikneła i oleju nie bierze.
Takze raczej to nie sa uszczelniacze bo jak one sa padniete to przy zapalaniu musi zakopcic.
Jeśli to pierścienie to troszke gorzej bo naprawa jest znacznie bardziej kosztowna.
Radziłbym sprawdzić przed decyzja o wymianie pirscieni jaką ma kompresje w cylindrach i analize spalin i hamownie tez.
  
 
moja rada: tak czy siak bedziesz uszczelniacze wymienial przy robocie. wymien na poczatku tylko uszczelniacze, jak nie pomoze,wtedy to pierscien(ie)
  
 
a wiec tak uszczelniacze wymieniana 1,5 roku temu
cisnienie jest z tego najlepsze awiec na zimnym silniku mam po 12 a na goracym mierzone 14 i teraz co jest grane
jaos mi pierscienie nie pasuja??
jestem zalamany bo nie wiem co robic
co do uszczelniaczy to tez jakos dziwnie bo z rana nie kopci przy odpalaniu no i jeszcze mi przychodza do glowy prowadnice ale juz sam nie wiem
  
 
to ze masz cisnienie nie znaczy ze pierscien nie jest walniety... pamietaj ze sa po 3 pierscienie na tlok.... jeden kazdy ma inne zadanie.
  
 
skoro autko nie dymi a oleju ubywa to sprawdzmoze piersze czy gdzieś powoli on ci nie ucieka.
Do do pierscie to fakt sa ich 3rodzaje, dwa uszczelniajace i jeden zgarniajacy. Podaj jeszcze moze jaki ma przegieg ten silnik.
  
 
a wiec niby wedlug wskazan ma 58tys ale nie wiem czy 158 czy 258
chodz ostatnio wymienialem pompe wody i byla orginalna wiec stawiam na 158
  
 
Cytat:
2004-11-26 09:25:12, gryzonxr3i pisze:
a wiec niby wedlug wskazan ma 58tys ale nie wiem czy 158 czy 258 chodz ostatnio wymienialem pompe wody i byla orginalna wiec stawiam na 158



u mnie pompa tez jest oryginal i ma 200kkm
  
 
Moze olej wymień Musze przyznac ze jam w moim poszły pierscienie (i nietylko) to zaczynał kopcic dopiero jak sie dobrze nagrzał.Polecam doktorka i na giełde